Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru dezinfectanti


Anunt de participare numarul 115970/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala:  STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Punct(e) de contact:  NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email:  [email protected], Fax:  0233/232050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala:  bdul decebal nr 5, bl I4, parter, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233232390
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala:  bdul decebal nr 5, bl I4, parter, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt, bdul traian nr 1-3,
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 343, 320RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, conditionat de existenta fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 343, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar participare in valoare totala de 6866, 40 LEI defalc pe loturi conf caietului de sarcini; garantia de buna executie in cuantum de 10% din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS SPITALDSP NEAMT-FONDURI UPU , SML si PROGRAME DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligib orig;Decl priv neinc in sit prev art181 orig;Certif de atest priv achit oblig exigib la bug stat si la bug asig soc de stat elib de Dir Gen a Fin Publ si Contr Fin de Stat?orig sau copie legaliz;Certif priv plata taxelor si impoz loc-elib Primaria locala?orig sau copie legaliz.ofert care fig cu dator neachit la bug de stat sau catre bug local vor fi resp.Decl calit particip la proc orig.Decl pe proprie rasp ca nu sunt in sit de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006;Decl pe propria raspundere conf art.1 din Ord ANRMAP 314/12.10.2010-Certif particip cu of indep orig;Decl pe propria raspundere sau o decl data in fata unui notar, a unei aut admin sau judiciare sau a unei asoc prof.Ptr pers jur rom: Certif constat, orig sau copie legaliz, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau soc se afla in incapacitate de plata.Pers fiz romane: autoriz de funct sau echiv copie nelegaliz stamp conf cu orig)Pers fiz/jur straine: docum doved forma de inreg ca persoana jur sau de inreg/atestare ori apart prof, in conf cu prev legale din tara in care este rezidentdocumentul se va prez copie legaliz, trad autoriz in lb romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b)Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii cu Anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical oferit-in copie conform cu originalul
c)Certificat de conformitate CE-in copie conform cu originalul
d)mostre, (cu titlu gratuit) pentru fiecare lot
e)autorizatie de livrare, in copie (numai pentru comercianti)f)Acord de asociere, daca este cazul original
g)certif SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent la producator -copieH)certifi\ SR EN ISO 13485 /2008 sau echivalent la producator -copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 12:00
Locul: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt bdul decebal, nr 5, bl I4, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autorit contractante, pe toata per de valab a acordului cadru
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CJAS Neamt;DSP NEAMT, SML si PROGRAME DE SANATATE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta , compartiment juridic
Adresa postala:  bdul traian nr 1-3, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax:  0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer