Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare de produse medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
Anunt de participare numarul 137594/24.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. +40 0254541432/ +40 0254541989, In atentia: Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611/ +40 0254549849, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Bogdan Anca ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Bogdan Anca ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Functionar adm. Andruk Viorica ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare de produse medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 100.05 si 1, 596, 668RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - periodicitatea/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar;
- se vor incheia intre 1 si 6 contracte subsecvente in functie de buget si de necesitatile spitalului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
33616100-2-Provitamine (Rev.2)
33617000-8-Suplimente minerale (Rev.2)
33621300-2-Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de medicamente pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in Caietul de sarcini care face parte din documentatia de atribuire; cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 100.05 si 1, 596, 668RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - resurse financiare alocate de Casa de Asigurari de Sanatate pentru Programul National pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMITET DIRECTOR:
Dr. Vasilescu Alin ? Manager
Dr. Ciugulea Nicolae ? Director Medical
Ec. Brasoveanu Angela ? Director Financiar Contabil
As. Paducel Mariana ? Director de Ingrijiri
Compartiment Achizitii Publice:
Ing. Neagoe Raul
Ing. Bogdan Anca
Functionar adm. Andruk Viorica
Compartiment Juridic:
C.j. Sterca Diana
ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal; certificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie
legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor.
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, operatorii economici participanti la procedura care au oferte admisibile si a caror oferte se afla pe primele trei locuri au obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta cel putin o referinta sau document constatator pentru furnizarea produselor ce fac obiectul acestei proceduri din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
-Ofertantul va prezenta pentru fiecare lot/produs ofertat: copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa Autorizatia de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente; conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a medicamentului
-Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent -Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006 - in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CA2279/ 25.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de operatorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Stabil of castig se realiz numai prin comparare pret fara TVA. prezent in cadrul of financ admisib prin intocm in ordine cresc a pret respectiv, a clasam pe baza caruia se stabil of castig, fara sa fie cuantif alte elem de natura tehn/alt avantaj ce rez din mod indepl acord-cadru de op ec particip.Of care este decl castig trebuie sa indepl caract tehn stabil in caiet sarcini, sa fie admisib si sa fie situata pe 1 din primele 3 loc ale clasam.Atragem atentia: 1.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc I.2.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc II doar in ipoteza ca loc I nu are 2 sau mai multe of admisib care au in prop financ acelasi pret.3.Of admisib care nu au acelasi pret in prop financ depus la data deschid of si care se regasesc in clasam isi pastreaza automat loc in clasam daca se situeaza pe loc III doar in ipoteza ca loc I si loc II nu au 2 sau mai multe of admisib care au in prop financ acelasi pret.4.Pt of admisib care se regasesc in clasam of. prezentate in of financ depuse la data deschid of si care nu se incadr in situatii de la pcte 1-3 se va intocmi un nou clasam rez in urma solicit de reofert .a).Se va solicita o noua prop financ doar pt of admisib care au, in prop financ depus la data deschid of, acelasi pret.b).Solicit de reofert se trimit in fct de clasarea of admisib;prioritate of admisib cu acelasi pret clasate pe loc I fata de of pe loc II si of admisib cu acelasi pret clasate pe loc II fata de of pe loc III.c).Of financ va fi trimisa doar in plic inchis inlauntru termen precizat in adresa de solicit.d).In noua prop financ este oblig sa nu se scada pretul reofert sub pret clasat pe loc superior pt a putea intocmi un clasam in ordine cresc a pret pt loc 1, 2 si 3 fara a incalca principii OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel. +40 0254541432/ +40 0254541989, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611/ +40 0254549849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 08:08