Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE BENZINA FARA PLUMB EURO 5 NEACCIZATA SI MOTORINA EURO 5 NEAACCIZATA PENTRU NAVELE POLITIEI ROMANE.
Anunt de participare numarul 134138/21.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: I.G.P.R. - DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel. +40 212082525/26195, In atentia: subcomisar de politie VALOSCHI CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE BENZINAFARA PLUMB EURO 5NEACCIZATA SI MOTORINA EURO 5 NEAACCIZATA PENTRU NAVELE POLITIEI ROMANE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.-pentru benzina: 1.-Tulcea, str. Isaccei, nr.173;2.-Drobeta Turnu Severin, str.Serpentina Rosiori, nr. 3-5.II.-pt.motorina: 1.-Constanta, Incinta Port Constanta, Dana 0;2.- Cernavoda -Str. Portului nr. 1.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 040, 000 si 2, 640, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de aplicare a procedurii : martie ? iunie 2012.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : iunie 2012-iunie 2013, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de frecventa de alocare a fondurilor bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de benzina fara plumb EURO 5 neaccizata si motorina EURO 5 neaccizatapentru navele aflate in dotarea Politiei Romane, prin livrarea combustibilului de catre furnizor in locatiile mentionate de autoritatea contractanta in Anexa nr. 1 a Caietului de Sarcini ( furnizorul va asigura si serviciile de transport ale combustibilului in locatiile precizate de autoritatea contractanta ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - Benzina fara plumb EURO 5 neaccizata :
Cantitatea minima :160000 litriCantitatea maxima :500000 litriLOT 2 -Motorina EURO 5 neaccizata:
Cantitatea minima :100000 litriCantitatea maxima :160000 litriLivrarea se va face franco-beneficiar.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 040, 000 si 2, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare: Lot1:30000 lei;Lot2:9600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :65zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B.Cod fiscal :4453144.Cuntumul garantiei ce se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 : Lot: 1 - 5780 lei ;Lot: 2 - 4420 lei. Cuntumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al fiecarui contract subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat/Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 : Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta :
Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare :
Obs. : Neincadrarea in prev. art.69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si tert sustinator.
Cerinta 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Obs. : Neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinator.
Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Tot pentru indeplinirea cerintei se vor depune ?i urmatoarele documente:
? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Obs. :1. Neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti ?i asociati.2. Neincadrarea in prev. lit. a), c) indice 1 si d)aleart.181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinator. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare :
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatul mentionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar)producerea / comercializarea produselor ce fac obiectul lotului pentru care se depune oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat, lei fara T.V.A. conform formularului de oferta.-Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;numarul participantilor la licitatia electronica; clasament.-Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una) -Durata unei runde :1 (una) zi (24 ore).-Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante-Formularul de oferta si anexa la acesta, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 13:00
Locul: I.G.P.R. - Directia de logistica -str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa terminarea etapei finale de licitatie electronicase constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sareoferteze, respectiv sa transmitanoi propuneri financiare, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R. - Directia de Logistica
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525-26195, Email: [email protected], Fax: +402 13174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 14:26