Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE DE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
Anunt de participare numarul 143654/15.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: LUISA GREACA, Tel. +40 245212113, Email: [email protected], Fax: +40 245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE DE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste, Str.Tudor Vladimirescu, Nr.48
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 272, 752.3 si 6, 123, 463.55RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza incheierea de contracte subsecvente cu o durata de 3 luni. Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE conform fisei de date si a caietului de sarcini, astfel: LOTUL 1 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE IMUNOLOGIE ARCHITECT I 1000SR
LOTUL 2 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE CELL DYNRUBY
LOTUL 3 - PACHET REACTIVI DE BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE BIOCHIMIE ADVIA 1200 SIEMENS
LOTUL 4 - PACHET REACTIVI DE BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE BIOCHIMIE ADVIA 1800 SIEMENS
LOTUL 5 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE BIOCHIMIE COBAS 6000LOTUL 6 - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL COAGULARE STA COMPACT
LOTUL 7 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOARELE GAZE SI ELECTROLITI AVL OMNI C/ 9180
LOTUL 8 - PACHET REACTIVI DE COAGULARE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE COAGULARE CA 1500 SYSMEX
LOTUL 9 - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIESYSMEX XT 4000i
LOTUL 10 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIEXS 1000I
LOTUL 11 - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE ABACUS JUNIOR5/ MINDRAY 5300
LOTUL 12 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABIL PENTRUANALIZORUL DE BIOCHIMIE KONELAB 30i
LOTUL 13 - PACHET REACTIVIPENTRUANALIZORUL SEMIAUTOMAT DE COAGULARE THROMBOTIMER 4
LOTUL 14 - PACHET REACTIVI ANALIZOR COAGULARE BFT II
LOTUL 15 - PACHET REACTIVI ANALIZOR ALEGRIA
LOTUL 16 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL COBAS H232
LOTUL 17 - PACHET REACTIVI DE HEMATOLOGIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE HEMATOLOGIE PENTRA 80XL
LOTUL 18 - PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE IMUNOLOGIE IMMULITE 2000 SIEMENS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE conform fisei de date si a caietului de sarcini, astfel: LOTUL 1 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE IMUNOLOGIE ARCHITECT I 1000SR
LOTUL 2 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE CELL DYNRUBY
LOTUL 3 - PACHET REACTIVI DE BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE BIOCHIMIE ADVIA 1200 SIEMENS
LOTUL 4 - PACHET REACTIVI DE BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE BIOCHIMIE ADVIA 1800 SIEMENS
LOTUL 5 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE BIOCHIMIE COBAS 6000LOTUL 6 - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL COAGULARE STA COMPACT
LOTUL 7 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOARELE GAZE SI ELECTROLITI AVL OMNI C/ 9180
LOTUL 8 - PACHET REACTIVI DE COAGULARE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE COAGULARE CA 1500 SYSMEX
LOTUL 9 - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIESYSMEX XT 4000i
LOTUL 10 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIEXS 1000I
LOTUL 11 - PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE HEMATOLOGIE ABACUS JUNIOR5/ MINDRAY 5300
LOTUL 12 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABIL PENTRUANALIZORUL DE BIOCHIMIE KONELAB 30i
LOTUL 13 - PACHET REACTIVIPENTRUANALIZORUL SEMIAUTOMAT DE COAGULARE THROMBOTIMER 4
LOTUL 14 - PACHET REACTIVI ANALIZOR COAGULARE BFT II
LOTUL 15 - PACHET REACTIVI ANALIZOR ALEGRIA
LOTUL 16 - PACHET REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL COBAS H232
LOTUL 17 - PACHET REACTIVI DE HEMATOLOGIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE HEMATOLOGIE PENTRA 80XL
LOTUL 18 - PACHET REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE IMUNOLOGIE IMMULITE 2000 SIEMENS
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 272, 752.3 si 6, 123, 463.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot este in cuantum de 1% din valoarea estimata fara TVA si este specificata in ANEXA B.Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere (Formular nr.12)ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : -Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr.11), scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original; -Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Prin ordin de plata in contul autoritatii contractante RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845 ? sau Numerar depus la casieria institutiei - In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, in conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. a si b din OUG 34/2006 actualizata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele: a)peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b)intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri (sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM).Garantia de buna executie se constituie numai in cazul contractelor subsecvente a caror valoare este de minim 10000 RON. Mod de constituire : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr.10); - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006 actualizata - Sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau - In numerar la casieria unitatii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri din asigurarile sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4 completat3)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare -Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: - dr. PETRESCU RADU CORNELIU- Manager, - dr. TOMESCU GHEORGHE ANDREI- Director Medical- ec. MARIN SILVIANA-ECATERINA- Director Financiar-contabil, - as. med. NICOLAE RODICA- Director Ingrijiri- dr.Schileru Letitia ?sef Laborator clinic
- dr.Olga Voicu ? sef sectia Cardiologie
- dr.Tucra Roxana ? medic Laborator II
- jr.IONESCU ELENA- consilier juridic- ec.LUISA GREACA - Sef Serviciu Achizitii si Aprovizionare- ec.FLORICESCU NARCIS LUCIAN- Serviciu Achizitii si Aprovizionare- ec.ILEANA MIHAI-CATALIN- Serviciu Achizitii si Aprovizionare- ec.DUMITRACHE LAURENTIU-OCTAVIAN- Serviciul Achizitii Publice- ec.OPREA FLORIN- Serviciu Achizitii si Aprovizionare- ec.CIOCEA MAGDA-FLORENTINA- Serviciu Achizitii si Aprovizionare- ref.OPROIU ANA-EMANUELA- Serviciu Achizitii si Aprovizionare- ec.VLAD IONUT - Serviciul Achizitii si Aprovizionare 1)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2)AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, conform Legii 176/2000- in original, copie legalizata sau copie Xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani in valoare de cel putin egala cu: LOT1= 458116.00 LEI, LOT2= 121544.00 LEI, LOT3= 317935.76 LEI, LOT4= 468117.06 LEI, LOT5= 734750.92 LEI, LOT6= 166670.66 LEI, LOT7= 62904.32 LEI, LOT8= 69532.00 LEI, LOT9= 145524.84 LEI , LOT10= 42809.86 LEI, LOT11= 38770.60 LEI, LOT12= 72846.28 LEI, LOT13= 9057.26 LEI, LOT14= 9608.80 LEI , LOT15= 160378.06 LEI., LOT16 = 27327.50, LOT17= 165480.00, LOT18= 277642.00. Cifra de afaceri, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani se va dovedi prin prezentarea Formularului nr.7 completat. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani se va dovedi prin prezentarea Formularului nr.7 completat. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de organisme acreditate - se prezinta in original, copie legalizata sau copie Xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta in original, copie legalizata sau copie Xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2013 10:00
Locul: SPITALUL JUD. DE URGENTA TARGOVISTE - Str. T. Vladimirescu. 48 - SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca exista oferte admisibile clasate pe primul loc cu preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara in plic sigilat. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire-pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art 256^2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Tel. +40 245212113, Fax: +40 245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 14:45