Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de servicii transport aerian de persoane


Anunt de participare numarul 141604/25.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Robert RUSU, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213122725, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de servicii transport aerian de persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 01151 Bucuresti, Str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 154 si 550, 032EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face saptamanal si ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari aeriene. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mic contract subsecvent: 154 EUR. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 4844 EUR.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian de persoane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata a acordului cadru este de 1 (un) bilet de avion.
Cantitatea maxima estimata a acordului cadru este de 1138 bilete de avion.
Cantitatea minima estimata ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 1 (un) bilet de avion.
Cantitatea maxima estimata ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 4 bilete de avion.
Valoarea estimata fara TVA: intre 154 si 550, 032EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Termen limita de depunere: data si ora stabilita pentru depunerea ofertei. Valoarea garantiei de participare: 24322 LEI sau 5500 EURO(cursul valutar pentru care se face echivalenta 1 EURO = 4.4223 LEI valabil la data de 07.01.2013). Perioada de valabilitate: cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire a garantiei de participare: ? sub forma de instrument de garantareemis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, in original; ? Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor(cont virament: RO05TREZ 7005005XXX007252 deschis la A.T..C.P.M Bucuresti); Potrivit art. 87, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. ? in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia(autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conditiile art. 278/1 din OUG 34/2006). Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.In cazul in care op. ec. se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea I.M.M., acestia au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50 % din val. solicitata. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul sediul autoritatii. 5% din valoarea contractului subsecvent, in cazul in care valoarea acestuia depaseste echivalentul a 10000 euro fara TVA si se vor avea in vedere prevederile art 90 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).1 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de
reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).2 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G nr. 34/2006 atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).3 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Calin ALMASAN, Neculai HANGANU, Petre DAN, Cristina STEFAN, Cozmin MARINESCU, Florin GIUSCA, Florin BUCUR, Mihaela TUDOR, Robert RUSU, Arina UNGUREANU, Stelian PETRICA.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: formular nr. III.2.1.a).4 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr. 5: Declaratie privind informatiile generale.Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).5 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.Cerinta nr. 6: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire:
Formularului III.2.1.a).6. din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului .Cerinta nr. 7: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire:
prezentarea certificatului fiscal in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului local atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 8: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si asigurarilor sociale catre bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului de atestare fiscala in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului local atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Din informatiile continute trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. La solicitarea autoritatii contractante, operatorul economic potential castigator va prezenta certificatul constatator in forma original sau copie legalizata(daca a fost depus altfel), inainte de incheierea raportului de atribuire.Cerinta nr. 2: Certificat de acreditare ca membru al I.A.T.A. ? International Air Transport Association. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului de acreditare ca membru al I.A.T.A. in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3: Licenta de turism categoria A, eliberata de Ministerul Transporturilor Constructiilor si Turismului. Modalitatea de indeplinire: prezentarea licentei in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma faptul ca
ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii
conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-copia certificatului sau documentului echivalent, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, valabil la data limita dedepunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In urma aplicarii procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru de prestare a serviciilor de transport aerian de pasageri, cu acei operatori economici ale caror oferte s-au clasat pe primele 5 locuri in conformitate cu criteriului de atribuire stabilit la punctul IV.2.1). Numarul maxim de operatori economici cu care se va incheia acordul?cadru se modifica in mod corespunzator in cazul in care exista mai multe oferte de pret cu acelasi nivel al Tarifului de Servicii (TS) si prin aceasta se depaseste numarul maxim de 5 stabilit la punctul II.1.4).Alte persoane de contact: Stelian PETRICAtel. 021.3195858 int. 2628.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213122725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer