Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU FURNIZARE ,,ALIMENTE"


Anunt de participare numarul 100029/14.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala:  Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014461, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021-5992300/229, Email:  [email protected], Fax:  021-5992282, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU FURNIZARE , ,ALIMENTE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 973, 208 si 10, 602, 180RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD-CADRU AVAND CA OBIECT ACHIZITIA DE ALIMENTE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03111200-4 - Arahide (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
15221000-3-Peste congelat (Rev.2)
15331170-9-Legume congelate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD-CADRU AVAND CA OBIECT ACHIZITIA DE ALIMENTE: LOT I- produse de bacanie, LOT II - produse crud-uscate - preparate pe baza de carne (tip mezel), LOT III - PESTE, LOT IV - carne de pui (pui intreg si pulpe) congelate, LOT V - carne de porc si miel cruda, LOT VI - carne de vita cruda, LOT VII-CONSERVE SI LEGUME CONGELATE, LOT VIII - branza (dulce, telemea, topita); cascaval (normal si cu minim de sare); produse lactate fermentate (iaurt si smantana); unt, LOT IX-legume si fructe proaspete, LOT X-Cartofi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 973, 208 si 10, 602, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificat de inregistrare ONRC, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere privind ?adrarea ?categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator, daca este cazul, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilantul contabil complet (inclusiv conturile de profit si pierdere) vizat si inregistrat de autoritatile competente sau balanta de verificare la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, experienta similara, conf. Formularului 6 – din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire pentru fiecare dintre contractele prezentate pentru indeplinirea acestui criteriu, recomandari/acte constatatoare din partea beneficiarilor ?crisi ?, ,formular lista de livrari" din care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective (minim un document de acest gen), declaratii privind dotarile tehnice, SR EN ISO 9001, un sistem de analiza riscurilor (Certificat HACCP -"Analiza riscurilor. Puncte critice de control"), SR EN ISO 22000, declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
importanta acestor produse pentru asigurarea alimentatiei pacientilor internati
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Cifra de afaceri din ultimii 3 ani -30 p, Exp in ex de contracte similare in valoare de minim 10.200 lei –30 p, Experienta dovedita prin recomandari in ex de contr similare prin min 1 contr –40 p.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
30%
30
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Calea Floreasca nr. 8, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014461, Romania, Tel. 021-599.22.83, Email:  [email protected], Fax:  021-599.22.82, Adresa internet (URL):  www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 20:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer