Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare consumabile dializa renala


Anunt de participare numarul 135339/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare consumabile dializa renala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Brailei nr.177 Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 047, 774RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: estimat a se incheia lunar in functie de necesitatile spitalului si fondurile alocate acestei destinatii. valoarea minima :1492.7 lei; valoarea maxima 29104.8
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consumabile dializa renala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot.nr.1 cant. minima= 1 buc.; cant.maxima=3000buc.
lot.nr.2 cant. minima= 1; cant. maxima=3000 buc.
lot.nr.3 cant. minima= 1; cant. maxima=6000 buc.
lot.nr.4 cant. minima= 1; cant. maxima=4800 buc.
lot.nr.5 cant. minima= 1; cant. maxima=600 buc.
lot.nr.6 cant. minima= 1; cant. maxima=45000 buc.
lot.nr.7 cant. minima= 1; cant. maxima=2400 buc.
lot.nr.8 cant. minima= 1; cant. maxima=480 buc.
lot.nr.9 cant. minima= 1; cant. maxima=240 buc.
lot.nr.10 cant. minima= 1; cant. maxima=72 buc.
lot.nr.11 cant. minima= 1; cant. maxima=240 buc.
lot.nr.12 cant. minima= 1; cant. maxima=120 buc.
lot.nr.13 cant. minima= 1; cant. maxima=240 buc.
lot.nr.14 cant. minima= 1; cant. maxima=240 buc.
lot.nr.15 cant. minima= 1; cant. maxima=120000 buc.
lot.nr.16 cant. minima= 1; cant. maxima=600 buc.
lot.nr.17 cant. minima= 1; cant. maxima=900 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 047, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare/ lot. cuantum garantie de participare in lei : lot.nr.1 =1598lot.nr.2 =1508lot.nr.3 =3105lot.nr.4 =2772lot.nr.5 =338lot.nr.6=776lot.nr.7 =76lot.nr.8 =38lot.nr.9 =232lot.nr.10 =481lot.nr.11 =738lot.nr.12 =434lot.nr.13 =257lot.nr.14 =814lot.nr.15 =2070lot.nr.16 =401lot.nr.17 =81Modalitati de constituire a garantiei de participare: conf. prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006 sau prin depunere numerar ca casieria unitatii noastre , cont trezorerie ? RO18TREZ3065006XXX010832 .In baza art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata fara tva urmatoarele sume : pentru lotul nr.1=1065 lei; lotul nr.2=1005 lei ; lotul nr.3=2070 lei ; lotul nr.4=1848 lei; lotul nr.15=1380 lei , pentru celelalte loturi suma este zero . Valabilitatea garantiei de participare :90 de zile incepand de la data limita de depunere a ofertelor. cuantumgarantie de participare 5% din valoarea contractului fara tva. Modalitati de constituire a garantiei de buna executie conf.art. 90 din HG 925/2006. in cazul constituirii cu OPcontul de depunere este RO18TREZ3065006XXX010832. Daca valoarea este mai mica se poate depunenumerar la casieria unitatii noastre
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Sa fie eligibil-declaratie pe propria raspundere privindeligibilitatea ofertantului , conf.art.180.
? Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. declaratie pe propria raspundere privindneicadrarea oferantuluiin prevederile art.181din OUG 34/2006? cerrtificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor de plata catre bugetul consolidat de stat din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.
? certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor de plata catre bugetul localdin care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.
? Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006
? sa demonstreze tipul de oferta depusa
Certificat de participare cu oferta independenta -Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaPersoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru verificare conformitatii documentului depus in oferta .-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conf. Legii 95/2006 si OMS1694/2008, pentru activitatea de comercializare/distributie dispozitive medicalePersoane juridice /fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In vederea dovedirii capacitatii tehnice se solicita mostre.-Prezentarea de mostre( cate o mostra din fiecare lot in parte) . Mostrele se vor depune la sediul Autoritatii contractante Biroul de Achizitii , pana la data limita de depunere a ofertelor .-Sa demonstreze conformitatea produselor conf. Directivei 93/42EEC -Prezentarea de certificat de conformitate /declaratie de conformitate cu marcaj CE, sau orice alt document din care sa rezulte conformitatea produselor cu prevederile Directiei 93/42EEC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta acelasi cel mai scazut pret/lot , comisia de evaluare a ofertelor va solicita ca si clarificare prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP, incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei "
Adresa postala: Str. Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 0236/317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236/317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentegalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer