Licitatie Publica - Acord cadru furnizare benzi transportoare din cauciuc
Anunt de participare (utilitati) numarul 133069/16.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe DEACONU, Tel. +40 253335045, In atentia: Ion BIRIBOIU, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Complexul Energetic Turceni SA, Directia Comerciala (Biroul Valorificari)
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe DEACONU, Tel. +40 253335045, In atentia: Ion BIRIBOIU, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru furnizare benzi transportoare din cauciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Matasari, jud. Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 56, 205, 313RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual: valoare estimata contract subsecvent 2012=4766343 lei; valoare estimata contract subsecvent 2013=16137188 lei;valoare estimata contract subsecvent 2014=17308829lei;valoare estimata contract subsecvent 2015=17992953 lei;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Benzi transportoare din cauciuc si reconditionare covor de cauciuc prin vulcanizare la rece , la cald , fasonare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
50712000-9-Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexe caiete de sarcini
Nr crt Denumire produsUM cantitati totale maxime
1 Banda cauciuc uz gen. Sg4-ep400-1600x20 mp 5600
2 Banda cauciuc uz gen. Sg4-ep400-1800x20 mp 13800
3 Banda cauciuc uz gen. Sg4-ep400-1400x20 mp 1680
4 Banda cauciuc uz gen. Sg3-ep250-2000 x 12 mp 5644
5 Banda cauciuc cord otel st2500-1400x24 mp 26481
6 Banda cauciuc cord otel st2500-1600x24 mp 3428
7 Banda cauciuc cord otel st2500-1800x24 mp 54564
8 Banda cauciuc cord otel st 2500-2000x24 mp 4760
9 Banda cauciuc ignifuga st1600x1800x20 mp 5600
Cantitatile minime ale acordului-cadru sunt cele de mai sus, reduse cu 30%.
Valoarea estimata fara TVA: 56, 205, 313RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 200000 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile; b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu). c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurari.Garantia de participare se va retine in cuantum de 11.902 lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 6% din valoarea initiala a contractului, fara TVA, prin: Scrisoare de garantie bancara cu valabilitatea mai mare cu 15 zile decat termenul de finalizare al contractului sau alt instrument de garantare emis de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Informatii generale: completare formular nr. 12.0Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea Formularului nr. 12D;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12C.Persoane cu functie de decizie: Octavian Laurentiu Graure - Director General, Daniel Pitaroiu - Director Buget Financiar Contabilitate, Gheorghe Copaci - Director Comercial, Ion biriboiu- Sef Serviciu Achizitii Produse, Trusca Constantin-Sef Serviciu Disciplina Contractuala.Formularele 12A, 12b si 12C se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti sustinatori). Cerinta obligatorie: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Certificatul constatator trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte dedata limita de depunere a ofertelor si prezentat in original, copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc depune acest certificat in copie simpla, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, acesta trebuie prezentat pentru conformitate, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea (si modul de indeplinire al contractului) de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 10.000.000 lei.
Ofertantul trebuie sa detina utilaje specifice pt. fabricarea covorului de cauciuc cu cord de otel cu latimi de pana la 2000mm, inclusiv, plus urmatoarele dotari:
a)Masa magnetic de franare sau instalatie de masurare individuala a tensiunii pentru fiecare cablu din insertia metalica a covorului in timpul operatiei de calandare.
b)Etuva si ozonometru pentru testarea la imbatranire accelerate si expunere la ozon.
c)Refrigerator pentru testarea la temperature scazute a covoarelor de cauciuc, cu capacitatea de a realiza temperaturi negative de pana la -80gr. C.
d)Aparat de masurare a duritatii fixe si portabile
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea Standardul European de calitate SR EN 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Aceasta se va desfasura intr-o singura runda cu durata de 1 (una) zi, unde, operatorii economici admisi pot imbunatati oferta financiara. Pe parcursul licitatiei electronice ofertantii vor putea vedea clasamentul si cea mai buna oferta. Data si momentul de start si sfarsit al licitatiei electronice, informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii, vor fi transmise de catre SEAP. In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA (pentru toate cantitatile de covor nou solicitate pe 4 ani, anexa 1 la 10A).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2012 11:00
Locul: Complexul Energetic Turceni SA, Directia Comerciala, Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Complexul Energetic Turceni SA, Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari
Adresa postala: str. Uzinei, nr 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. +40 253335045, Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): http: //www.eturceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 11:23