Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare de produse ? truse perfuzie


Anunt de participare numarul 141147/17.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. +40 0254541432/ +40 0254541989, In atentia: Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611/ +40 0254549849, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Neagoe Raul ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Neagoe Raul ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare de produse ? truse perfuzie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 438.15 si 71, 783.58RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - periodicitatea/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: minim la 1 luna ? maxim la 12 luni;
- se vor incheia intre 1 si 12 contracte subsecvente in functie de buget si de necesitatile spitalului;
- cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de truse perfuzie cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in Caietul de sarcini care face parte din documentatia de atribuire; cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 438.15 si 71, 783.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 717.84 lei.In cazul ofertantilor din categ IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie in % de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categ.Perioada de valabil a GP va fi de 30 de zile de la termenul limita de primire oferte.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita si prin: 1.Ordin de plata in lei(RO88TREZ3685006XXX001848 Trezoreria Petrosani) sau euro (RO07RNCB0165020175330028 BCR Sucursala Petrosani) se prezinta OP in original sau copie cu stampila in original a bancii emitente;2.In cazul in care GP este redusa ca val se poate depune la casieria autoritatii contract a sumei in numerar reprezentand GP; se prezinta chitanta in original.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata oblig in original, intr-un plic inchis, separat de restul actelor depuse pt procedura de atrib pt a putea fi verificata anterior tuturor doc depuse, cel mai tarziu la data deschiderii oferte.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in doc de atrib atrage dupa sine respingerea oferte in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inaccept cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006.Autoritatea contract are dreptul de a retine GP in situatii prev de art.87 din HG 925/2006 si in ipoteza in care este depusa o contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, cf prev art.2781 din OUG 34/2006.In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.Data echivalenta leu-euro este data publicarii SEAP anunt de participare la cursul BNR. Ofertantul caruia i se va atribui contractul subsecv are oblig de a constitui in termen de maxim 15zile de la semnarea contractului garantia de buna executie (GBE) a contractului.Cuantumul GBE il reprez un % de 7% din pretul contractului fara TVA.GBE a contractului se va constitui in una din urm forme: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asigurari care se va constitui in anexa la contract. Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi cf modelului Formularul 7 prev in Sectiunea III din Doc de atrib, .2)Ordin de plata in contul RO88TREZ3685006XXX001848 deschis la Trezoreria Petrosani in original.3)Prin retinerisuccesivedinsumeledatoratepentrufacturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011.Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91 din HG 925/2006.Autoritatea contract are oblig de a elibera/restitui GBE cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare - venituri proprii ale unitatii sau din sistemul de asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
COMITET DIRECTOR:
Dr. Vasilescu Alin ? Manager
Dr. Ciugulea Nicolae ? Director Medical
Ec. Brasoveanu Angela ? Director Financiar Contabil
As. Paducel Mariana ? Director de Ingrijiri
Compartiment Achizitii Publice:
Ing. Neagoe Raul
Ing. Bogdan Anca
Functionar adm. Andruk Viorica
Compartiment Juridic:
C.j. Sterca Diana
- Declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.
ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
- Certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile la o data anterioara termenului limita de depunere a ofertelor anuntat in invitatia de participare, dar nu cu mai mult de 60 de zile anterior acestui termen (exemplu: daca termenul limita de depunere a ofertelor este stabilit in luna ianuarie 2013 se accepta doar certificate fiscale care prezinta situatia obligatiilor de plata exigibile la data de 30.11.2012 nu si la o data anterioara);
- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta -Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, valabil la data depunerii ofertelor, informatiile cuprinse in certificat sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.
- avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii. -Ofertantul va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau dupa documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organelle competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului nr.3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari. In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant.
-Ofertantul va prezenta cel putin o referinta sau document constatator eliberat conform art.97 indice 1 din HG nr.925/2006 pentru furnizarea produselor ofertate ce fac obiectul acestei proceduri din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
-Ofertantul va prezenta pentru produsul ofertat: Copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, dupa toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE.
-Mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii contractante, odata cu depunerea ofertei.
-Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant si denumire produs.
-Mostrele se solicita pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare cu cele licitate.-Mostrele sunt considerate cu titlu gratuit.
-Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent
-Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006, in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CA4530/29.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 12:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de operatorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Stabil of castig se realiz numai prin comparare pret fara TVA. prezent in cadrul of financ admisib prin intocm in ordine cresc a pret respectiv, a clasam pe baza caruia se stabil of castig, fara sa fie cuantif alte elem de natura tehn/alt avantaj ce rez din mod indepl acord-cadru de op ec particip.Of care este decl castig trebuie sa indepl caract tehn stabil in caiet sarcini, sa fie admisib si sa fie situata pe 1 din primele 3 loc ale clasam.Atragem atentia: 1.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc I.2.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc II doar in ipoteza ca loc I nu are 2 sau mai multe of admisib care au in prop financ acelasi pret.3.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc III doar in ipoteza ca loc I si loc II nu au 2 sau mai multe of admisib care au in prop financ acelasi pret.4.Pt of admisib care se regasesc in clasam of. prezentate in of financ depuse la data deschid of si care nu se incadr in situatii de la pcte 1-3 se va intocmi un nou clasam rez in urma solicit de reofert .a).Se va solicita o noua prop financ doar pt of admisib care au, in prop financ depus la data deschid of, acelasi pret.b).Solicit de reofert se trimit in fct de clasarea of admisib;prioritate of admisib cu acelasi pret clasate pe loc I fata de of pe loc II si of admisib cu acelasi pret clasate pe loc II fata de of pe loc III.c).Of financ va fi trimisa doar in plic inchis inlauntru termen precizat in adresa de solicit.d).In noua prop financ este oblig sa nu se scada pretul reofert sub pret clasat pe loc superior pt a putea intocmi un clasam in ordine cresc a pret pt loc 1, 2 si 3 fara a incalca principii OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel. +40 0254541432/ +40 0254541989, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611/ +40 0254549849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer