Licitatie Publica - Acord cadru furnizare benzina fara plumb 95, pe baza de carduri
Anunt de participare numarul 123905/18.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DAMBOVITA
Adresa postala: B-dul REGELE CAROL I, nr. 64, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130124, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN VIOREL FLOREA, Tel. 0245207200, Email: [email protected], Fax: 0245632557, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare benzina fara plumb 95, pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de distributie din reteaua nationala a furnizorului.
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 011, 636 si 6, 048, 518.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in perioada de valabilitate a acordului cadru, ori de cate ori este cazul, in functie de necesitatile si fondurile alocate pentru acestea. Estimarea incheierii contractelor subsecvente : august 2011, decembrie 2011, aprilie 2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare benzina fara plumb 95 pe baza de carduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 228000 litri - Maxim 1363200 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 011, 636 si 6, 048, 518.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.participare-10000 lei, cf.art.43 din OUG.34/2006 si art.86 din HG.925/2006Gar.buna exec.: 5% din val. fara TVA a fiecarui ctr.subsecv.cf.art.86 si 90 din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat / Ordin de plata in trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv. eligibilitatea;
Decl.priv.neincadrarea in sit.prev. de art.181 din OUG.34/2006;
Decl. "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta";
Decl.priv.neincadrarea la art.69^1 din OUG34/2006;
Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale;
Certificat constatator emis de ONRC 2011;
Decl. priv.forma de inregistrare;
Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil 2010;
Decl. priv. cifra de afaceri(Fisa informatii generale).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie din reteaua nationala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim o statie de distributie (proprie, partenera sau afiliata)in fiecare judet;Minim o statie de distributie (proprie, partenera sau afiliata)in fiecare municipiu si oras din judetul Dambovita. Cerinta solicitata in vederea optimizarii traseelor si pentru utilizarea eficienta a fondurilor ce se vor aloca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura etapa. Elementul ofertei care face obiectul procesului de reofertare: discountul acordat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
283065
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 11:00
Locul: Inspectoratul de Politie al Judetului Dambovita, B-dul Regele Carol I, nr. 64, Targoviste.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si persoanele desemnate de ofertanti pe baza imputernicirii scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art.256^2(1) lit.a din OUG.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al I.P.J. Dambovita
Adresa postala: B-dul Regele Carol I, nr.64, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Tel. 0245207200/20209, Fax: 0245632557, Adresa internet (URL): www.politiadambovita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 16:04