Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare de produse consumabile pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica


Anunt de participare numarul 136394/09.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. +40 0254541432/ +40 0254541989, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611/ +40 0254549849, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Neagoe Raul ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Neagoe Raul ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Functionar adm. Andruk Viorica ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare de produse consumabile pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 120 si 2, 509, 350RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - periodicitatea/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar;
- se vor incheia intre 1 si 6 contracte subsecvente in functie de buget si de necesitatile spitalului
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de materiale sanitare cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.2)
33181520-3-Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in Caietul de sarcini care face parte din documentatia de atribuire; cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 120 si 2, 509, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (GP) este de 1, 00% din val estim max pt fiecare lot cf anexei B.GP se va constitui: a)fie separat pe loturi, pt fiecare lot pe care se face oferta; b)fie cumulat pe toate loturile pt care se face oferta dar in acest caz este oblig anexarea unei decl cu un centralizator in care sa se precizeze loturile pt care s-a constituit GP.In cazul ofertantilor din categ IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie in % de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categ.Perioada de valabil a GP va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a oferte.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita si prin: 1.Ordin de plata in contul RO88TREZ3685006XXX001848 deschis la Trezoreria Petrosani in original sau in copie cu stampila in original a bancii emitente;2.In cazul in care vala garantiei de partic este redusa ca val depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar reprezentand GP; se va prezenta chitanta in original.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata oblig in original, intr-un plic inchis, separat de restul actelor depuse pt procedura de atrib pt a putea fi verificata anterior tuturor doc depuse, cel mai tarziu la data deschiderii oferte.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in doc de atrib atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inaccept cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006; dovada constituirii GP este oblig de a fi pusa la dispoz autoritatii contract cel mai tarziu la data si ora deschiderii oferte.Autoritatea contract are dreptul de a retine GP in situatii prev de art.87 din HG 925/2006 si in ipoteza in care este depusa o contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, cf prev art.278 indice 1 din OUG 34/2006. In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006. Ofertantul caruia i se va atribui contractul subsecv are oblig de a constitui in termen de maxim 15zile de la semnarea contractului garantia de buna executie (GBE) a contractului.Cuantumul GBE il reprez un % de 7% din pretul contractului fara TVA.GBE a contractului se va constitui in una din urm forme: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asigurari care se va constitui in anexa la contract. Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi cf modelului Formularul 7 prev in Sectiunea III din Doc de atrib, .2)Ordin de plata in contul RO88TREZ3685006XXX001848 deschis la Trezoreria Petrosani in original.3)Prin retinerisuccesivedinsumeledatoratepentrufacturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011.Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91 din HG 925/2006.Autoritatea contract are oblig de a elibera/restitui GBE cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare - resurse financiare alocate de Casa de Asigurari de Sanatate pentru Programul National pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
COMITET DIRECTOR:
Dr. Vasilescu Alin ? Manager
Dr. Ciugulea Nicolae ? Director Medical
Ec. Brasoveanu Angela ? Director Financiar Contabil
As. Paducel Mariana ? Director de Ingrijiri
Compartiment Achizitii Publice:
Ing. Neagoe Raul
Ing. Bogdan Anca
Functionar adm. Andruk Viorica
Compartiment Juridic:
C.j. Sterca Diana
- declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.
- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.
ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele.
- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta -Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente eliberat in 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal; se accepta si bilantul contabil cu data de decembrie 2010 daca operatorul economic face dovada ca nu i-a fost eliberat bilantul cu data de decembrie 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului nr.3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari. In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant;
-Ofertantul va prezenta cel putin o referinta sau document constatator pentru furnizarea produselor ce fac obiectul acestei proceduri din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.
-Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs ofertat: Copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, dupa toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE.
-Ofertantul va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau dupa documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii.
-Mostre pentru fiecare produs. Mostrele se solicita odata cu depunerea ofertei pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare cu cele licitate.-Mostrele sunt considerate cu titlu gratuit daca in plicul/ambalajul in care se vor prezenta mostrele nu este anexat un centralizator cu produsele care se doresc a fi returnate nedesfacute.
- Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent
-Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006 - in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de operatorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dr de a modif/retrage oferta numai inainte de data limit pt depun ofer si numai prin solic scrisa.Ofertant are oblig de a asig primirea si inreg modif respect de autorit contract pana la data limit pt depun ofer.Pt a fi consid parte a ofer modif trebuie prez in cf cu prev capIV43, cu amendam ca pe plicul ext se va marca, in mod oblig «ModificariLaOfertaDepusaLaProceduraDeAtribuireAvandDataDeschideriiOfertelorInDataDe_(se complet data stabil in anunt de partic ca data de deschid ofer), Ora_(se complet ora stabil in anunt de partic ca ora de deschid ofer)».Ofertant nu are dr de aretrage/modif oferdupaexpir datei limit stabil pt depun ofer, sub sanct exclud acestuia de la proc pt atrib AC si pierd GP.Ofer depusa/transm la alta adresa decat cea din anunt de partic ori care este primita dupa expir orei/datei limit pt depun stabil in anunt de partic se return nedeschisa.Deschid ofer se va face de comisia de eval la data ora stabil in anunt de partic pt deschid ofer la sediul spital, sala de sedinte.Orice ofertant are dr de a fi prezent, prin pers imputern in acest sens, la deschid ofer. Reprez ofertanti, partic la sedinta deschid, va prez imputern si act identitate.Sedinta dechid a ofer se finaliz printr-un PV semnat de membrii comisiei de eval si de reprez op ec prezenti. Un ex PV va fi transmis de autorit contract tuturor op ec participanti la proc de atrib, in cel mult o zi lucr de la deschid, indif daca au fost sau nu prezenti la sedinta.Stabil ofer castig se realiz numai prin comparare pret faraTVA prez in ofer admisib, prin intocm, in ordine cresc unui clasament pe baza caruia se stabil ofer castig, fara sa fie cuantifalte elem.Oferta decl castig trebuie sa indepl caract tehnice din CS.Daca 2sau mai multe ofer admisib au acelasi pret, autorit contract are dr de a solic ofertanti care au oferit cel mai mic pret o noua prop financ, in plic inchis;AC va fi incheiat doar cu ofertant ce are pret cel mai scazut in noua prop financ.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel. +40 0254541432/ +40 0254541989, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611/ +40 0254549849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer