Licitatie Publica - Acord cadru de serviciu de revizie usi automate UPU
Valoarea Contractului:
4.136 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. Door Service S.R.L.
4.136 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. Door Service S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 77548/02.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Stanciu Ioan, Tel.0264-593518, Email: [email protected], Fax: 0264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de serviciu de revizie usi automate UPU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cluj, str. Motilor nr.68, UPU
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de serviciu de revizie semestriala usi automate UPU
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
4, 136RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 7 Denumirea: Acord cadru de serviciu de intretinere usi automate
V.1) Data atribuirii contractului 1/19/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. Door Service S.R.L.
Adresa postala: Turda, str. Zorilor nr.3, ap.7, Localitatea: Turda, Cod postal: 401070, Romania, Tel.0722-655825, Email: [email protected], Fax: 0264-315531
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4136.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2010 13:10