Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE PANSAMENTE


Anunt de participare numarul 140459/14.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Punct(e) de contact: Ec.Victoria Gheba, Tel. +40 0240532350, Email: [email protected], Fax: +40 0240532274, Adresa internet (URL): www.spitaltulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZAREPANSAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea str 1848 nr.32
Magazia centrala
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 650 si 1, 215, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREPANSAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141110-4 - Pansamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tifon Hidrofilcant.min 4000 ml ?cant.max 96000 ml
Fesi tifon 10m/10cm cant.min2600 buc- cant.max 62400buc
Fesi tifon 10m/15 cm cant.min2600 buc- cant.max 62400buc
Fesi tifon 10m/20cm cant.min2600 buc- cant.max 62400buc
Vata medicinala 200 g cant.min 1700 pac- 40800 pac
Comprese sterile cant.min 1000 buc ? 24000 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 650 si 1, 215, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare24312.00lei se constituie conform art.43^1 din OUG nr.34/2006, in cuantum de 2% din valoarea maximaestimata.Modul de constituire al garantiei de participare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, in original.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania, instrument degarantare irevocabil, in original, care va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute laart.87 alin.1 din HG nr.925/2006, conform art.86 alin.3 din HG nr.925/2006.-Ordin de plata confirmat de banca, in contul RO54TREZ6415006XXX004643 deschis la Trezoria Tulcea.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita dedepunere a ofertei.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Perioada de valabilitate: pana la expirarea contractuluiMod de constituire: -scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ;
-instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania , instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate acontractului si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de buna executie in cazurile prevazute la art. 91 dinHG.925/2006, conform dispozitiilor art. 86 alin 3 din HG 925/2006.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legeanr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA DE ASIGURARI, BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original/copie.
Prezentarea documentelor se va face informat electronic in SEAP
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Dr.Zaharcu Neviser -manager
As.Pituh Florentina ? director ingrijiri
Dr.Chircov Elena ?director medical
Consilier juridic Manole Valentin
Declaratie a ofertantului /candidatului/ofertantului asociat /subcontractant /tertului sustinator
Certficat de participare la procedura cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care
ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Mostre de produs
Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care
urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform legislatiei in vigoare, insotite de
certificatul de calitate si declaratia de conformitate, in original sau copie
conform cu originalul?.
Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ,
confirmat de primire de catre autoritatea contractanta.
Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LD online cu etapa finala de LE Proc. va avea etapa finala de LE ce se va realiza intr-o singura runda , de 24 ore(1 zi). -IP se transmite electronic , numai of. admisi si inscrisi in SEAP si va preciza data si momentul de start al LE. -Obiectul procesului repetativ de ofertare : pretul/lot fara TVA. -Inf. la care vor avea acces of.in cursul L.E; -Of. pot vedea nr.de participanti inscrisi la L.E; -In cazul in care un of. declarat admis nu modifica pretul in cadrul L.E, la stabilirea clasam.final va fi luata in considerare of.depusa anterior desfasurarii L.E si introdusa in SEAP de A.C . -Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta vasolicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce vor contine preturi noi -Inf. ref.la echip. electr. folosit , conditiile th. si modalitatile concrete de realizare a conexiunii sunt disponibile pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatori economici de documente ce vor contine preturi noi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea ? compartiment juridic
Adresa postala: Tulcea, str. 1848, nr.32, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820195, Romania, Tel. +40 0240532350, Email: [email protected], Fax: +40 0240532274, Adresa internet (URL): www.spitaltulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer