Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE DE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE


Anunt de participare numarul 132389/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: Spt.Jud.De Urg.Targoviste, Tel. +40 245212113, In atentia: Ciocea Magda, Email: [email protected], Fax: +40 245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE DE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste, Str.Tudor Vladimirescu, Nr.48
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 898, 840.82RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform fisei de date si a caietului de sarcini, astfel: LOTUL I - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE IMUNOLOGIE ARCHITECT I 1000SR
LOTUL II - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE CELL DYN RUBY
LOTUL III - PACHET REACTIVI DE BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE BIOCHIMIE ADVIA 1200 SIEMENS
LOTUL IV - PACHET REACTIVI DE BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE BIOCHIMIE ADVIA 1650/1800 SIEMENS
LOTUL V - PACHET REACTIVI DE COAGULARE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE COAGULARE CA 1500 SYSMEX
LOTUL VI - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL COAGULARE STA COMPACT
LOTUL VII - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOARELE GAZE SI ELECTROLITI AVL OMNI C / 9180
LOTUL VIII - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL COBAS H 232
LOTUL IX - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE BIOCHIMIE COBAS 6000
LOTUL X - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE SYSMEX XT 4000i
LOTUL XI - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE XS 1000I
LOTUL XII - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE ABACUS JUNIOR/ JUNIOR 5/ MINDRAY 5300
LOTUL XIII - PACHET REACTIVI SI CONSUMABIL PENTRU ANALIZORUL DE BIOCHIMIE KONELAB 30i
LOTUL XIV - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL SEMIAUTOMAT DE COAGULARE THROMBOTIMER 4
LOTUL XV - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL EASY READER
Valoarea estimata fara TVA: 5, 898, 840.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip se constit pe lot, cuantumul ei pe lot este prevaz in anexaB-inf suplim privind lot.Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din val contr sub fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri din asigurarile sociale de sanatate 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul constatator emis de ORC
AVIZUL DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul nr.7) din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani
Operatorii economici care vordepune oferta vor avea obligatia de a avea cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala cu cel putin egala cu:
LOT/LEI: 1=1, 310, 078.96, 2=328, 679.40, 3=627, 585.66, 4=1, 017, 422.32, 5=206, 290.00, 6=374, 976.32, 7=109, 620.96, 8=214, 144.00, 9=1, 477, 450.23, 10=517, 696.92, 11=137, 241.00, 12=127, 977.82, 13=243, 642.68, 14=61, 288.00, 15=433, 092.00
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 13485:2003 pentru producatorul reactivilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S155-257878 din 13.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se elimina din Fisa de date cerinta referitoare la mostre, mentionata la pct III.2.3 Capacitatea tehnica si/sau profesionala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art 256^2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta in conditiile prezentei ordonante de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu, nr.48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Tel. +40 245612131, Email: [email protected], Fax: +40 245620777, Adresa internet (URL): www.spitaldb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2011 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer