Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE CARTUSE TONER SI CERNEALA, TONER, CERNEALA PENTRU IMPRIMANTE, COPIATOARE, FAXURI D.SPRAHOVA


Anunt de participare numarul 146213/02.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: prin Directia Silvica Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 244594706, In atentia: Kissinger Ady, Email: [email protected], Fax: +40 244595836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE CARTUSE TONER SI CERNEALA, TONER, CERNEALA PENTRU IMPRIMANTE, COPIATOARE, FAXURI D.SPRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Prahova si subunitatile acesteia.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 72, 475.87EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cartuse de toner, cartuse cerneala, refil cu toner si cerneala pentru imprimante, copiatoare, faxuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30192112-9-Cerneala pentru imprimante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime acord cadru: conform prevederilor caietului de sarcini.
Cantitate minima contract subsecvent 1 refil.
Cantitate maxima contract subsecvent 234 carstuse, 438 refil.
Valoarea estimata fara TVA: 72, 475.87EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 1449, 517 euro . Echivalenta pentru garantia de participare depusa in lei sau alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile: - numerar la caseria Directiei Silvice Prahova , - prin virament bancar (RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti)- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document ce se va depune si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare: conform art.278 indice 1 din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006Persoane cu functii de decizie din cadrul A.C.: Ciomag Dragos, Radu Elvira, Teleanu Valentin, Kissinger Ady, Ene Gheorghe, Udroiu Claudiu, Iova Alina.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, insotita de certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4. Certificat de participare cu oferta independenta(c.f.Ordin ANRMAP nr 314/2010). Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, cu informatii reale/actuale la data limita depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care operatorii economici depun oferte pentru cartuse non OEM, acestea trebuie sa permita un numar de printuri mimin egal cu cel al cartuselor OEM.
Pentru toate cartusele non OEMofertate se vor depune Rapoarte de testare efectuate in conformitate cu ISO/IEC 19752 sau dupa caz ISO/IEC 24711.
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.
Documente obligatorii:
Certificatul ISO 9001 sau echivalent.
Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la
nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se
elibera certificatul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul in care operatorii economici depun oferte pentru cartuse non OEM, acestea trebuie sa permita un numar de printuri mimin egal cu cel al cartuselor OEM.Pentru toate cartusele non OEMofertate se vor depune Rapoarte de testare efectuate in conformitate cu ISO/IEC 19752 sau dupa caz ISO/IEC 24711.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatorii: Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca lanivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a seelibera certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile de catre autoritatea contractanta sunt clasate pe locul intai, avand acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita clarificari, in urma carora ofertanti vor depune noi oferte de pret, in SEAP. Ofertantiau dreptul sa imbunateteasca pretul ofertat anterior , urmand ca oferta care are pretul cel mai scazut sa fie declarata castigatoare .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL DIRECTIEI SILVICE PRAHOVA
Adresa postala: str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Tel. +40 0244594706, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2013 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer