Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de servicii/4 loturi (zone) "Intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene (noiembrie 2010-martie 2014)"


Anunt de participare numarul 106679/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala:  P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Faur Marcel Vasile, Tel. 0261-713693 int.146, In atentia:  Faur Marcel Vasile, Fax:  0261-713589, Adresa internet (URL):  www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de servicii/4 loturi (zone) "Intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene (noiembrie 2010-martie 2014)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, prezentata in anexele 1.1, 1.2, 1.3 si 1.4 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: 25, 459, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de servicii/4 loturi (zone) "Intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene (noiembrie 2010-martie 2014)" pe Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, prezentata in Anexelenr. 1.1, 1.2, 1.3si1.4la Caietul de sarcini;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.1.-cantitatile max.estimate de serv., pe categ., pe lot, pe intreaga durata de derulare a ac.?cadru, sunt prezentate in Anexele nr.2.1, 2.2, 2.3 si 2.4 la caietul de sarcini.2.-cantitatile min.estimate de serv., pe lot, pe intreaga durata de derulare a ac.?cadru, sunt cele coresp.categ.de serv.de ?asteptare? platibila prest.in perioada/perioadele in care nu este necesar ca acesta sa actioneaze cu activ.
specifice de iarna, prez.la pct.1-6 in Anexele nr.2.1, 2.2, 2.3 si 2.4 la caietul de sarcini, in limita a 8 ore/zi, dar nu mai mult de 150 lei/ora fara TVA.B.1.-cantitatea max.estimata de serv.care ar putea face ob.unui singur contr.subsecvent pe fiecare lot in parte din cele ce urmeaza a fi atribuite, este de 5% din cant.max.preciz.in Anexele nr.2.1, 2.2, 2.3 si 2.4 la caietul de sarcini.2.-cant.min.estim.de serv.
care ar putea face ob.unui singur contr.subs.pe fiecare lot in parte din cele ce urm.a fi atrib., este cea coresp.categ.de serv.de ?asteptare? platibila prest.in perioada/perioadele in care nu este necesar ca acesta sa actioneaze cu activ.specifice de iarna prez.la pct.1-6 din Anexele nr.2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la caietul de sarcini, in limita a 8 ore/zi, dar nu mai mult de 150 lei/ora fara TVA.Orice oferta care va contine pret unitar pentru categ.de serv.de ?asteptare? mai mare de 150 lei/ora fara TVA, nu va respecta prev.din doc.de atrib.si ca atare va fi considerata neconforma.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 459, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot I: 100000 lei;Lot II: 80000 lei;Lot III: 160000 lei;Lot IV: 130000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val.contr.subsecvent, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib.-Form.12A;Decl.privind neincadrarea in prev.art.181-Form.12B;Certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impoz., taxelor si contrib.de asig.sociale, emis de DGFP-in original sau in copie legal., valabil la data sedintei de desch.a of.;Certif.privind indepl.oblig. exigibile de plata a impoz.si taxelor locale-in original sau in copie legal., valabil la data sedintei de desch.a of.;Pers.jur./fizice straine, vor prezenta docum.echivalente-traduse in l.romana si legal. Decl. privind calitatea de part.la proc.-Form.12C;Decl.privind neincadr.in situatia prev.la art.69.1-Form.Y;Certif.constatator emis de ORC?in original sau in copie legal., valabil la data sedintei de desch.a of.(pers.fizice vor prezenta aut.de funct.PF-in copie legal.);Pers.jur./fizice straine-docum.justif.traduse in l.romana si legal., valabile la data sedintei de desch.a of.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de inf.generale?Form.C;Se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie de minim : -5.900.000lei pentru Lotul I-4.400.000 lei pentru Lotul II-8.300.000 lei pentru Lotul III-6.700.000 lei pentru Lotul IVBilantul Contabil din anii 2007, 2008, 2009, vizat si inregistrat-in copii legal.;Pers.jur./fizice straine, vor prezenta doc.echiv.-traduse in l.romana si legal.;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl.privind utilajele, inst., echip.tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea coresp.a contr.de serv.pe lot-Form.12H;dovada disponibilizarii pentru indeplinirea contractului a unui minim de utilaje/ echipamente pe fiecare lot pentru care acesta depune oferta, conform anexelor nr. 3.1, 3.2, 3.3 si 3.4 la caietul de sarcini.Pt.toate utilajele/echip.sol., of.va anexa -copii legalizate dupa doc.ce dovedesc detinerea acestora(in proprietate, chirie, leasing, etc.);Decl.privind bazele de deszapezire de care dispune op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.de serv.-Form.12J;dovada detinerii (in propr., chirie, etc.)a minim 2 baze de deszapezire/lot;Pt.toate bazele solic., of.va anexa docum.ce dovedesc detinerea acestora (in propr., chirie, etc)-in orig.sau in copie legal.;Decl.privind Lista princip.serv. similare prestate in ultimii 3 ani-Form.12E;Decl.privind ef.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere-Form.12I;Form.12G;Decl. privind protectia muncii, sanatate si secur.in munca-Form.12M
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Of.care se va clasa pe locul I are oblig.de a depune, in ziua imediat urm.ultimei runde de lic.electr.doc.preciz.la pct.VI.4 si va respecta toate prev.de la pct.IV.2din Fisa de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala:  str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261-710661, Fax:  0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261-713072, Fax:  0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer