Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii transport aerian ocazional,national, international si servicii de cazare la hotel


Anunt de participare numarul 136135/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Str.Mendeleev, Nr.21-25, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA POPA, Tel. +40 0213080552, Email: [email protected], Fax: +40 0213080559, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii transport aerian ocazional, national, international si servicii de cazare la hotel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Str.Mendeleev, Nr.21-25, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 500 si 2, 504, 017RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari interne/internatioanle
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri ocazional national, international si servicii de cazare la hotel(rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile interne/internationale solicitate de autoritatea contractanta, rezervarea si emiterea de cazari interne/internationale solicitate de autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
55110000-4-Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare cantitati acord cadru:
- cantitatea minima a acordului cadru este de 1 bilet de avion.
- cantitatea maximaa acordului cadru este de1000 bilete.
- cantitatea minima a acordului cadru este de 1 noapte de cazare.
- cantitate maximaa acordului cadru este de1000 nopti de cazare.
Estimarea cantitati contract subsecvent:
- cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 1 bilet de avion.
- cantitatea maximaa unui contract subsecvent este de150 de bilete.
- cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 1 noapte de cazare.
- cantitatea maximaa unui contract subsecvent este de 15 nopti de cazare.Valoare estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 500.000 leiNu se accepta oferte care depasesc valoarea estimata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500 si 2, 504, 017RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie particip se const in cuantum de 25000 lei (1% din val max estimata a acord-cadru, respectiv 2.504.017 lei) printr-un instr de garantare emis in cond legii, prez in original la sediul Autorit Contract ori instr de garant emis de o soc de asigurari ori viram bancar in contul CodIBAN RO72TREZ7015005XXX011610 deschis la Trez Sector 1 Bucuresti.Per de valab a garantiei particip va fi cel putin egala cu per de valabil a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor (inclusiv). Cursul schimb utilizat pt exprim val garantiei particip in lei sau intr-o valuta liber convertibila este cursul de schimb stabilit de BNR si val pt data de 3 aprilie 2012. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Modalit de constituire a garantiei de particip: cf.art.85 din HG 925/2006 si cf.Ord 3604/2008 privind modif si complet Normelor Metod de aplic a preved OUG 146/2002 aprob cu modific prin Legea nr.201/2003, aprob prin OMFP nr.1235/2003. Cu respect art 278^1 din OUG 34/2006. Nerespect oblig de a prez garantia pt particip in forma solicit mai sus (daca se constituie printr-un instrum de garantare emis de catre o soc de asigurari) atrage resping ofertei conf HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulter. Scris garantie particip se prez intr-un plic sigilat, separat de doc de calific, oferta teh si oferta financ. Scris va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscript astfel: ?SCRIS DE GARANTIE BANCARA /INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS DE O SOC DE ASIGURARI/ PT PARTICIP LA PROCED DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII PT TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI OCAZIONAL INTERN SI INTERNATIONAL, SERVICII DE CAZARE LA HOTEL ?.Dovada garantiei de particip trebuie sa fie prezentata in original, conform Formular 11 - Scris de inaintare pentru participare cu oferta la proced de atribuire a contract achizitie publica la sediul Autoritatii Contractante, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea fara TVAa contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALOCATIE BUGETARA, SUBVENTIE SI VENITURI PROPRII, SURSE EXTRABUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare)-Formular 2; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formular 3 -Documente de confirmare;a)Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare-formular 4 -persoane cu fct.de decizie: Adrian Curaj, Elena Tita, Magdalena Susan Resiga, Gabriela Jitaru, Daniela Anghel;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 5; 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 6; Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul acordului-cadru/contracte subsecvente trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Se va prezenta in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate cutraducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri pe anul financiar 2010 sa fie de cel putin 1.000.000 lei.
Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimul an financiar 2010. Se completeaza Formularul 7 - Informatii generale.Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a candidatului/ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul 2010.(http: //curs-valutar.efin.ro/curs-mediu-bnr)ANUL CURS RON/EURO
2010 4, 3197
2.Prezentarea bilantului prescurtat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara-prezent cel putin a unui doc/contr/pv receptie care sa conf prest de serv similare in val cumulata de minim 500.000 lei. Se vor prez copii cu ment?cf cu orig?, stamp si semnate de reprez legal.Se complet Form 8 Experienta similara.2.Experienta profesionala 2.1.Certif de acred ca membru I.A.T.A.(Internat Air Transport Assoc)valab la data depunerii ofertei, in oricare dintre form orig, copielegaliz sau copie lizibila cu ment "cf cu orig", semnata si stamp de reprez legal sau echivalent.
2.2.Doc de certif membru ANAT(Asoc Nat a Agent de Turism din Romania) sau a altei asoc nat profes si licenta de turism clasa A, elib de Min Turism valab la data depunerii ofert in oricare dintre formele: orig, copie legaliz sau copie lizibila cu ment"cf cu orig, cf HG1267/2010, Ord.MRDT 899/2011, Ord.1051/2011;OUG nr.49/2009 priv libertatea de stabilire a prest de serv si libertatea de a furniza serv in Rom.
3.Declaratie privind lista asoc si a subcontractorilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
moneda in care se exprima oferta ron
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 12:00
Locul: Str.Mendeleev NR.21-25 SECTOR 1 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART.256.2-(1) DIN OUG NR.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii , Dezvoltarii si Inovarii-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. MENDELEEV, NR.21-25, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +04 0213080552, Email: [email protected], Fax: +40 0213080559
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer