Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU furnizare ??articole de echipament? pentru politisti.


Anunt de participare numarul 134806/18.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: I.G.P.R. - DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel. +40 212082525/26195, In atentia: subcomisar de politie VALOSCHI CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU furnizare ??articole de echipament? pentru politisti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul I.G.P.R. din str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 040 si 757, 685RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile bugetare alocate pentru aceasta destinatie. Calendarul estimativ de aplicare a procedurii : martie ? iunie 2012.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : iunie- septembrie 2012, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile existente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de articole de echipament confectionate conform mentiunilor din caietul de sarcini.Achizitia se va realiza prin incheierea unui acord-cadru, in baza caruia se vor atribui contracte subsecvente.Achizitia se va realiza pe 8 loturi ce contin diverse articole de echipament.
LOT 1 - Centuri din piele
LOT 2- Curele din piele
LOT 3- Manusi din piele
LOT 4- Pulovere cu ancheor, pentru barbati
LOT 5- Pulovere cu ancheor, pentru femei
LOT 6- Tricouri cumaneca scurta, de culoare bleumarin
LOT 7- Eghileti cu 2 ramuri si accesorii
LOT 8- Snururi ceremonie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18425000-4 - Centuri (Rev.2)
18235100-6-Pulovere (Rev.2)
18331000-8-Tricouri (Rev.2)
18424000-7-Manusi (Rev.2)
19212510-3-Curele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Cantitatea totala de produse estimata a fi achizitionata pe durata acordului-cadruLOT 1- Centuri din piele - cant. min. 100, cant. max. 3160
LOT 2- Curele din piele -cant. min. 100, cant. max. 4060
LOT 3- Manusi din piele-cant. min. 100, cant. max. 3609
LOT 4- Pulovere cu ancheor, pentru barbati-cant. min. 100, cant. max. 2760
LOT 5- Pulovere cu ancheor, pentru femei-cant. min. 50, cant. max. 750
LOT 6- Tricouri cumaneca scurta, de culoare bleumarin -cant. min. 10, cant. max. 2400
LOT 7- Eghileti cu 2 ramuri ti accesorii -cant. min. 10, cant. max. 147
LOT 8- Snururi ceremonie-cant. min. 100, cant. max. 1851
II. Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pentru fiecare lot:
LOT 1 -Centuri din piele
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 20 -1600 buc.
LOT 2 -Curele din piele
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 20 -2100buc.
LOT 3-Manusi din piele
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 20 -1900buc.
LOT 4 -Pulovere cu ancheor, pentru barbati
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 20 -1400buc.
LOT 5 -Pulovere cu ancheor, pentru femei
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 15 -400buc.
LOT 6 -Tricouri cumaneca scurta, de culoare bleumarin
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 5 -1200buc.
LOT 7 -Eghileti cu 2 ramuri si accesorii
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 5 -80buc.
LOT 8 -Snururi ceremonie
Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 20 -900buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 040 si 757, 685RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1-2800 LEI, LOT 2-1300 LEI, LOT 3-3000 LEI, LOT 4 -3200 LEI, LOT 5-800 LEI, LOT 6 -1600 LEI, LOT 7- 200 LEI, LOT 8 -1400 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :65zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B.Cod fiscal :4453144Cuntumul garantiei ce se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 : pentru lot 1 -1478 lei, pentru lotul 2 -688 lei, pentru lot 3- 1514 lei, pentru lot 4 -1669 lei, pentru lot 6 -871 lei, pentru lot 8 - 791 lei. Cuntumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al fiecarui contract subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat/ Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 : Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta :
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.
Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.Obs. : Neincadrarea in prev. art.69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si tert sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : inspector general al Politiei Romane chestor de politie dr. POPA LIVIU, director logistica comisar sef de politie ing. VATUIU MIHAITA, sef serviciu achizitii subcomisar de politie DRAGNEA MARIUS, responsabil procedura subcomisar de politie VALOSCHI CRISTIAN, juridic: comisar de politie ROSAN CALIN.
Cerinta 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original.Obs.: Neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinator.
Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.
Tot pentru indeplinirea cerintei se vor depune si urmatoarele documente:
?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Obs. :1. Neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti si asociati.2. Neincadrarea in prev. lit. a), c) ind 1 si d)aleart.181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinator. Cerinta: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare :
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor - pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatul men?ionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar)producerea/confec?ionarea /comercializarea produselor ce fac obiectul lotului pentru care se depune oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
Prezentarea a cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din care sa rezulte cain ultimii 3 ani, ofertantul a furnizat acestora la timp si in conditii de calitate, in baza contractelor incheiate, cel putin cantitatea maxima de astfel de produse sau similare, prevazuta in documentatia de atribuire pentru lotul ofertat.
2.Declaratie privind subcontractantii (dupa caz).In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze in parte sau in totalitate contractul de produse, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de furnizare.
3.Mostre
Odata cu depunerea ofertei, operatorii economici vor depune in mod obligatoriu, cate o mostra a produsului ce face obiectul lotului ofertat, mostra realizata pe dimensiuni. Mostrele de produs puse la dispozitia autoritatii contractante cu ocazia depunerii ofertelor, nu se restituie.
Pentru lotul 1
- centura din piele = 1 buc., marimea I;
Pentru lotul 2
- curea din piele =1 buc., marimea I;
Pentru lotul 3
- manusi din piele = 1 per., marimea 8 1/2.
Pentru lotul 4
-pulover cu ancheor, pentru barbati = 1 buc., marimea 54;
Pentru lotul 5
-Pulover cu ancheor, pentrufemei = 1 buc., marimea 46;
Pentru lotul 6
- tricou cu maneca scurta, uniforma de serviciu, pentru vara, de culoare bleumarin = 1 buc., marimea 52.
Pentru lotul 7
-eghilet cu 2 ramuri si accesorii = 1 buc. ;
Pentru lotul 8
-snur ceremonie = 1 buc.;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat, lei fara T.V.A.-Nu exista limite-Sistemul da informatii despre: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;nr.de participanti;clasament.A.C.(autoritatea contractanta) va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.In licitatia electronica, ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca(prin diminuare) ofertele depuse anterior.In cazul in care operatorul declarat admis, nu modifica in licitatia electronica, elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in SEAP de A.C. Nr. de runde: una;Durata: o zi.Pt. participarea la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2944142
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 13:00
Locul: I.G.P.R. - Directia de Logistica, str. Mihai Voda, nr.6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita ofertantului aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante Formularul de oferta si anexa acestuia, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.In cazul in care dupa terminarea etapei finale de licitatie electronicase constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sareoferteze, respectiv sa transmitanoi propuneri financiare, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R. - Directia de Logistica
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525-26171/193, Email: [email protected], Fax: +402 13174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer