Licitatie Publica - Acord cadru de serviciu
Anunt de participare numarul 6468/22.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01013 Targu Carbunesti
Adresa postala: Str. Trandafirilor nr. 1, Targu Carbunesti, Gorj, Localitatea: Targu Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Ghita, Tel.0253 378793, In atentia: Mircea Popa, Email: [email protected], Fax: 0253 379389
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de serviciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 994, 731RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru bazat pe contracte subsecvente pentru prestarea serviciului de paza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciului de paza a Unitatii Militare 01013 Tirgu Carbunesti, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 994, 731RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 30.07.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 RONGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Serviciu finantat din surse bugetare, plata se face din contul IBAN al autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Obtinerea de catre agentul economic a autorizatiei de securitate conform H.G.781/2002(chestionarul standard de securitate se ridica de la sediul autoritatii contractante pana la data de 29.03.2007 si se depune completat la aceeasi adresa pana la data de 02.04.2007.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate;
- declaratie de neincadrare in art.181;
- certificat constatator eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Financiar de Stat ;
- certificat constatator de la Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca ;
- certificat constatator eliberat de Casa de Asigurari de Sanatate ;
- certificat constatator eliberat de Consiliul Local privind achitarea taxelor locale original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006)
2. Bilantul contabil din anul 2006, vizat si inregistrat de organele competente (copie autentificata);
3. Balanta de verificare la data de 31.03 2007 (copie autentificata);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 337710 lei (100000 euro);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane ;
2. Declaratie privind listaprincipalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.3. Declaratie care contine informatii privind resursele tehnice si umane pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, cel mult 3 contracte al caror obiect sa fi fost furnizarea de servicii similare si care, cumulat, sa fi avut o valoare mai mare de 337710 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02415
Adresa postala: str.Drumul Taberei nr.7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel.021-3195959 int.156/147, Email: [email protected], Fax: 021-3195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2007 14:46