Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare aparatura medicala bloc operator


Anunt de participare numarul 139213/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 760669955, In atentia: Breuscan Elena Bianca, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare aparatura medicala bloc operator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon, B-dul Aviatorilor nr. 34-36, Bucuresti sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 511, 130RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si de fondurile disponibile se vor incheia contracte subsecvente pentru o perioada de min 1 luna si max. 12 luni. Valoarea minima si maxima estimata ce poate fi solicitata pe durata acordului cadru este intre 1.148.710 RON si 2.511.130RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare aparatura medicala pentru bloc operator conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191100-6 - Sterilizator (Rev.2)
33123200-0-Aparate de electrocardiografie (Rev.2)
33167000-8-Lampi chirurgicale (Rev.2)
33170000-2-Anestezie si reanimare (Rev.2)
33192200-4-Mese medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor incheia contracte subsecvente de furnizare aparatura medicala bloc operator, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini si listei de cantitati minime si maxime din caietul de sarcini, in functie de necesitati si de fondurile disponibile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 148, 710 si 2, 511, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare este de 12.600 RON.Garantia de participare a fost calculata in functie de valoarea estimata pentru cantitatea maxima din acordul cadru, respectiv mai mica de 2% din valoarea estimata, cel putin egala cu suma ce va trebui retinuta conf. art.278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate -90 de zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Modul de constituire: conform art. 86 din HG 925/2006.Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta un IMM. Garantia de participare se va constitui numai in lei, cont garantie RO98TREZ7015005XXX000181, deschis la Trezoreria sector 1.Garantia de participare se va posta in SEAP scanata si se va prezenta la sediul autoritatii contractante ?Biroul achizitii publice, pana la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor. In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, conform prevederilor art.89(2) din HG 925/2006, se vor avea in vedere si prevederile art.90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata) Se completeaza Formularul 1Cerinta nr.2: Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 - completarea Formularului 2Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 4. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Ghemigian Adina Mariana, Pecsi Saftica, Boc Mariana, Popescu Steliana, Ghemigian Mircea Vasile, Stanescu Bogdan, Brasoveanu Daniel Florian, Corneci Marioara Cristina, Greere Mariana Ileana , Neamtu Corina, Breuscan Elena Bianca, Ioan Daiana, Duteanu Oana, Staicu Bogdan.
Cerinta nr.5: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular 5
Cerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine: * Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat copie conform cu originalul .
* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale - copie conform cu originalul.
Toate documentele cu mentiunea conform cu originalul se depun scanat in SEAP. Cerinta nr.1: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei - copie conform cu originalul.-Pentru persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferente cu cele romanesti.Cerinta nr.2: Pentru furnizare aparatura medicala bloc operator se solicita:
-Aviz de functionare si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii valabil la data depunerii ofertei.
Toate documentele cu mentiunea conform cu originalul se depun scanat in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Informatii generale despre ofertant, inclusiv cifra medie de
afaceri pe ultimii 3 ani: Declaratie pe proprie raspundere - Formular 6 datat, semnat si stampilat.Se depune scanat in SEAP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; completarea formularului 7, pentru obiectul supus achizitie.Se depune scanat in SEAP
Cerinta nr.1 Standard de asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catreun organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate.Documentele se depun scanat in SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2043
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, conform Notificarii 85/2012 a ANRMAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art.256 indice 2, in conditiile OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon. Oficiu juridic : Staicu Bogdan
Adresa postala: B-dul Aviatorilor nr. 34-36, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel. +40 760669955, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer