Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare bandakje pentru UPU-SMURD
Anunt de participare numarul 133016/11.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare bandakje pentru UPU-SMURD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr.8, sector1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 924, 000 si 8, 212, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 1 luna - maxim 6 luni, in functie de disponibilitati financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare bandaje pentru UPU-SMURD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.Denumire produsU.M.Cod CPVCant.min. Cant.max. Cant.min. Cant.max.
Crt.lunaralunara24 luni24luni
1 Bandaj multifunctionaltip militarbuc33141113-49001100 21600 26400
2 Bandaj refrigerantbuc33141113-411001200 26400 28800
3 Bandaj multifunctionaltip civilbuc33141113-410001200 24000 28800
4 Bandaj multifunctionalimpregnat cu argintpentru arsuribuc33141113-410001200 24000 28800
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 924, 000 si 8, 212, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 = 18480 lei; Lot 2 = 12960 lei; Lot 3 = 23040 lei; Lot 4 = 27648 lei;(1% din valoarea totala estimata a fiecarui lot) valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 2781 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS, Buget de stat, Programe Nationale de sanatate, Programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularuluinr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularuluinr. 11*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Manager: Prof.Dr. Radu Alexandru Macovei
Director Medical: Dr. Louchi Nicusor
Director Financiar-Contabil: Dr. Daniela Blindu
Director Ingrijiri: As. Cristina Elena Preda
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completarea si prezentarea Formularuluinr. 6 -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea si prezentarea Formularului nr. 4-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatiipentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, conform Legii 176/2000(copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale??din care sa reiasa cifra de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, respectiv.
2008:3, 6827
2009:4, 2373
2010:4, 2099
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.
Cel putin 1 recomandare pentru produse similare (de la unitati cu profil medical, farmaceutic sau similare, de stat sau private)
Mostre din fiecare produs ofertat
Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1183
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificare din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite documente care contin noi preturi, on line (in SEAP).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr.8, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 18:13