Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE AUTOTURISME PRIN PROGRAMUL DE STIMULARE A INNOIRII PARCULUI AUTO PT DGRFPBUCURESTI
Anunt de participare numarul 147518/26.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI
Adresa postala: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020027, Romania, Punct(e) de contact: TURCU MIHAELA, Tel. +40 0213075759, Email: [email protected], Fax: +40 0213075759, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE AUTOTURISME PRIN PROGRAMUL DE STIMULARE A INNOIRII PARCULUI AUTO PT DGRFPBUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul Tutunul Romanescdin B-dul Regiei, nr.2, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 403, 225.81 si 889, 726.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimarea cantitatilor minime care ar putea face obiectul unui singurcontract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului : - 1 contract subsecvent in 2013 ( 8 autoturisme, Lotul1=4 autoturisme tip berline si Lotul2=4 autoturisme tip SUV ) si 1 contract subsecvent in anul 2014 (10 autoturismeLotul1=6 autoturisme tip berline si Lotul 2= 4 autoturisme tip SUV)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL PROCEDURII IL CONSTITUE ACHIZITIA A MINIM 8 AUTOTURISME SI MAXIM 18 AUTOTURISME PRIN PROGRAMUL DE STIMULARE A INNOIRII PARCULUI AUTO PT D.G.R.F.P BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : - 1 contract subsecvent in 2013 si 1 contract subsecvent in anul 2014
Estimarea cantitatilor minime care poate fi solicitata pe durata intregului acord - cadru: 8 autoturisme, Lotul1=4 autoturisme tip berline si Lotul2=4 autoturisme tip SUVEstimarea cantitatilor maxime care pot fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru: 18 autoturisme Lotul1=10 autoturisme tip berline si Lotul2=8 autoturisme tip SUVEstimarea cantitatilor minime care ar putea face obiectul unui singurcontract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului ? cadru: 8 autoturisme din care Lotul1=4 autoturisme tip berline si Lotul2=4 autoturisme tip SUV
Estimarea cantitatilor maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului ? cadru: Lotul1=10 autoturisme tip berline si Lotul2=8 autoturisme tip SUV
Valoarea estimata fara TVA: intre 403, 225.81 si 889, 726.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul1=4163, 73 lei si lotul2 =4253.26 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro(sau alta valuta)se va face la cursul BNR pentru a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare conform: art.86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(90de zile de la data limita de depunere a ofertei)Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.In cazul constituirii prin instrument de garantare, de o banca sau societate de asigurari emitenta, va preciza in mod expres (obligatoriu) situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2066, si la art.278¹ din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33 alin.3, lit.b din HG 925/2006.2)Virament bancar in de cont IBAN este RO 95TREZ7005005XXX000200 deschis la ATCP MB CUI 4193117.3) Depunerea la casieria DGRFPB, strada Prof.Dr.Dimitrie Gerota, nr.13, sector 2, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere(data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3)din HG925/2006.Garantia de participare pentru acordul-cadru se va returna numai dupa semnarea acordului?cadru.Conform art.278¹ din OUG 34/2006 alin.(1), in conditiile formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a fiecarui lot pentu care a depus oferta, urmatoarele sume: Lotul 1 = 4163.73 lei si Lotul 2 = 4733, 53 lei. 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.[exceptie: pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% (conform prevederilor art. 16, alin. (2), din Legea nr. 346/2004)].2. Modalitateade constituire a garantie de buna executie: pentru contractele subsecvente care se incadreaza in conditiile art. 89 din H.G. nr. 925/2006 se va constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.g. nr.925/2006a) instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, (in originalb) suma in numerar depusa la casieria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea ?garantiei de buna executie? este redusa);c) retineri succesive din facturi partiale (daca partile convinasupra acestei modalitati): contractantul va deschide un cont de garantie la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, la dispozitia autoritatii contractanteAutoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
Cerinta nr. 2
Cerinta nr. 3
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
Cerinta nr. 4
Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice sau fizice, dupa caz - formular tip eliberat de autoritatea competenta din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr. 5
Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social- formular tipizat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul, local, la nivelul lunii anterioare celei in care esteprevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr. 6
Declaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontactant /tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele cu functie de decizie implicate inprocedura de achizitie sunt: Director General Dr. ec. Marinel RIZEA, Director Executiv - Servicii interne Daniel Florin ANGHEL, Director Executiv Juridic Mariana CONSTANTINESCU, Compartiment Achizitii Publice Mihaela TURCU.Pentru Cerintele 1, 3, 6facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune, in cazul in care procedura de emitere a certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata conform art 11 ali(4) din HG nr.925/2006. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata. Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator.Cerinta nr.2
Ofertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comisia de avizare al Autoritatii Fondului Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr.772/31.01.2011 si Dispozitia Presedintelui Administratiei Fondului pentru Mediu nr.230/15.05.2013, cu modificarile si completarile ulterioare)Nota: Ofertantul/dealarul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa livreze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr.772/31.01.2011 si Dispozitia Presedintelui Administratiei Fondului pentru Mediu nr.230/15.05.2013, cu modificarile si completarile ulterioare)Pentru persoane/juridice straine:
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii generale
Valorile cifrei de afaceri medii anuale in alta valuta se va calcula la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv (2010, 2011.2012)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse similare livrate in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa prezinte lista principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) din care sa rezulte valoare, cantitati, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
263597
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2013 11:30
Locul: sediu D.G.R.F.Bucuresti str. Prof Dr Dimitrie Gerota nr.13, sect 2 sala de sedinte, et.3, camera 319
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire semnata de reprezentantii legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Urmare delurarii procedurii de achizitie publica se va incheia un acord cadru iar incheierea contractelor subsecvente vor fi conditionate de obtinerea si validarea tichetelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.R.F.P Bucuresti - Serviciul juridic si avizare juridica
Adresa postala: Str. Prof. Dr. DIMITRIE GEROTA, nr.13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020027, Romania, Tel. +40 213075759, Email: [email protected], Fax: +40 213057468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2013 17:21