Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare alimente


Anunt de participare numarul 141791/05.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala: Str. Coloniilor, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ROMAN, Tel. +40 241853777, Email: [email protected], Fax: +40 241853524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Poarta Alba si sectia Valu lui Traian
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 685, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de alocatiile bugetare transmise de ordonatorul superior de credite. Valoarea celui mai mare contract subsecvent pt fiecare lot in parte: BISCUITI 88000 lei FULGI DE CARTOFI350000 lei CARTOFI DE VARA225000lei MARGARINA60000lei OREZ77000lei OUA CONSUM76500lei ULEI ALIMENTAR82500 lei PRAJITURA19500 lei CARTOFI DE TOAMNA370000lei FASOLE BOABE282000 lei PASTE FAINOASE55000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de alimente esalonat in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Daca bugetul unitatii permite se va incheia un singur contract subsecvent pentru cantitatile maxime ale fiecarui lot . In cazul in care bugetul unitatii transmis de ordonatorul superior de credite areprevedri bugetare pentru o luna se vor incheia contracte subsecvente pentru o luna pentru fiecare lot in parte.Valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in lei fara TVA : BISCUITI 88000 lei FULGI DE CARTOFI 350000 lei CARTOFI DE VARA 225000 lei MARGARINA 60000 lei OREZ 77000 lei OUA CONSUM 76500 lei ULEI ALIMENTAR 82500 lei PRAJITURA 19500 lei CARTOFI DE TOAMNA 370000 lei
FASOLE BOABE 282000 lei PASTE FAINOASE 55000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor incheia acorduri cadru distincte pentru fiecare lot in parte astfel:
Nr LOT Denumire produs Cantitate minima acord cadru Cantitate maxima acord cadru1 BISCUITI1500020000
2 FULGI DE CARTOFI 2500050000
3 CARTOFI DE VARA 110000150000
4 MARGARINA1000015000
5 OREZ1500022000
6 OUA CONSUM 85000170000
7 ULEI ALIMENTAR 1000015000
8 PRAJITURA900013000
9 CARTOFI DE TOAMNA 110000370000
10 FASOLE BOABE 3400047000
11 PASTE FAINOASE 1750025000
Daca bugetul unitatii permite, se va incheia un singur contract subsecvent pentru cantitatile maxime ale fiecarui lot. In cazul in care bugetul unitatii transmis de ordonatorul superior de credite areprevedri bugetare pentru o luna se vor incheia contracte subsecvente lunar conform cantitatilor minime de mai jos:
Denumire LOT Cantitate minima contr subsecvent Cantitate maxima contr subsecvent
BISCUITI125020000
FULGI DE CARTOFI142950000
CARTOFI DE VARA6667150000
MARGARINA75015000
OREZ57122000OUA CONSUM4444170000
ULEI ALIMENTAR54515000
PRAJITURA133313000
CARTOFI DE TOAMNA20000370000
FASOLE BOABE250047000
PASTE FAINOASE136425000
Valoarea estimata fara TVA: 1, 685, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1BISCUITI 1584 lei; lot2 FULGI DE CARTOFI6300lei;lot 3 CARTOFI DE VARA4050 lei;lot4 MARGARINA 1080lei;lot 5 OREZ1386 lei; lot6 OUA CONSUM1377lei; lot 7ULEI ALIMENTAR 1485 lei;lot 8PRAJITURA 351 lei; lot9 CARTOFI DE TOAMNA 6660 lei;lot 10FASOLE BOABE 5076 lei; lot 11PASTE FAINOASE 990 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
-Forma de constituire a garantiei departicipare : GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL(1) DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA.Trezoreria Constanta RO 66 TREZ2315005XXX015056 CF: 4301251garantia de participare se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la data de 15.03.2013.NOTA: documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) si de asemenea se va prezenta la sediul unitatii pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelorGarantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei-in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului din garantia de participare: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; - Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a contractului subsecvent (2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FRUNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 90 DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
-- DINCA GELU DANUT? APOSTOL CRISTIAN? GURGU EMILIAN-? DOMNISORU LILIANA? ROMAN LUCIAN ?NICOLAE COSMIN- BARBU ANDREI-GHEORGHE VIORICA- PENU TONY-MOGOSANU MARIUS-CALIN CATALINA-STOICA ANCA-PICOIU VICTOR-BULEARCA CARMEN-LIBU MAGDALENA
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea se contracte similare/certificate/recomandari sau alte documente de la beneficiar din care sa rezulte ca au fost furnizate produse pana la data depunerii ofertelor cu o valoare totala de: :LOT 1- 60.000 LEI, LOT 2-200000, LOT 3 100.000 LEI, LOT 4-40.000 LEI, LOT 5-50.000 LEI, LOT 6-50.000 LEI, LOT 7-60.000 LEI, LOT 8-15.000 LEI, LOT 9-250.000 LEI, LOT 10-200.000 LEI, LOT 11- 45000 LEI.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;Se va organiza o runda de licitatie electronica pentru fiecare lot in parte, durata rundei fiind de o zi, doar cu ofertele declarate admisibile, cu incepere de la ora alocata de sistemul SEAP. Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.In cadrul procesului de licitatie electonica obiectul procesului de reofertare stabilit este pretul( pretulofertat in lei pentru cantitatile maxime ale fiecarui lot)Diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte :1% din valoarea estimata fara tva in lei pentru fiecare lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
c2 18981
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii, se pot depune in conformitate cu art.256 ind 2, din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Penitenciarului Poarta Alba
Adresa postala: comuna poarta alba, Localitatea: poarta alba, Cod postal: 907245, Romania, Tel. +40 241853777, Fax: +40 241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer