Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU ECHIPAMENTE MEDICALE BLOC OPERATOR SI TERAPIE INTENSIVA


Anunt de participare numarul 137176/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean Giurgiu
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr. 82, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080193, Romania, Punct(e) de contact: Aschembrener Amedeo, Tel. +40 0246211550, Email: [email protected], Fax: +40 0246216293, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU ECHIPAMENTE MEDICALE BLOC OPERATOR SI TERAPIE INTENSIVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA GIURGIU-SOS.BUCURESTI NR.82
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 806, 451.6 si 2, 350, 241.92RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare: Cantitatile minime si maxime estimate care pot face acordului cadru sunt: LOT 1 - 1. Platforma chirurgicala cu sigilare vasculara - min.ac.cadru 0 buc., max.ac cadru 1 buc, cant. contr.subsecv. 0 buc; 2. Turn laparoscopic HD - complet accesorizat - min.ac.cadru 1buc., max.ac cadru 1 buc, cant. contr.subsecv. 1 buc; LOT 2 - 1. Aparat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE MEDICALE BLOC OPERATOR SI TERAPIE INTENSIVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRU ECHIPAMENTE MEDICALE BLOC OPERATOR SI TERAPIE INTENSIVA conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 350, 241.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part in cuant de 23500 RONPer de val a gar de part este90zile de la data lim stab ptr dep oferGar de part poate fi constit cf prev art86 alin(1) din HG925/2006, prin oricare din form ment in cont: 1.Instr de garan emis in cond legi de o soc banc ori o soc de asig, in fav AC. Instr de gar trebuie sa prevada daca plata gar se va executa: a)conditionat, respec dupa constat culpei pers garant, in cf cu ctr garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu priv la culpa pers garant. Inst de garantare trb sa contina si ref la aplic prev art2781 din OUG 34/2006, cu mod si compl ult2.Viram bancar in cont de garan al AC: RO75TREZ3215006XXX003929(TREZORERIA GIURGIU)In orice sit, dovada const gar de part treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt desc of - in orig, in cuant si ptr per prev. Gar de buna execin cuant de 5% din val fara TVA a ctr si va fi const in max 5 zile lucr de la prim ctr semn de amb partiprin una din urm mod in cf cu prev art90 din HG925/20061instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig2dep la cas a sumei sol in num in cazul in care val gar de buna exec este red ca val3retin succesiv din sum dat ptr fact par caz in care op ec are oblig in cf cu prev art90 alin3 din HG 925/2006 cu mod si compl ult de a deschide un cont la Trez
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc cf art 44 din OUG nr 34/2006 cu mod si compl ult
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Decl priv neincad in preved art180 dinOUG 34/2006 cu mod si comp ult Form 1 orig
2Decl priv neincad in prev art181 dinOUG34/2006 cu mod si comp ult Form 2 orig
3Certif constr priv indepl oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venit ale buget local scad in luna ant celei in care se depun ofertse va prez in orig/copie legal/copie lizib cu ment , conf cu orig'
4Cert const priv indep obl de plata a impoz, taxe si cont de as soc la bug consol, scad in luna anter celei in care se dep ofertese va prez in orig/copie legal/copie liz cu ment , conf cu orig'5Decl pe prop rasp a of priv neinc in prev art691, din OUG 34/2006 cu mod si compl ultForm 3 orig Pers de deciz priv proc de atrib sunt: Manager-Dr.Mihai Petre;DirFinCtb-Ec.Birsa Mariana;DirMed-Dr.Bene Elisabeta;DirIngr-AsMed.Ciochir Silviu.
6Decl ?Cert de part la proc cu ofer ind? cf Ordin ANRMAP 314/2010 Form4 orig
7Decl priv cal de part la procForm5 orig
Daca un grup de op ec depune of comuna, doc solic trebuie dep de fiecare membru al asoc.Ptr terti sustinatori este oblig prezen form1, 2, 3 si 5 orig;
Ptr subcontr este oblig prez form3si 5orig;
Pers jur straine trebuie sa prez doc edif ptr doved eligib in cf cu cerintele solic de AC. Ptr ofer nerezidenti se vor aplica prev art182 din OUG 34/2006, cu mod si compl ult. 1Cert const elib de ONRC, emis cu max 30 de zile inainte de data dep ofert.2Aviz de functi emis de MS priv activ de import, comerci si depozi a dispoz med, cf prev Legii 176/2000 priv dispoz med cu modif si compl ulter ? se va prezenta in copie legal/copie lizib cu ment ?conf cu orig?;
Daca un grup de op ec depune of comuna, doc solic trebuie depuse de fiecare membru al asocierii . Ptr pers jurid/fizice straine se vor dep doc care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apart din punct de vedere prof, in cf cu prev din tara in care of este stabilit, doc resp vor fi prez in original/copie legal/copie lizib cu ment ?conf cu orig? si vor fi insotite de trad legal in lb romana.
NOTA! AC va solicita ofert clasat pe primul loc, inainte de transmit comunic priv rezultat proced de atrib, sa prez ptr cf Certif Constat emis de ONRC, in origin sau copie legal, in cazul in care acesta nu a fost prez in orig sau copie legal la sedinta de deschid.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011Modalitatea de indeplinire
1.Informatii generale ? Formular nr. 6
2.Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, , vizate si inregistrate de catre organele competente.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va
realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta
comuna, sit.ec. si financ.se demonstreaza prin luarea in
considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
Modalitatea de indeplinire:
Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ? Formular nr. 10 original
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul de specialitateModalitatea de indeplinire:
1. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinireacontractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului ? Formular nr. 11 - original
2. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului - Formular nr. 12 - original3. Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul prezentat in Formularul nr.11 a beneficiat de instruire pentru instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie pentru echipamente medicale ofertate.
Cerinta nr. 4
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale.
Modalitatea de indeplinire: Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Cerinta nr. 5
Informatii referitoare la capacitatea operatorului economicde a realiza operatiunile referitoare la instalare, punere in functiune, instruire personal beneficiar si service in garantie
Modalitatea de indeplinire:
Declaratie emisa de producator prin care se certifica faptul ca operatorul economic ce va asigura instalarea, punerea in functiune, instruire personal beneficiar si service in perioada de garantie , are capacitatea si permisiunea din partea producatorului de a realiza aceste operatiuni. In declaratie se vor nominaliza in mod clar: denumirea operatorului economic, denumirea echipamentului medical ofertat + cantitatea maxima acord cadru, denumirea autoritatii contractante ? original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?
Informatii privind subcontractarea.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular nr. 13 - original2. Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Anexa la Formularul nr. 13 - original
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Prezentarea Acordului de asociere
Tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (experienta similara, personal, utilaje si echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective.
Modalitatea de indeplinire: 1.Angajament ferm privind sustinerea tehni
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Modalitatea de indeplinire
1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 8 - original
2.Prezentarea cel putin a unui document constatator de indeplinire a unuia dintre contractele prezentate in formularul nr. 8 sau a unei recomandari. In cazul in care beneficiarul este un client privat se poate prezenta o declaratie pe propria raspundere a beneficiarului- copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a
Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput
activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in
considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efecti
Cerinta nr. 1
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
Modalitatea de indeplinire:
Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Dr Bene E-Presedinte;As med Ciochir S-membru;Ec.Urdea- membru;Ref.Ceausescu A-membru;Ing.Serbanescu D-membru;Ref.Aschembrener A-membru supleant si reprezentanti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere ? formularul nr. 20, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.3.Documentele care nu sunt in limba romana vor fi insotite de traducere autorizata .4.In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza, potrivit prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 "(2) Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garan?ia pentru participare si de garan?ia de buna execu?ie, cerute in achizi?iile publice de produse, lucrari si servicii." Ca o asociere sa beneficieze de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004, trebuie ca acea asociere sa fie alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA GIURGIU-COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: SOS.BUCURESTI, NR.82, Localitatea: giurgiu, Cod postal: 080307, Romania, Tel. +40 0246211550, Email: [email protected], Fax: +40 0246216293
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer