Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare carne de porc


Anunt de participare numarul 117190/17.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala:  Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050035, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIANA NICOLETA DOBRE, Tel. 0213156468, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare carne de porc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti-depozitul situat in str. Leaota nr.2A, sect.6, Hotel Excelsior Brasov - Str. Matei Basarab nr.41-43, Hotel Turist ? Predeal - Str.Petru Rares nr.4, Mamaia - hotel Meridian. Produsele se vor livra in functie de solicitarile autoritatii contractante pentru fiecare locatie in parte.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 812, 100RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare carne de porc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari minime si maxime pentru acordul cadruPentru locatia Bucuresti
? minimLot 1 - Ceafa porc fara os ? 4000 kgLot 2 - Cotlet porc fara os ? 5000 kgLot 3 - Pulpa porc fara os ? 2500 kgLot 4 ? Carne porc lucru? 1000 kgLot 5 - Muschiulet porc? 1250 kg
? maximLot 1 - Ceafa porc fara os ?8000 kgLot 2 - Cotlet porc fara os ? 10000 kgLot 3 - Pulpa porc fara os?5000 kgLot 4 ? Carne porc lucru?2000 kgLot 5 - Muschiulet porc?2500 kg
Pentru locatiile Brasov si Predeal
? minimLot 6 - Ceafa porc fara os ? 750 kgLot 7 - Cotlet porc fara os ? 750 kgLot 8 - Pulpa porc fara os? 600 kgLot 9 ? Carne porc lucru? 300 kgLot 10 - Muschiulet porc? 500 kg
? maximLot 6 - Ceafa porc fara os ? 1500 kgLot 7 - Cotlet porc fara os ? 1500 kgLot 8 - Pulpa porc fara os ? 1200 kgLot 9 ? Carne porc lucru?600 kgLot 10 - Muschiulet porc ? 1000 kg
Pentru locatia Mamaia? minimLot 11 - Ceafa porc fara os ? 2500 kgLot 12 - Cotlet porc fara os ? 5000 kgLot 13 - Pulpa porc fara os ? 2500 kgLot 14 ? Carne porc lucru?750 kgLot 15 - Muschiulet porc?250 kg
? maximLot 11 - Ceafa porc fara os?5000 kgLot 12 - Cotlet porc fara os ? 10000 kgLot 13 - Pulpa porc fara os?5000 kgLot 14 ? Carne porc lucru?1500 kgLot 15 - Muschiulet porc?500 kg
Valoarea estimata fara TVA: 812, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1, 5% din valoarea estimata fara TVA/lot. Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii. Plata se face prin ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular nr.12 A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 (formular nr.12 B); Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse de natura celor solicitate prin prezenta procedura, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata pentru conformitatae cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale conform formularului nr.2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita:
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005, sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila ;
- Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, eliberata de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, pentru producatori, sau autorizatie de distributie a produselor si licenta de fabricatie a producatorului - in cazul distribuitorilor;
- Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare;
2.Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile privind organizarea licitatiei electronice sunt mentionate in documentatia de atribuire a acordului cadru, anexata la prezentul anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 10:00
Locul: Directia Generala Logistica - Grupul Achizitii Publice, Str. Eforie nr.3 sect.5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Logistica
Adresa postala:  Str. Eforie nr. 3 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050035, Romania, Tel. 021.3037080 int.10472
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2011 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer