Licitatie Publica - Acord Cadru funizare consumabile sterilizare
Anunt de participare numarul 124957/29.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Adresa postala: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Tel. 021.316.30.49, In atentia: Ec. Dragos Dinca, Email: [email protected];[email protected];[email protected], Fax: 021.316.49.01, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru funizare consumabile sterilizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic CF 2 Bucuresti
Magazia Centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 512, 865RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consumabile pentru sterilizare- conf. caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conf. caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 512, 865RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare ?1% din valoarea estimativa a acord-cadrului, in suma de 5.128, 65 leigarantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa Asigurarilor de Sanatate a Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Dec. pe propria raspundere privind eligibilitatea
?Dec. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
?Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certif. de Atestare Fiscala eliberat deAdmin. Financ. din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fiscale
-Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale.
Pentru persoanele juridice romane:
-Certif. cons. emis de O. R. C. din care sa rezulte ca domeniul de activitateal ofertantului corespunde cu obiectul procedurii , valabil la data organizarii procedurii: -Certif. de inregistrare
?Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusiv anexa)
Pentru persoanele fizice romane: -Certif. de inregistrare si codul unic, emis de O. R. C. de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, conform prevederilor O.U.G. nr. 44 / 2008-Certif. de atestare fiscala pentru persoanefizice .Persoane juridice/fizice straine
Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente .
?Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani-Declaratie privindpartea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz.( daca este cazul).
Obligatoriu mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 1runde.Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 10:00
Locul: Spitalul Clinic CF2 Bucuresti- Serviciu Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui operator economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic CF nr.2 Bucuresti- Compartiment juridic
Adresa postala: Bd.Marasti nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0231549, Romania, Tel. 021-316.49.01, Email: [email protected], Fax: 021.316.49.01
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 10:45