Licitatie Publica - Acord cadru furnizare antibiotice Program TB
Anunt de participare numarul 147110/09.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE GALATI
Adresa postala: Str. Stiintei, nr 117, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: IULIA ANDREI, Tel. +402 36460207, Email: [email protected], Fax: +40 236460207, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare antibiotice Program TB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Galati, str. Stiintei nr. 117
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 554.46 si 102, 748.65RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 Streptomycinum 1g - cant min 850 flac, cant max 2000 flac, Lot 2 Ethambutolum 400mg - cant min 18000 cpr, cant max 90000 cpr, Lot 3 Cicloserinum 250mg - cant min 1300 caps, cant max 3600 caps, Lot 4 Pyrazinamidum 500mg - cant min 15000 compr, cant max 43500 compr, Lot 5 Protionamidum 250mg - cant min 1600 compr, cant max 3400 compr, Lot 6 Combinatii - Rifampicinum+Isoniazidum 300mg+150mg - cant min 7000 caps, cant max 28000 caps, Lot 7 Rifampicinum 150mg - cant min 7000 caps, cant max 36000 caps, Lot 8 Rifampicinum 300mg - cant min 1000 caps, cant max 2000 caps, Lot 9 Ofloxacinum 200mg -cant min 2600 compr, cant max 12600 compr, Lot 10 Amikacinum 500mg/2ml - cant min 200 flac, cant max 565 flac, Lot 11 Moxifloxacinum 400mg - cant min 30 compr, cant max 180 compr
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Streptomycinum 1g - cant min 850 flac, cant max 2000 flac, Lot 2 Ethambutolum 400mg - cant min 18000 cpr, cant max 90000 cpr, Lot 3 Cicloserinum 250mg - cant min 1300 caps, cant max 3600 caps, Lot 4 Pyrazinamidum 500mg - cant min 15000 compr, cant max 43500 compr, Lot 5 Protionamidum 250mg - cant min 1600 compr, cant max 3400 compr, Lot 6 Combinatii - Rifampicinum+Isoniazidum 300mg+150mg - cant min 7000 caps, cant max 28000 caps, Lot 7 Rifampicinum 150mg - cant min 7000 caps, cant max 36000 caps, Lot 8 Rifampicinum 300mg - cant min 1000 caps, cant max 2000 caps, Lot 9 Ofloxacinum 200mg -cant min 2600 compr, cant max 12600 compr, Lot 10 Amikacinum 500mg/2ml - cant min 200 flac, cant max 565 flac, Lot 11 Moxifloxacinum 400mg - cant min 30 compr, cant max 180 compr
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 554.46 si 102, 748.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pana in 2% din valoarea estimata maxima, pentru fiecare lot de produs ofertat. Valorile exacte sunt prezentate in anexa B, loturile. Termen de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 1), ori de o societate de asigurari (documente originale) sau b) depunere in contul autoritatii contractante nr.: RO08TREZ3065006XXX010818 deschis la Trezoreria Galati sauc)casieria unitatii. Data la care se va face echivalenta leu/Euro (sau alta valuta) este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Cursul stabilit pentru echivalenta leu/euro (sau alta valuta) este cel stabilit de BNR. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP, conform mentiunilor de la punctul IV.4.3. din Fisa de date. 10% - din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA (cu respectarea art. 89-92 din HG 925/2006) Modalitatea de constituire: a)scrisoare de garantie bancara de buna executie ? in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare sau b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau c) depunerea la casieria autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si/sau venituri proprii - accize Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2a- Va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazulb) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2bConditii de calificare:
Note: 1. In cazul depunerii unei oferte in asociere, in cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.
2. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra faptul ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 litera a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin declaratie pe proprie raspundere.
3. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular CP
d)Calitatea de participant la procedura - Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 3
e) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota:
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: manager - Dr. Necula Monica, Director Financiar-Contabil - Ec. Pamfil Alistita, Dr. Scorpan Claudia - Director medical, Sef Serviciu Tehnic si Ad-tiv - Ing. Circota Marius, Sef Serviciu Achizitii - Ing. Rosu Claudia, Sing. Andrei Iulia, Cons Jur. Hamza Ramona Andreea, As. Gabor Mariea, As. Burcea Georgiana, Farm. Zeamaneagra Nadia Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate si care sa cuprinda informatii care sa fie in concordanta cu realitatea la data limita de depunere a ofertei.Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Autorizatie de distributie angro a operatorului economic emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, eliberata in conformitate cu prevederile art. 788, alin (1) din Legea nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile art. 2 din Ordinul MSP1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Note: 1. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Peroane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme cu legile tarii de rezidenta a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma clasamentului intocmit conform criteriului de atribuire "oferta cu pretul cel mai scazut" dintre ofertele admisibile, se constata existenta a 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret , clasate pe locul I (respectiv cu pretul cel mai scazut) pentru departajare, pentru acestea, comisia de evaluare va solicita clarificari in SEAP, in sensul reofertarii preturilor.Ofertantii care primesc aceasta solicitare de clarificari vor putea reoferta pretul prin depunerea unui nou document, in format electronic, cu semnatura electronica, ca raspuns la solicitarea de clarificari transmisa de autoritatea contractanta in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Pneumoftiziologie Galati - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Str. Stiintei nr. 117, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Tel. +40 236460207, Email: [email protected], Fax: +40 236460207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2013 11:00