Licitatie Publica - acord-cadru furnizare de produse ? reactivi pentru aparate
Anunt de participare numarul 145181/25.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. +40 0254541432, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: In atentia: Ing. Bogdan Anca ? Compartiment Achizitii Publice, luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: In atentia: Ing. Bogdan Anca ? Compartiment Achizitii Publice, luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: In atentia: Functionar adm. Andruk Viorica ? Compartiment Achizitii Publice, luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: +40 0254549849, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord-cadru furnizare de produse ? reactivi pentru aparate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 300 si 327, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - periodicitatea/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: minim la 1 luna ? maxim la 6luni in functie de buget si de necesitatile spitalului;
- se vor incheia intre 1 si 6contracte subsecvente in functie de buget si de necesitatile spitalului;
- cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de reactivi pentru aparate cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Cantitatile de produse pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in Caietul de sarcini care face parte din documentatia de atribuire; cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 300 si 327, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri bugetare - venituri proprii ale unitatii sau din sistemul de asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMITET DIRECTOR:
Dr. Vasilescu Alin ? Manager
Dr. Ciugulea Nicolae ? Director Medical
Ec. Brasoveanu Angela ? Director Financiar Contabil
As. Paducel Maria ? Director de Ingrijiri
ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
- Certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile la o data anterioara termenului limita de depunere a ofertelor anuntat in anuntul de participare, dar nu cu mai mult de 60 de zile anterior acestui termen (exemplu: daca termenul limita de depunere a ofertelor este stabilit in luna aprilie 2013 se accepta doar certificate fiscale care prezinta situatia obligatiilor de plata exigibile la data de 31.03.2013si/sau 28.02.2013); certificatele trebuie sa fie in termenul de valabilitate conferit utilizarii de catre emitent.
Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie
legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, informatiile cuprinse in certificat
sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor
- Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii. -Ofertantul va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau dupa documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organelle competente pentru anul 2012 sau 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organelle competente pentru anul 2012 sau 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs din loturile pentru care depune oferta: Copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, dupa toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE.
livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente
emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In
cazul in care beneficiarul ese un client privat si, motive obiective, operatorul
economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din opaertea
acestuia , demonstarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie
a opartaorului economic.
-Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent
-Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006, in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C.A 1524/19.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de operatorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Stabil of castig se realiz numai prin comparare pret fara TVA. prezent in cadrul of financ admisib prin intocm in ordine cresc a pret respectiv, a clasam pe baza caruia se stabil of castig, fara sa fie cuantif alte elem de natura tehn/alt avantaj ce rez din mod indepl acord-cadru de op ec particip.Of care este decl castig trebuie sa indepl caract tehn stabil in caiet sarcini, sa fie admisib si sa fie situata pe 1 din primele 3 loc ale clasam.Atragem atentia: 1.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc I.2.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc II doar in ipoteza ca loc I nu are 2 sau mai multe of admisib care au in prop financ acelasi pret.3.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc III doar in ipoteza ca loc I si loc II nu au 2 sau mai multe of admisib care au in prop financ acelasi pret.4.Pt of admisib care se regasesc in clasam of. prezentate in of financ depuse la data deschid of si care nu se incadr in situatii de la pcte 1-3 se va intocmi un nou clasam rez in urma solicit de reofert .a).Se va solicita o noua prop financ doar pt of admisib care au, in prop financ depus la data deschid of, acelasi pret.b).Solicit de reofert se trimit in fct de clasarea of admisib;prioritate of admisib cu acelasi pret clasate pe loc I fata de of pe loc II si of admisib cu acelasi pret clasate pe loc II fata de of pe loc III.c).Of financ va fi trimisa doar in plic inchis inlauntru termen precizat in adresa de solicit.d).In noua prop financ este oblig sa nu se scada pretul reofert sub pret clasat pe loc superior pt a putea intocmi un clasam in ordine cresc a pret pt loc 1, 2 si 3 fara a incalca principii OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel. +40 0254541432, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611/ +40 0254549849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 10:55