Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare consumabile de laborator


Anunt de participare numarul 145245/27.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. +40 0356433114, Email: [email protected], Fax: +40 0356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare consumabile de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Iosuf Bulbuca nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 601, 636.88RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS I: septembrie 2013-august 2014; CS II: septembrie 2014- august 2015;.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare consumabile de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consumabile de laborator, 233 loturi conform Sectiunii II Caiet de Sarcini;cantitatile minime si maxime ale acordului cadru se regasesc in Anexa cantitati acord, iar cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente in Anexa Cantitati subsecvente
Valoarea estimata fara TVA: 1, 601, 636.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP=24024.55 RON, defalc pe loturi conf. anexei B Informatii privind loturile.Data de referinta leu/valuta conf.BNR va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor.Reducere 5% pt. IMM cf.Legii 346/2006.Pt. a beneficia de reducere, societatea participanta la procedura de achizitie va prezenta impreuna cu GP si actul doveditor conf.art.7 din Legea346/2006, respectiv Formularul"Declaratie privind incadrarea in categ. IMM"-Anexa1 la Legea 346/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul a constituit GP la procedura de achizitie publica in calitate de IMM(50%din val.GP)si nu face dovada ca este IMM conf.aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Mod de constituire: SGB(in original)in facvoarea AC eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din starinatate-Formularul nr.11: OP cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul IBAN-RO91TREZ6215005XXX000320-Trez.Timisoara;Numerar la casieria SCJUT(orar: luni-vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00).GP se poate constitui cf. preved.art.86 din HG925/2006, care se prezinta, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documntatie.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei.In conf.cu preved.art.87 din HG925/2006, AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constutuita , atunci cand aceasta se afla in una din situatiile: retrage oferta in perioada de valab.;oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valab.a ofertei.In cazul depunerii daca CNSC respinge contestatia depusa, AC va retine din GP cuantaumul stabilit in conf.cu art.278^1 din OUG34/2006.Preved.art.278^1 din OUG34/2006 se aplica loturilor a caror val.estimata este mai mare decat val. de prag precizata la art.19 din OUG34/2006.GP se va restitui in conf.cu art.88 din HG925/2006. In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie prin: virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului;Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului sauSGB conf.formularului nr.19(model anexat).Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asigurari.Reducere 50% pt.IMM-uri definite conf.Legii346/2004.Pentru a se putea prevala de preved.art.16alin.2 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categ.IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.garantie de buna executie se va constitui conform art. 90 alin.(1) din H.G.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; Surse UPU ?SMURD; P.N.IV.5 Imuno; P.N.I.3 DSP Infectii Nosocomiale; P.N. IV.5 Transplant Organe; P.N. IV.7 Boli Endocrine; P.N. IV.5 Transplant Renal
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;2.Declaratie privind eligibilitatea;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata;4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata;7.Declaratie privind calitatea de participant;Pers. cu functie de decizie in cazul autoritatii contractante conf.OUG34/2006 srt.33^1alin.4: DR.Ciprian Bogdan;Ing.Maria Saracan;Conf.Dr. Florin Birsasteanu;As.Doina Ungor;Tiberiu Balog;Cristina Badea;Alina Cososchi;Oana Paiusan;Octavian Draganescu;Luminita Marin;Lioara BArtulov;Prof.Dr.Alis Dema;Dr.Camelia Paun; 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(copie).Informatiile din Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Prezentarea si completarea formularului 1(anexat).Se va completa cifra de afaceri globala pentru anii 2012, 2011, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 1-Informatii generale(model anexat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Informatii privind asociatii, (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 12D (model anexat)In cazul asocierii mai multor operatori economici: - cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1.a) si III.2.1.b)- cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens documentele necesare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Modul de desfasurare a licitatiei electroniceAu dreptul sa participare la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) conform art.42 si art.44 alin.(2) din Hotararea nr.1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art.165 alin.(2) din OUG 34/2006 modificata si completata prin HG nr.198/2007.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv este P.U./U.M, exclusiv TVA, Numarul de runde: 1In urma evaluarii ofertelor de catre Comisia de Evaluare, se vor stabili ofertele admisibile.Comisia de Evaluare va introduce in SEAP numele ofertantilor ale caror oferte sunt admisibile.Pentru lansarea fazei finale de licitatie electronica autoritatea contractanta are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.In prealabil, autoritatea contractanta va introduce in SEAP elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv.In invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice, numarul de runde, calendarul de desfasurare a acestora.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.Operatorul economic adjudecat in urma etapei finale de licitatie electronica va transmite propunerea financiara la sediul autoritatii contractante.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20947/11.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2013 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe primul loc.In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret clasate pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie.Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata anterior. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta anterioara. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. +40 365433127, Fax: +40 356433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer