Licitatie Publica - acord cadru de servicii sanitar veterinare
Anunt de participare numarul 142737/26.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GIURGIU
Adresa postala: Sos. Bucuresti nr.72, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: Floarea Dima, Tel. +40 0246230491, Email: [email protected], Fax: +40 0246210442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii sanitar veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de servicii sanitar veterinare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Judetul Giurgiu pe raza circumscriptiilor : Lot 1- CSVA RasuceniLot 2-CSVA Toporu
Lotul 3 ? CSVA Singureni
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 319, 977.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anuala
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru deservicii de supraveghere, prevenire control si eradicare a bolilor la animale a celor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare bovinelor, suinelor, ovinelor si caprelor .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- CSVA Rasuceni148754lei
Lot 2-CSVAToporu131664lei
Lotul 3 ? CSVA Singureni111559, 20 lei
Valoarea estimata fara TVA: 391, 977.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constituie in cuantum de 1% din valoarea estimata a acordului ?cadru conform art. 86din HG925/2006. Valabilitate garantiei este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin-Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatedeasigurari, care se prezinta in original.-plata in numerar la caseria unitatii-ordin de plata in contul RO09TREZ3215005XXX000123 DESCHIS l Trezoreria .cod fiscal4791420municipiului Giurgiu.cod fiscal 4791420Pentru alte valutese va aplica cursul BNR valabil cu 5 zile ininte de data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractancta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conf. Art. 278 indice 1 , din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formular 3- Cuantumul garantiei pentru participare este de : Lot 1- CSVA Rasuceni1487.54 leiLot 2-CSVA Toporu1316.64 leiLotul 3 ?CSVA Singureni1115.60 lei Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat , fara TVA. Neconstituirea garantiei debuna executie a contractului subsecvent reprezinta clauza de reziliere pentru acordul- cadru.Modul de constituiere a garantiei de bnuna executie : Printr-un instrumentde garantare emis in condiitiile legide o societate bancara sau de o societatede asigurari, care se prezinta in original.Formular 18constituita la data semnarii conctrctului subsecvent sau sub orcare alta forma prevazuta in art. 86 alin (2-4) din Hotarirea de Guvern nr. 925/2006 .OP.in cont RO09TREZ3215005XXX000123 TREZ.GIURGIU, CUI 4791420
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea formular 5, document semnat, stampilatoriginal
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, formular 6 document semnat, stampilat original3.Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei-original sau copie legalizata
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. din care sa reasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depuneri ofertelor (original sau copie legalizata)
5.Declaratii privind calitatea departicipant la procedura, formular 7, original
6.Cazier fiscal valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata7.Cazier judiciar, original sau copie legalizata valabil la data depunerii ofertelor sua orce alte document doveditoare in cond. art.182 din OUG 34/2006
8.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta original formular9.
9.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice1 din OUG 34/2006, Persoanele care detin functii de decizie din cadrul AC , : Patentasu Petre ? director executiv ; Coporan Gheorghe ? director executiv adjunct ;Nitoi-Moise Ion ? sef serviciu economic si administrativ ; Copaceanu Nicoleta ?consilier Juridic Dr. Cojocaru Radu Sef.-Serv. Sanatate animala ;Dr. Serban Claudiu ?Consilier superior-Com Identificare Inregistrare animalelor ; Dr. Sorici Gheorghe- consiler Superior; Dima Floarea ? Ref. Superior ? comp. Investitii Achizitii, form.19 original
Toate documentele (in afara de cert.fiscale)trebuie sa fie valabile la data limita de deschidere a ofertelor 1Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator (P.J)din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Activitatea principala sau cuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare2.Certificat de inregistrare in registrul unical cabinetelormedical-veterinare (PFA/PJ)
3.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Fisa de identificare financiara
2.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Situatia economica si financiara solicitata va fi centralizata de liderul asocieriiart. 44.din OUG>34/2006
3.Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 16 document semnat, stampilat2.formularului 8 din SectiuneaFormulareFormular 13semnat, stampilatformular 8 document semnat, stampilat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Atestatul de libera practica .
2.Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;3.Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I
4 Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;5.Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.
Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii, pentru securitatea si sanatatea muncii si protectia mediului/
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Document incopie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul ?.2.Document incopie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul ?3.Prezentare formular 10, Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original.4. Formular 12 semnat si stampilat valbil la data depunerii ofertei5.Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computeruluidoc. semnat. stamp.formular 14document semnat, stampilat sivalabil la data depunerii ofertelor sau declaratie pe propria raspundere pentru implementarea acestui sistem .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
art.15(2) din OUG 42/2004, cu mod. si com. ulter.;art.4 din legea 160/1998; HG113/2002;HG.2/2010
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
factori tehnici
60%
Descriere: dovada detinerii spatiu 15 pct. med vet tit. cu dom. in raza csva 10pct., med.vet.tit. fara dom. in raza csva 5 pct. .med.vet.ang.cu dom. in raza csva10pct.med.vet.ang.fara dom.in raza csva 5 pct., pers.aux.de sp. 5 pct.. dotari min. 5 pct., exp.prof. 10pct., mij.trans.5 pct
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3183
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2013 11:30
Locul: sediul DSVSA Giurgiudin soseaua Bucuresti , nr.72 , Jud. Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sint cele prevazute la art.256 indice 1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic din cadrul DSVSA Giurgiu
Adresa postala: Soseaua Bucuresti , nr 72, jud. Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080302, Romania, Tel. +40 0246230491, Email: [email protected], Fax: +40 0246210442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2013 14:25