Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU furnizare ?Bluzon interior ? Complet modular pentru barbati si femei, scurta exterioara ? complet modular pentru femei si barbati si scurta din stofa, pentru barbati?


Anunt de participare numarul 136273/06.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: IGPR-Directia de Logistica, Tel. +40 212082525/26188, In atentia: scms. de politie Florina Florea, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU furnizare ?Bluzon interior ? Complet modular pentru barbati si femei, scurta exterioara ? complet modular pentru femei si barbati si scurta din stofa, pentru barbati?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti.
Scoala de agenti de politie ?Vasile Lascar? Campina, bd. Carol I, nr. 145
Scoala de agenti de politie ?Septimiu Muresan?, str. Corneliu Coposu nr. 89-91
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 402.85 si 1, 348, 850.99RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lot I-333710, 4 lei/1776 buc.; Lot II-267750 lei/630 buc; Lot III-9435, 50 lei/50 buc; Lot IV-61156.65 lei/145 buc.; Lot V-3830, 59 lei/19 buc., in functie de necesita?ile autorita?ii contractante ?i de fondurile bugetare alocate pentru aceasta destina?ie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bluzon interior ? Complet modular pentru barbati si femei, scurta exterioara ? complet modular pentru femei si barbati si scurta din stofa, pentru barbati?, confec?ionate conform men?iunilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18223200-0 - Jachete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I-Bluzon interior ? Complet modular, pentru barbati-min. 100 buc-max.3552 buc
Lot II-Scurta exterioara?complet modular pentru barbati-min.100 buc.-max. 1260 buc.
Lot III-Bluzon interior ? Complet modular, pentru femei-min. 10 buc.-max. 100 buc.
Lot IV-Scurta exterioara?complet modular pentru femei-min. 10 buc-max. 285 buc
Lot V-Scurta din stofa, uniforma de ceremonie, barbati-min. 5 buc-max. 34 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 402.85 si 1, 348, 850.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot I -13.000 leiLot II-10.000 leiLot III- 300 leiLot IV-2000 leiLot V-130 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare :90zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B, Cod fiscal :4453144Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 : Lot I-4447, 42 leiLot II-4315, 50 leiLOt IV-1202, 04 lei Cuantumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al fiecarui contract subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala aofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Cerinta 1 : Certificarea/confirmarea tuturor situa?iilor prevazute in Certificatul de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta :
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.
2. Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : inspector general al Politiei Romane - chestor de politie dr. POPA LIVIU, director logistica - comisar sef de politie ing. VATUIU MIHAITA, sef serviciu achizitii - subcomisar de politie DRAGNEA MARIUS, responsabil procedura - subcomisar de politie FLOREA FLORINA, juridic: comisar de politie RO?AN CALIN.
Obs.: Neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i, asociati, subcontractan?i si ter?i sustinator.3. Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original.Obs. : Neincadrarea in prev. art.180 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie ?i pentru tert sustinator.
4. Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.
Tot pentru indeplinirea cerintei se vor depune ?i urmatoarele documente:
? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
? Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Obs. :1. Neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i ?i asociati.2. Neincadrarea in prev. lit. a), c^1 si d) ale art.181 din O.U.G nr. 34/2006, constituie obligatie ?i pentru tert sustinator. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare :
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor - pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatul men?ionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar)producerea/confec?ionarea /comercializarea produselor ce fac obiectul lotului pentru care se depune oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, ofertantul a furnizat la timp si in conditii de calitate, in baza contractelor incheiate, cel putin cantitatea maxima egala cu cantitatea estimata a fi livrata in cadrul celui mai mare contract subsecvent, pentru fiecare lot in parte, pe parcursul acordului cadru.
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze in parte sau in totalitate contractul de produse, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de furnizare.
Decl. priv. util. ?i ma?inile de care ofertantul dispune in veder. indeplinirii obiect. achiz. (se solicita numai ofertantilor prod.)
Decl. trebuie sa cuprinda cel putin urm. utilaje si masini:
-Curis spec. ptr croit electr., cu lama verticala sau rotunda;Presa spec. rotativa ptr termoculare, cu disp. de reglare a temp. (100-180 gradeC), a pres. si a timpului de presare;Presa spec. cu maner, cu aburi, cu 1 sau 2 fiare de calcat;Presa spec. manechin, cu abur, cu disp. de reglare a temp. pana la 200 gradeC, a pres. si a timp. de presare (ptr Lotul nr. 5); Masini de cusut simple;Masina spec. de aplicat butoni;Masini spec. de realizat butoniere cu cap rotund (ptr Lotul nr. 5);
Masini spec. de aplicat nasturi bombati (ptr Lotul nr. 5);Mas. spec. de surfilat;
-Mas. spec. ptr aplicat maneci (ptr Lotul nr. 5);Mas. de cusut cu 2 ace; Mas. de termolipit cusaturi, cu regl. a temp., presiunii si vitezei.
Disp. de verif. a impermeabilitatii cusat. termolipite; Picior spec. ptr aplicat fermoare
Odata cu depunerea ofertei, operatorii economici vor depune in mod obligatoriu, cate o mostra a
produsului ce face obiectul lotului ofertat, mostra realizata pe dimensiuni. Mostrele de produs puse la dispozitia autoritatii contractante cu ocazia depunerii ofertelor, nu se restituie.
Mostrele vor avea urmatoarele dimensiuni:
Pentru lotul 1
- bluzon interior-complet modular, pentru barbati = 1 buc., marimea 48 II;
Pentru lotul 2
- scurta exterioara-complet modular, pentru barbati = 1 buc., marimea 48 II;
Pentru lotul 3
- bluzon interior-complet modular, pentru femei = 1 buc., marimea 46 II;
Pentru lotul 4
- scurta exterioara-complet modular, pentru femei = 1 buc., marimea 46 II;
Pentru lotul 5
- scurta din stofa, uniforma de ceremonie, barbati = 1 buc., marimea 54 I;
Buletine de analize
Pentru a se dovedi conformitatea materiilor prime de baza, auxiliarelor si accesoriilor, odata cu
mostrele solicitate in cadrul documentatiei de atribuire, se vor depune buletine de analiza pentru materiile prime de baza, auxiliare si accesorii utilizate la confectionarea acestora. Buletinele de analiza vor fi emise de un laborator specializat, neutru, recunoscut in oricare din statele membre ale Uniunii Europene si vor cuprinde determinari de laborator efectuate in perioada cuprinsa intre data publicarii anuntului de participare si pana la data precizata pentru depunerea ofertelor.
Determinarile de laborator vor viza cel putin parametrii mentionati in cuprinsul specificatiilor tehnice pentru materiile prime, auxiliarele si accesoriile utilizate la confectionare.
Fiecare buletin de analiza va fi insotit de esantion din materialul asupra caruia s-au realizat determinarile de laborator, de format A4, cu stampila laboratorului care a efectuat analiza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat, pe fiecare lot, lei fara T.V.A. conform formularului de oferta.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;
- numarul participantilor la licitatia electronica;
- clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2945978
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 11:00
Locul: IGPR-Directia de Logistica, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura de achizitie publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa terminarea etapei finale de licitatie electronicase constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sareoferteze, respectiv sa transmitanoi propuneri financiare, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R. - Directia de Logistica
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525-26188, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 19:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer