Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare ,,articole uniforma de politie locala?


Anunt de participare numarul 139774/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Politia LocalaSector 4
Adresa postala: str.Covasna, nr.2-4, sect. 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040905, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Nedelcu, Tel. +40 214601472/141, Email: [email protected], Fax: +40 214601473, Adresa internet (URL): www.politiacomunitarasector4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare , ,articole uniforma de politie locala?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Politia Locala Sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 447, 733 si 1, 402, 544RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitati si fondurile bugetare alocate pentru aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de articole care compun ?uniformapolitistilorlocali?confectionate conform mentiunilor din caietul de sarcini. Achizitia se va realiza prin incheierea unui acord-cadru, in baza caruia se vor atribui contracte subsecvente. Achizitia se va realiza pe 9 loturi ce contin diverse articole de uniforma.LOT 1 ? sacou vara/iarna cu petlite si ecuson, pantaloon vara /iarna cu vipusca, fusta vara, sapca costum vara/iarna cu emblema
LOT 2 ? cravata, fes, fular, pulovar anchior cu ecuson, tricou, manusi albe
LOT 3- costum interventie vara/iarna cu ecuson, sepcuta cu cozoroc si emblema, costum protectie impotriva ploii cu elemente reflectorizante si ecuson, vesta multifunctionala, vesta cu elemente reflectorizante
LOT 4- pantofi vara/iarna barbati/femei, bocanci din piele, ghete piele femei/barbati
LOT 5- centura din piele, curea din piele, centura tactica, manusi din piele
LOT 6 ? camasa maneca lunga, camasa bluza cu maneca lunga cu ecuson, camasa maneca scurta cu ecuson
LOT 7 ? scurta de vant cu ecusonLOT 8 ? caciula cu emblema
LOT 9 ? epoleti
Valoarea estimata a acordului cadru fara TVA: intre 447.733 si 1.402.544 ron
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Cantitatea min , max de produse estimata a fi achizitionata pe durata acordului-cadru, pentru fiecare articol de uniforma cuprins in lot:
LOT 1 -sacou vara cu petlite si ecuson b/f min 87, max 437 buc-sacou iarna cu petlite si ecuson b/f min 198, max 350 buc-pantalon vara cu vipusca b/f min 50, max 400 buc-pantalon iarna cu vipusca b/f min 145, max 350 buc-fusta vara min 50, max 150 buc-sapca costum vara cu emblema min 350, max 700 buc-sapca costum iarna cu emblema min 239, max 350 buc
LOT 2 -cravata min 50, max 750 buc-fes min 200, max 600 buc-fular min 150, max 350 buc-pulovar anchior cu ecuson min 50, max 400 buc-tricou min 60, max 180 buc-manusi albe min 20, max 60 per
LOT 3-costum interventie vara cu ecuson min 10, max 30 buc-costum interventie iarna cu ecuson min10, max 30 buc-sepcuta cu cozoroc si emblema min 50, max 100 buc-costum protectie impotriva ploii cu elemente reflectorizante si ecuson min 10, max 20 buc-vesta multifunctionala min 10, max 30 buc-vesta cu elemente reflectorizante min 20, max 40 buc
LOT 4 -pantofi iarna barbati min 75, max 300 per-pantofi iarna femei min 25, max 150 per-pantofi varabarbati min 263, max 789 per-pantofi vara femei min 87, max 261 per-bocanci din piele min 60, maxim 350 per-ghete piele femei min 25, max 112per-ghete piele barbati min 75, max 338 per
LOT 5 -centura din piele min 50, max 150 buc-curea din piele min 50, max 150 buc-centura tactica min 50, max 100 buc-manusi din piele min 50, max 350 per
LOT 6 -camasa maneca lunga min 350, max 1050 buc-camasa bluza cu maneca lunga cu ecuson min 350, max 1050 buc-camasa maneca scurta cu ecuson min 350, max 1050 buc
LOT 7-scurta de vant cu ecuson min 80, max 350 buc
LOT 8 -caciula cu emblema min 90, max 350 buc
LOT 9 -epoleti min 500, max 1500 perII. Estimari ale cant. min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru pentru fiecare articol din lot: LOT 1 -sacou vara cu petlite si ecuson b/f min 25, max 263 buc-sacou iarna cu petlite si ecuson b/f min 50, max 198 buc-pantalon vara cu vipusca b/f min 25, max 300 buc-pantalon iarna cu vipusca b/f min 30, max 205 buc-fusta vara min 50, max 100 buc-sapca costum vara cu emblema min 50, max 350 buc-sapca costum iarna cu emblema min 50, max 239 buc
LOT 2 -cravata min 50, max 350 buc-fes min 100, max200 buc-fular min 50, max 350 buc-pulovar anchior cu ecuson min 50, max 300 buc-tricou min 30, max 60 buc-manusi albe min 10, max 20 per
LOT 3-costum interventie vara cu ecuson min 5, max 30 buc-costum interventie iarna cu ecuson min 5, max 30 buc-sepcuta cu cozoroc si emblema min 10, max 50 buc-costum protectie impotriva ploii cu elemente reflectorizante si ecuson min 10, max 20 buc-vesta multifunctionala min 10, max 20 buc-vesta cu elemente reflectorizante min 10, max 20 buc
LOT 4 -pantofi iarna barbati min 50, max 150 per-pantofi iarna femei min 25, max 100 per-pantofi vara barbati min 100, max 263 per-pantofi vara femei min 50, max 174 per-bocanci din piele min 50, maxim 290 per-ghete piele femei min 25, max 62 per-ghete piele barbati min 75, max 188 per
LOT 5 -centura din piele min 50, max 100 buc-curea din piele min 50, max 100 buc-centura tactica min 20, max 50 buc-manusi din piele min 50, max300per
LOT 6 -camasa maneca lunga min 100, max 350 buc-camasa bluza cu maneca lunga cu ecuson min 100, max 350 buc-camasa maneca scurta cu ecuson min 100, max 350 buc
LOT 7-scurta de vant cu ecuson min 30, max 270 buc
LOT 8 -caciula cu emblema min 90, max 260 buc
LOT 9 -epoleti min 100, max 500 per
Valoarea estimata fara TVA: intre 447, 733 si 1, 402, 544RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: pentru lotul 1:9231 lei; pentru lotul 2:1596 lei; lotul 3:749 lei; lotul 4:8017 lei; lotul 5:1087 lei; lotul 6:3633 lei; lotul 7:1379 lei; lotul 8:1127 lei; lotul 9:1230 lei.AC va retinedin garantia de participare suma de: 4241, 58 lei pt lotul 1; 798, 4 lei pt lotul 2; 4008, 5 lei pt lotul 4; 1816, 5 lei pt lotul 6; 689, 5 pt lotul 7 ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conform art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este de120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participareesteirevocabila si se va constitui in lei, in oricare din formele prevazute la art. 86 din HGR nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autorit. contract. Ordinul de plata vizat de banca emitenta, se constituie in contul de garantii al PLS 4 (CUI 18188811), cod IBAN RO07TREZ7045006XXX004008, deschis la Trezoreria Sector 4 Buc. Neprezentarea garantiei in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea ofertantului. Pentru I.M.M-uri garantia se poate constitui in procent de 50%. In acest caz, ofertantul va atasa, in mod obligatoriu, la garantia de participare o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 la legea Legii 346/2004, (formularulnr. 64). Cuntumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul, fara T.V.A., al fiecarui contract subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.Garantia de buna executie se constituiein termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. garantia de buna executie se constituie in procent de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local/ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP- formularul nr. 62.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta 34/2006- formularul 10 a3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta 34/2006-formularul 10 b-certificat de atestare fiscala, emis de care organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca nu inregistra datorii restante la bugetul de stat in luna anterioara deschiderii ofertelor.-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara deschiderii ofertelor.
Cerificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?semnate si stampilate.
Nota:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) este obligat sa prezinte aceste documente. De asemenea si tertul sustinator este obligat sacompleteze declaratia privind art. 180 si ale art. 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru persoane juridice straine
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a tuturor impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata si legalizata a acestora in limba romana- traducerea autorizata si legalizata se accepta si in copie conform cu originalul semnata si stampilata.
Ofertantul va fi exclus din cadrul procedurii, daca se incadreaza in una din situatiile stipulate la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 sau are datorii.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006- formularul nr. 66.
Operatorii economici participanti la procedura (ofertanti, asociati, subcontrctanti si terti sustinatori) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt cele mentionate in formularul nr. 66.
Lista completa cu membrii CLS4 (conform Ordinului ANRMAP nr.171/2012), care au aprobat bugetul aferent Politiei Locale Sector 4, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, se regaseste in formularul nr. 66. 1. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si sa aiba in obiectul de activitate producerea/confectionarea/comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ?se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?semnata si stampilata.
Persoane juridice /fizice straine vor prezenta
-documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
Nota:
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile anteriordatei dedeschidere aofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau nu corespund cerintelor impuse, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului/acordului cadru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea fisei de informatii generale, completata in mod corespunzator in ceea ce priveste cifra de afaceri globala.
2. Bilantul contabil pentru exercitiul financiar incheiat, vizat si inregistrat la organele competente. Documentul solicitat se va prezenta in copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Experienta similara: lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Ofertantul va prezenta certificate constatatoare eliberate de beneficiari in ultimii 3 ani si cel putin o recomandare din partea beneficiarului pentru produsele supuse achizitiei, din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani acestora, in baza contractelor incheiate, astfel de produse sau produse similare cu cele prevazute in documentatia de atribuire pentru lotul ofertat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte modul de indeplinire a clauzelor contractuale precum si de receptie aproduselorla livrare.
2. Mostre
Odata cu depunerea ofertei, operatorii economici vor depune in mod obligatoriu, cate o mostra a produsului/produselor ce fac/face obiectul lotului ofertat, pentru aspectare. Mostra va fi realizata pe dimensiuni. Mostrele vor fi realizate cu respectarea specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini. Mostrele de produs puse la dispozitia autoritatii contractante cu ocazia depunerii ofertelor, nu se restituie.
Pentru lotul 1
-sacou vara/iarna cu petlite si ecuson b/f , - -pantalon vara/iarna cu vipusca b/f, --fusta varacate 1 buc marimea 48; -sapca costum vara/iarna cu emblema, cate 1 buc marimea 53
Pentru lotul 2
-cravata, -fes, -fular, -pulovar anchior cu ecuson, marimea 48, -tricou, marimea XL, manusi albe, marimea 8, cate 1 buc
Pentru lotul 3
-costum interventie vara/iarna-costum protectie imp ploii-vesta multifunctionala-vesta reflectorizanta, marimea 52, cate 1 buc, sepcuta, marimea 56 1buc
Pentru lorul 4 -pantofi iarna/vara, bocanci, ghete, marimea 43, cate 1 per- pantofi iarna/vara femei, ghete, marimea 38, cate o per
Pentru lotul 5- centura, curea, centura tactica, marimea II, cate 1 buc, -manusi, marimea 8, 1 bucPentru lotul 6 - cammasi, cate 1 buc din fiecare
Pentru lotul 7-scurta vant, marimea 52, 1 buc
Pentru lotul 8- caciula, marimea 56, 1 buc
Pentru lotul 9 -epoleti, 1 per
3.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea materialelor utilizate pentru confecxtionarea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevanre
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent, document valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul reofertarii este pretul total ofertat, pe fiecare lot (in lei fara TVA) conform formularului de oferta. Pentru a putea participa operatorii economici trebuie sa fieinscrisi in SEAP.Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei, care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare, pot fi imbunatatite. SEAP va pune la dispozitia participantilor in cadrul licitatiei electronice informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate; numarul participantilor; clasamentul. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una) Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi (24 de ore). Oferta castigatoare va fi desemnata de sistem pe baza preturilor ofertate electronic. Daca ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci AC va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua oferta in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CAP 3/4.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
moneda in care se va prezenta oferta de pret: RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 12:00
Locul: Sediul Politiei Locale Sector 4 -str. Covasna nr. 2-4, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantului, precum si observatorii UCVAP/CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economice in cauza noi propuneri financiare, care se vor depunein plic inchis la sediul autoritatii contractante, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenele sunt precizate in art. 2562/OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
POLITIA LOCALA SECTOR 4 - Serv. Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Covasna, nr. 2-4, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041677, Romania, Tel. +40 214601472, Email: [email protected], Fax: +40 214601473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer