Licitatie Publica - acord cadru furnizare cartuse de toner pentru imprimante si copiatoare
Anunt de participare numarul 72528/23.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720068, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA TUDOSCA, Tel.0230/521358, In atentia: compartimentului de achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0230/215087, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare cartuse de toner pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DGFP Suceava, str Vasile Bumbac nr 7, Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 005 si 123, 704EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: unul la doua luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare cartuse de toner pentru imprimante si copiatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei atasate
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 005 si 123, 704EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare pentru fiecare lot la care se depune oferta.garantie de buna executie de 5 % din valoarea fara TVA a unui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin op in 30 zile de la primirea facturii; din credite bugetare alocate in cursul anului 2009, respectiv 2010 din bugetul DGFP Suceava precum si al Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
vezi art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular IV-1; declaratie privind eligibilitatea
certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul nu are datorii la bugetul general consolidat
certificat fiscal care sa ateste ca societatea nu se incadreaza cu datorii la bugetul local
formular IV-2; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)
formular IV-3; declaratia privind calitatea de participare la procedura
certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
cod unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
bilant la 30 06 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principelelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani care au legatura cu prezenta procedura (furnizare consumabile imprimante, copiatoare)
3 recomandari
declaratie privind mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
declaratie privind personalul- formular IV-6
certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
80020
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2009 10:00
Locul: dgfp suceava, str vasile bumbac nr 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava, sectia Contencios- Administrativ
Adresa postala: Suceava, str Stefan cel Mare nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al DGFP Suceava
Adresa postala: str vasile bumbac nr 7, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720071, Romania, Tel.0230521358, Fax: 0230215087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 15:13