Licitatie Publica - ?Acord cadru furnizare medicamente pentru pacientii internati in unitati cu specific infectios si de tbc
Anunt de participare numarul 139513/09.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Vasiluta, Tel. +40 251461003, Email: [email protected], Fax: +40 251461003, Adresa internet (URL): http: //www.vbabes-cv.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara-spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Acord cadru furnizaremedicamente pentru pacientii internati in unitati cu specific infectios si de tbc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Calea Bucuresti Nr 126
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 515, 919.57 si 5, 674, 777.32RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1-12 contracte/an bugetar; valoarea estimata a contractelor ce vor fi atribuite/ an bugetar este cuprinsa intre 515919.57 ron si .1547666.52 ron fara tva;cantitatile minimesi maxime /contract subsecvente sunt specificate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru furnizarea medicamentelor utilizate la tratamentul pacientilor internati in unitati cu specific infectios si de tbc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33642200-4-Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
33675000-2-Antihistaminice pentru uz sistemic (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33692700-4-Solutii de glucoza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
medicamente pentru pacientii internati in unitati cu specific infectios si de tbc conform caiet de sarcini si detlaiilor din Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 515, 919.57 si 5, 674, 777.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Detalii privind valoarea garantiilor de participare se regasesc in anexa BGarantie de participare pentru fiecare lot la care operatorul economic isi depune oferta Ofertantul va constitui garantia de participare pentru o perioada de valabilitate de 60 zile. (valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. -ordin de plata in contul autoritatii contractante RO92TREZ2915006XXX011012 deschis la Trezoreria Craiova. -garantia de participare poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara sau polita de asigurare atunci acesta are obligatia ca pana la data limita de depunere sa depuna in original si la sediul autoritatii contractante.Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu sau de a vira garantia de participare in contul propriu, atunci cand ofertantul : - revoca oferta in perioada de valabilitate ;
- castigatorul procedurii refuza semnarea contractului ;
- castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie .- contestatia operatorului economic este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre: a) 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Art. 278 1 - (1) din OUG 34/2006 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., doar pentru contractele a caror valoare depaseste pragul de 125.000 de euro fara TVA(curs euro 09.07.2012); se constituie prin -scrisoare de garantie bancara -cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante , garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din fonduri alocate prin bugetul de venituri si cheltuieli
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Basangiu GabrielaVasiluta CosminMarinescu MihaelaPoenaru LuminitaVisan Elena
Ivan Liliana
Croitoru Iolanda
Apreotesei ClaudiaIonita Bogdan
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8146/06.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S111-184208 din 13.06.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Plata facturilor se va face cu OP in termen de 180 (unasutaoptzeci) zile de la primirea documentelor justificative ce insotesc documentele doveditoare ale efectuarii receptiei. Pentru plata facturilor operatorul economic trebuie sa aiba cont deschis la Trezorerie. Termenul de livrare nu poate fi mai mare de 5 zile de la emiterea si transmiterea comenzilor catre furnizori. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Oferta financiara poate fi modificata la solicitarea expres a comisiei de evaluare si numai in cazul in care pentru un anumit produs exista doi sau mai multi operatori economici care au depus oferte egale (numai in cazul in care exista egalitate pentru cel mai scazut pret); noua oferta de pret se depune pe www.e-licitatie.ro in formatul stabilit de SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie "Victor Babes Craiova
Adresa postala: Str Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Tel. +40 251461003, Fax: +40 251461003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 14:25