Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 12314 | 123241 | 1233 | 12339 | 1234000 | 123790 | 12382 | 123e | 124079t761 | 124146 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare alimente - ulei floarea soarelui;cartofi cal. I;ceapa uscata cal. I;morcov cal. I.


Anunt de participare numarul 116466/07.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa postala:  Strada Stadionului, Nr7, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120144, Romania, Punct(e) de contact:  Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel. 0238.720.223, Email:  [email protected], Fax:  0238.720.223, Adresa internet (URL):  www.spitalulbuzau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta Buzau
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare alimente - ulei floarea soarelui;cartofi cal. I;ceapa uscata cal. I;morcov cal. I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central si Sectia TBC-Contagioase
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 330, 123RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitatile autoritatii contractante si in limita fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze urmatoarele produse alimentare:
a.Ulei de floarea soarelui cal. I;
b.Cartofi cal. I;
c.Ceapa uscata cal. I;
d.Morcov cal. I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03212100-1-Cartofi (Rev.2)
03221112-4-Morcovi (Rev.2)
03221113-1-Ceapa (Rev.2)
15411100-3-Uleiuri vegetale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a.Ulei de floarea soarelui, cantitate maxima 14.400 litri;
b.Cartofi calitatea I, cantitate maxima 120.000 kg;
c.Ceapa uscata calitatea I, cantitate maxima 13.350 kg;
d.Morcov calitatea I, cantitatea maxima 7.950 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 330, 123RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa conform anexei B.Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului subsecvent mai mare sau egala cu 15.000 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor sociale de sanatate.Plata se va face prin Ordin de plata la 60 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind eligibilitatea, Formularul 1;
b.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181, Formularul 2;
c.Certificat privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta, Formularul 2A;
d.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFPublice in termen de valabilitate;
e.certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, in termen de valabilitate;
f.Certificat constatator emis de O.R.C. cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Bilant contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente;
b.Informatii generale, Formularul 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3ani, Formularul 4;
b.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetar, Formularul 5;
c.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic si de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special asigurarea controlului calitatii, Formularul 6;
d.Certificat de producator pentru (cartofi, ceapa, morcov);
e.Autorizatie de livrare pentru comercianti, eliberata de producator sau intreg lantul de la producator la distribuitorul participant la procedura-Formularul 7;
f.Ofertantii vor prezenta mostre ala produselor;
g.Certificat care atesta implementarea sistemuluide management a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent-copie;
h.Certificat de analiza a riscurilor HACCP 22000 sau echivalent-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3536/24.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, Nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104542
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala:  Strada Stadionului, Nr.7, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  124724, Romania, Tel. 0238/720689/105, Email:  [email protected], Fax:  0238/720223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2011 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer