Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare carburanti in bonuri valorice


Anunt de participare numarul 133128/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0149F
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TUDOR, Tel. +40 214081046, In atentia: Nicolae Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 214081105, Adresa internet (URL): www.spp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare carburanti in bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul furnizorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 161, 048 si 1, 941, 291RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimativ se vor atribui 4 contracte subsecvente astfel: mai 2012, septembrie 2012, decembrie 2012, ianuarie 2013.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent 806.451, 62 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de carburanti sub forma de bonuri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. 1: Benzina fara plumb COR 95 in bonuri valorice?minim 30.000 litri?maxim 300.000 litri
Lotul nr. 2: Motorina Euro in bonuri valorice ? minim 5.000 litri ? maxim 120.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 161, 048 si 1, 941, 291RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, irevocabila, prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, emisa in favoarea autoritatii contractante, a carei valabilitate sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Cuantumul garantiei de participare: Lotul nr. 1 ?5.155 lei, Lotul nr.2 -4.348 lei. In cazul depunerii ofertei pentru ambele loturi cuantumul garantiilor se insumeaza. Modalitati de constituire: a) prin virament bancar in contul U.M.0149 FBucuresti, nr. RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la A.T.C.P.M.B, cod de identificare fiscala 4283635, situatie in care ofertantulva face dovada constituirii garantiei cu foaia de varsamant/extrasul de cont confirmat de banca, din care sa rezulte operatiunea de virare, efectuata pentru constituirea garantiei. b) printr-un instrument de garantare-(scrisoare de garantie bancara, etc.) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari. In temeiul art 86 (1) si (6) din HG 925/2006, ofertantii vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor, la sediul autoritatii contractante, in original.NOTA ? un model orientativ privind forma instrumentului de garantare este prezentat in continutul FORMULARULUI nr. 5 prezentat in fisierul ?Formulare si modele?. Se solicita constituirea garantiei de buna executie, irevocabila, in cuantum de 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modalitati de constituire: prin virament bancar in contul U.M. 0149 F Bucuresti, nr. RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la A.T.C.P.M.B, cod fiscal 4283635, situatie in care ofertantulva face dovada constituirii garantiei cu foaia de varsamant/extrasul de cont confirmat de banca, din care sa rezulte operatiunea de virare efectuata pentru constituirea garantiei sau printr-un instrument de garantare(scrisoare de garantie bancara, etc.) emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, prezentat in original;NOTA ? un model orientativ privind forma instrumentului de garantare este prezentat in continutul FORMULARULUI 6din fisierul ?Formulare si modele?.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se solicita completarea Formularului nr. 1 ? conform modelului din fisierul "Formulare si modele"
Declaratia se va depune in format electronic (scanat dupa documentul original) in SEAP.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se solicita completarea Formularului nr. 2 ? conform modelului din fisierul "Formulare si modele"
Declaratia se va depune in format electronic (scanat dupa documentul original) in SEAP.
3.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se solicita completarea Formularului nr. 3 ? conform modelului din fisierul "Formulare si modele"
Declaratia se va depune in format electronic (scanat dupa documentul original) in SEAP.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante conform www.spp.ro, capitolul Conducere si Ioan COSTEA, Nicolae TUDOR, Ioana ALEXANDRU, Luchian MACIUCA, Ovidiu LAZAR, Teodor BIVOLARU, Maria GROSU, Nicolae DINUTA, Mihail IACOB.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Se solicita completarea Formularului nr. 4 ? conform modelului din fisierul "Formulare si modele"
Certificatul se va depune in format electronic (scanat dupa documentul original) in SEAP.Precizari pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara unde este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la III.2.1.a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Se solicita: Pentru persoane fizice/juridice romaneDepunerea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Pentru persoane fizice/juridice straineDepunerea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Certificatul se va depune in format electronic (scanat dupa documentul original) in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita caofertantii sa detina cel putin o statie de distributie carburanti auto in fiecarejudet, inclusiv in municipiul Bucuresti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
N364 din 27.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcariielectronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SERVICIULUI DE PROTECTIE SI PAZA
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 1-3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel. +40 214081018, Email: [email protected], Fax: +40 214081186, Adresa internet (URL): www.spp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer