Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare de furaje granulate,macropremixuri si cpvm-uri


Anunt de participare numarul 144049/04.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel. +40 0251591002, In atentia: SEF BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 0251524554, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare de furaje granulate, macropremixuri si cpvm-uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Pelendava
Str.Soseaua Caracal KM.8
Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 422, 900 si 588, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru pe 12 luni 2013-2014, contractele subsecvente se vor incheia trimestrial in functie de necesitati si de alocatii bugetare.Valoarea estimata: lotul 1 -max 18.000 lei, lotul 2- max. 24.000 lei, lotul 3 -max. 48.000 lei, lotul 4 -max. 52.000 lei, lotul 5 -max. 81.900 lei, lotul 6 -max. 70.000 lei, lotul 7 -max. 47.300 lei, lotul 8- max. 118.800 lei, lotul 9- max. 128000
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui Acord cadru de furnizare porumb boabe pe o perioada de 12 luni.Estimarea cantitatii minime si maxime care ar putea face obiectului unui singur contract din cele ce urmeaza a fi atribuite pe durata acordului cadru: pentru lotul 1 Furaj granulat vitei cant. min 1 to - max 2 to, val min 3600 lei - val max 7.200 lei, pentru lotul 2 Inhibitori de micotoxine cant. min 1 to - max 2 to, val min 12.000 lei - val max. 24.000 lei, pentru lotul 3 Macropremix 10% tineret cant. min 3 to - max 4 to, val min 12.000 lei - val max. 16.000 lei, pentru lotul 4 Macropremix 5% porc gras 30-60kg cant. min 4 to - max 8 to, val min 8.000 lei - val max. 16.000 lei, pentru lotul 5 Macropremix 5% porc gras > 60 kg cant. min 4 to - max 8 to, val min 12.600 lei - val max. 25.200 lei, pentru lotul 6 Macropremix 5% scroafe lactatie cant. min 4 to - max 5 to, val min 14.000 lei - val max. 17.500 lei, pentru lotul 7 Prestarter furaj granulat purcei cant. min 2 to - max 3 to, val min 8.600 lei - val max. 12.900 lei, pentru lotul 8 Starter furaj granulat purcei cant. min 6 to - max 9 to, val min 19.800 lei - val max. 29.700 lei, pentru lotul 9 CPVM 25% scroafe lactatie cant. min 10 to - max 16 to, val min 20.000 lei - val max. 32.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru pe 12 luni 2013-2014, pe loturi dupa cum urmeaza:
-Lotul 1- Furaj granulat vitei cant. min 4 to - max 5 to, val min 14400 lei - val max 18.000 lei, -Lotul 2 ? Inhibitori de micotoxine cant. min 1 to - max 2 to, val min 12.000 lei - val max. 24.000 lei,
-Lotul 3 - Macropremix 10% tineret cant. min 10 to - max 12 to, val min 40.000 lei - val max. 48.000 lei, -Lotul 4 - Macropremix 5% porc gras 30-60kg cant. min 18 to - max 26 to, val min 36.000 lei - val max. 52.000 lei,
-Lotul 5 - Maacropremix 5% porc gras > 60 kg cant. min 18 to - max 26 to, val min 56.700 lei - val max. 81.900 lei,
-Lotul 6 - Macropremix 5% scroafe lactatie cant. min 16 to - max 20 to, val min 56.000 lei - val max. 70.000 lei, -Lotul 7 - Prestarter furaj granulat purcei cant. min 9 to - max 11 to, val min 38.700 lei - val max. 47.300 lei, -Lotul 8 Starter furaj granulat purcei cant. min 27 to - max 36 to, val min 89.100 lei - val max. 118.800 lei,
-Lotul 9 CPVM 25% scroafe lactatie cant. min 40 to - max 64 to, val min 80.000 lei - val max. 128.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 422, 900 si 588, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1 -180 lei, lot2-240 lei, lot3-480 lei, lot4-520 lei, lot5-819 lei, lot6-700 lei, lot 7-473 lei, lot8- 1188 lei, lot9-1280 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei). Data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Modalitati de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul bancar in care se poate constitui garantia de participare este RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885 In cazul I.M.M.-urilor, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele prevazute de lege se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se restituie conform art. 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificari ulterioare. Dovada garantiei se va depune scanata in SEAP si la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor(exceptie facand viramentul bancar). 3% din valoarea contractelor subsecvente. Se constituie: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta in original, cuantum, pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se constituie si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular B .Pentru evitarea conflictului de interese conf.art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - subcomisar Oana-Valeria LAIU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Sef serviciu Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar - comisar sef Candidatu Marinel, comisar sef Tudor Adeluta- contabil sef, comisar sef Vasilache Mioara- viza cfp, sef birou achizitii ?Stanescu Carmen, ofiter achizitii ? Calafeteanu Mioara, consilier juridic ?Sapoi Radu-Boris .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie , ,conform cu originalul ? .Dovada achitaii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind ideplinirea obligatilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care rezulta ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local, in copie, ,conform cu originalul ? .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Inainte de semnarea contractului de furnizare, ofertantul desemnat castigator, este obligat sa depuna, in original sau copie legalizata, certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani in lei si Euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul E atasat in sectiunea Formulare -Informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala anuala pe ultimii trei ani, in lei si Euro..Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Buletine/documente de analiza din care sa rezulte parametrii produselor ofertate
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani
Autorizare livrare/fabricare produse conform Regulament CE 183/2005 de stabilire a cerintelor privind igiena furajelor, OG nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si Legii nr. 215/2004 pentru aprobarea OG nr. 42/2004
ISO 9001, ISO 22000, HACCP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Buletine/documente de analiza din care sa rezulte parametrii produselor ofertate in vederea verificarii conformitatii produselor ofertate cu parametrii prevazuti pentru fiecare lot in caietul de sarciniSe solicita prezentarea Listei principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani, care poate fi insotita de "certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar", prin care ofertantul va face dovada livrarii de produse similare obiectului contractului, prin cel putin un contract de furnizare - formular F.Se solicita: Autorizare livrare/fabricare furaje granulate pt animale de ferma/macropremixuri si CPVM-uri, conform Regulamentului CE 183/2005 de stabilire a cerintelor privind igiena furajelor, OG nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si Legii nr. 215/2004 pentru aprobarea OG nr. 42/2004.Se solicita prezentarea de Certificate sau alte documente emise de organe abilitate in acest sens privind sistemul de management al calitatii/sistemul sigurantei alimentare. Se accepta urmatoarele standarde: ISO 9001, ISO 22000, HACCP. Enumerarea nu este cumulativa, ofertantii participanti avand obligatia prezentarii unui singur document. In cazul in care ofertantul nu are calitatea de producator (acesta efectuand doar distributia/comercializarea produselor), acesta poate prezenta documente care sa ateste cele solicitate emise de producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale-in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificvari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pentru fiecare lot: eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contetatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Penitenciar Pelendava
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel. +40 0251/522274, Fax: +40 0251/524554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2013 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer