Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare carburanti auto


Anunt de participare (utilitati) numarul 140697/24.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MURARU, Tel. +40 334401796, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord-cadru furnizare carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile achizitorului.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 072, 296RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheiacate 4 contracte subsecvente pentru fiecare lot, fiecare contract avand o durata estimata de 12 luni. Valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent pentru carburanti auto prin carduri este de 219709 lei iar pentru motorina vrac este de 798365 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburanti auto pe loturi; lot 1 carburanti auto prin carduri (motorina si benzina fara plumb), lot 2 motorina vrac.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09130000-9-Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru:
lot 1 carburanti auto prin cardurimotorina: minim 97852, 00 litri - maxim 99840, 00 litri, benzina fara plumb: minim 65236, 00 litri - maxim 66160, 00 litri, lot 2 motorina vrac: minim 597296, 00 litri - maxim 603200, 00 litri.
Estimari ale cantitatilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
lot 1 carburanti auto prin cardurimotorina: minim 24463, 00 litri - maxim 24960, 00 litri, benzina fara plumb: minim 16309, 00 litri - maxim 16540, 00 litri, lot 2 motorina vrac: minim 149324, 00 litri - maxim 150800, 00 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 072, 296RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare pentru lot 1:17000 lei.Valoare garantie de participare pentru lot 2:63000 lei.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare conform legii 346 / 2004. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Garantia se constitue separat pentru fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. 1 din HG 925 / 2006 actualizata: "Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire".Cont SC CRAB SA: RO66 RNCB 0026 1182 2767 0001, deschis la BCR Bacau.In cazul depunerii unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru suma de: 4658, 84 lei in cazul lotului 1 si suma de: 6973, 46 lei in cazul lotului 2, conform art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 actualizata. Valoare garantie de buna executie: 10 % (5 % pentru IMM) din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin. 1 si alin. 2 din HG 925 / 2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa formularul 1 din sectiunea ?Formulare?.
In cazul unei asocieri formularul 1 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006In conformitate cu prevederile art. 182 alin.1 pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 181 lit. c din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta din urma va depune: Certificat de atestare fiscala, emis de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara, celei in care se depune ofertasiCertificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Se va completa formularul 2 din sectiunea ?Formulare?.
Se va prezenta document specific emis de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.
Se va prezenta document specific emis de unitatea administrativ teritoriala (Primarie sau echivalent) pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.
In cazul unei asocieri formularul 2 si certificatele se vor depune de catre toti membrii asocierii.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Gaina Razvan Grigore, Ivasciuc Adriana, Radulescu Petrus, Butuc Iulia, Muraru Valentin, Chiribau Cristina-Eleonora, Ichim Ioan, Petraru Ana-Alina, Ichim Mihaela, Coroi Catalin Sergiu.
Se va completa formularul 3 din sectiunea ?Formulare?.
In cazul unei asocieri formularul 3 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa formularul 4 din sectiunea ?Formulare?.
In cazul unei asocieri formularul 4 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 5. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiIn conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale fiecare ofertant va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta document specific emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic.6. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? pentru persoanele juridice/ fizice straine
In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente specifice emise de institutiile abilitate. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Conform notificarii ANRMAP-?Recomandari completare fisa de date a achizitiei?, in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele cerute la aceasta sectiune in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani. Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel al cifrei de afaceri globale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel valoric sau cantitativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8928
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S215-355138 din 08.11.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.- Pasii care trebuie urmati in aplicarea unei proceduri electronice sunt stabiliti in cuprinsul H.G. nr. 1660/2006 actualizata, document care nu face nicio referire la existenta, ca parte a unei proceduri electronice a sedintei de deschidere a ofertelor.Lipsa sedintei de deschidere, ca etapa dintr-o procedura aplicata integral electronic, isi are motivatia in faptul ca in cadrul acestui tip de procedura, ofertele sunt transmise numai in format electronic (art. 17), pana la o datalimita prevazuta in cadrul documentatiei de atribuire. H.G. nr. 1660/2006 prevede doua faze distincte in ceea ce priveste evaluarea ofertelor depuse, prima etapa fiind reprezentata de evaluarea din punct de vedere al criteriilor de calificare (art. 20) si evaluarea tehnica (art. 21), iar in cadrul celei de-a doua faze, autoritatea contractanta are posibilitatea de a evalua ofertele financiare.Avand in vedere cele de mai sus, in cadrul procedurii aplicate integral prin mijloace electronice, nu exista ca etapa in desfasurarea acesteia sedinta de deschidere a ofertelor, si pe cale de consecinta, comisia de evaluare nu are posibilitatea de a intocmi un proces-verbal de deschidere a ofertelor.Cele prezentate mai sus reprezinta punctul de vedere "Lipsa sedintei de deschidere in cazul procedurilor de aribuire aplicate integral prin mijloace electronice" publicat pe site-ul www.anmrap.ro.- In cazul in care se constata ca exista oferte cu preturi egale clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^ 2 din OUG nr.34 / 2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania Regionala de Apa Bacau SA ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Narciselor, Nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. +40 334401796, Fax: +40 234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer