Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare carne vita pentru perioada 2013-2014


Anunt de participare numarul 143190/18.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel. +40 214200810, Email: [email protected], Fax: +40 214203173, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare carne vita pentru perioada 2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Bucuresti Rahova, sos Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 187, 785RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui contracte subsecvente acordului-cadru in fiecare trimestru. Valoarea estimata maxima, fara tva, a contractului subsecvent cel mai mare ? contractul subsecvent trim 3-2013, este de 51220 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru cu reluarea competitiei incheiat cu 6 operatori economici pe o durata de 11 luni (din luna mai 2013 pana in 31.03.2014), in vederea atribuirii de contracte subsecvente trimestrial, pentru furnizarea de produse-carne de vita (cantitatile maxime pentru fiecare contract subsecvent sunt prezentate mai jos):
Cantitatea totala acord-cadru: minima - 10760 kg/maxima- 14445 kg.
Cantitatile minime si maxime care pot face obiectul unui contract subsecvent sunt: cantitatea minima-3600 kg/cantitatea maxima - 3940 kg.Calendarul estimativ de incheiere a contractelor subsecvente este:
ContractData solicitariiData limita deData estimata aPerioada de
sunsecventunei noi ofertetransmitere a oferteiincheierii contractului derulare
Contract subsecvent nr. 1, 2013 06.05.2013 08.05.2013 09.05.2013mai?30.06. 2013
Contract subsecvent nr. 2, 2013 20.06.2013 25.06.2013 28.06.201301.07-30.09.2013
Contract subsecvent nr. 3, 2013 23.09.2013 26.09.2013 30.09.201301.10-31.12.2013
Contract subsecvent nr. 4-2014 17.12.2013 21.12.2013 30.12.201301.01-31.03.2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord-cadru cu reluarea competitiei, intre semnatari acordului-cadru, pentru incheierea de contracte subsecvente de furnizare carne de vita.
Cantitatile minime si maxime si valorile minime si maxime sunt:
- cantitate minima - 10760 kg/valoare minima, fara tva - 139880 lei;
- cantitate maxima - 14445 kg/valoare minima, fara tva - 187785 lei.
Propunerea financiara se va prezenta, online, in SEAP, luand in considerare cantitatea maxima (pret unitar, fara tva x cantitate maxima).
Valoarea estimata fara TVA: 187, 785RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare se va depune de catre operatori economici participanti care prezinta oferta in cuantum de 1.878 lei;
- perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contulRO 89 TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5 (CUI: 9941693), - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si Formulare, , - in original- Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor, la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici.- Garantia de participare se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la data de referinta ? data publicarii anuntului de participare, la cursul comunicat de BNR (valabil in data publicarii anuntuli de participare).- Dovada constiturii garantiei de participare se se va prezenta si in SEAP, scanata si semnata cu semnatura electronica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente in original, inclusiv de catre tertul sustinator: a. Declaratie privind eligibilitatea ? anexa 2a, i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? anexa 2b,
c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 ? anexa 2b.1., c.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt : Darie Denis Alexandru, Cinghinau Gheorghita, Stochita Andreea, Dragan Tudorel, Danciu Paul, Pop Daniela, Milasan Dorina si Flaugiu Georgeta.
d. certificate de participare la licitatie deschisa cu oferta independenta ? anexa 2c.e. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind obligatiile de plata la buget, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de catre Agentia Nationala de Administratie Fiscala (nu se vor prezenta de catre tertul sustinator);
f. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de catre primariile/consiliile locale pe raza carora operatorul economic isi desfasoara activitatea (ne se vor prezenta de catre tertul sustinator). Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?:
a. Pentru persoanele juridice romane: Certificat onstatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;c. Pentru persoanele fizice autorizate: documente eliberate de catre administratile fiscale de pe raza carora isi desfasoare activitatea sau de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca este persoana fizica autorizata;
d. Autorizatia sanitar-vetrinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala, eliberata de catre Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ? Directia de Igiena si Sanatate Publica Veterinara ? conform Ordonantei Guvenului nr. 42/2004, privind organizarea activitatii sanitar-veterniare si pentru siguranta alimentelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri inregistrata in ultimi 3 ani de activitate (2010, 2011 si 2012). Operatorul economic va prezenta documente pentru sustinerea indepliniri acestei cerinte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va competa , ,Fisa de informatii generale ? anexa 3?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) Avand in vedere faptul ca acordul-cadru se va incheia cu maxim 6 ofertanti in cazul in care ofertele clasate pe unul dinlocurile 1 -6 au preturi egale, elementele de departajare pentru stablirea clasamentului vor fi de alta natura decat pretul, respectiv de natura tehnica (care are specificatii tehnice superioare celor din caietul de sarcini, respective, o cantitate cat mai mica de azot usor hidrolizabil, mg NH3/100 g);b) in cazul reofertarii preturilor, pentru incheierea contractelor subsecvente acordului-cadru, autoritatea contractanta va solicita, in scris, operatorilor economici semnatari ai acordului cadru, carea au preturile clasate pe primul loc egale, sa prezinte, in scris, noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform art. 2562 din OUG 34/2006 ? privind achizitiile publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051543, Romania, Tel. +40 214200810, Email: [email protected], Fax: +40 214202428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2013 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer