Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE DISPOZITIVE DE PUNCTIE VENOASA SI DE PRELEVARE DE SANGE


Anunt de participare numarul 140833/30.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Gheba, Tel. +40 0240532350, Email: [email protected], Fax: +40 0240532274, Adresa internet (URL): www.spitaltulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE DISPOZITIVE DE PUNCTIE VENOASA SI DE PRELEVARE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea str 1848 nr.32
Magazia centrala
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 199 si 844, 776RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrare in cantitatea maxima estimata
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DISPOZITIVE DE PUNCTIE VENOASA SI DE PRELEVARE DE SANGE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
33141300-3-Dispozitive de punctie venoasa si de prelevare de sange (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33141320-9-Ace medicale (Rev.2)
33141321-6-Ace de anestezie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Microperfuzoare(dif.marimi) cant.min 500 buc ? cant max 12000 buc
Vacutainer albastru (anticoagulare) cant min 3500 ?cant max 84000 buc
Vacutaner mov (K3EDTA) cant.min9000 buc-cant max. 216000 buc
Vacutainer negru(VSH) cant.min 9000 buc- cant.max.216000 buc
Vacutainer rosu(biochimie) cant.min 9000 buc- cant.max 216000 buc
Ace vacutainere 21 ½ G cant min 1200-cant.max 28800 buc
Seringa 1 ml cu ac (insulina) cant min.2000 ? cant max.48000 buc
Seringa 10 ml cu ac cant min.25000 buc- cant max 600000 buc
Seringa 2 ml cu ac cant min 14000 buc- cant max 336000 bucSeringa 5 ml cu ac cant min 26000 buc ?cant max 624000 buc
Seringa 20 ml cu ac cant min 14000 buc ?cant . max 336000 buc
Ace punctie rahidiana (dif.marimi) cant min 300 buc ? cant.max 7200 buc
Ace seringa UF 1.2x40 cant min 13000 ? cant max 312000 buc
Ace seringa Uf 0.7x50 Cant min 5000-cant max 120000 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 199 si 844, 776RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare(va fi valabila 90 zile de la data limita de primire a ofertelor): 16895.52lei, aferenta lotului 1+2+3+4+5in contul de trezorerie RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712Modul de constituire a garantiei de participare: a.scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original sau: b.depunerea la casieria autoritatii: - a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- a unei sume in numerarAutoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiinddeclarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantiade buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata suma retinuta se va calculaconform prevederilor articolului mentionat.G.P.se va returna conform art. 88 din HG 925/2006Dovada de constituire a garantiei de participare se va posta in SEAP scanata pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentatala sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a oferteloDovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata in SEAP . Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Perioada de valabilitate: pana la expirarea contractuluiMod de constituire: -scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ;
-instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania , instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate acontractului si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de buna executie in cazurile prevazute la art. 91 dinHG.925/2006, conform dispozitiilor art. 86 alin 3 din HG 925/2006.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legeanr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA DE ASIGURARI, BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolida
Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Dr.Zaharcu Neviser -manager
As.Pituh Florentina ? director ingrijiri
Dr.Chircov Elena ?director medical
Cnsilier juridic Manole Valentin
Declaratie a ofertantului /candidatului/ofertantului asociat /subcontractant /tertului sustinator
Certficat de participare la procedura cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - , conform prevederilor Legii
176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimii 3 an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Mostre de produs
Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care
urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform legislatiei in vigoare, insotite de
certificatul de calitate si declaratia de conformitate, in original sau copie
conform cu originalul?.
Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ,
confirmat de primire de catre autoritatea contractanta.
Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de
managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LD online cu etapa finala de LE Proc. va avea etapa finala de LE ce se va realiza intr-o singura runda , de 24 ore(1 zi). -IP se transmiteelectronic , numai of. admisi si inscrisi in SEAP si va preciza data si momentul de start al LE. -Obiectul procesului repetativ deofertare : pretul/lot fara TVA. -Inf. la care vor avea acces of.in cursul L.E; -Of. pot vedea nr.de participanti inscrisi la L.E; -In cazul in care unof. declarat admis nu modifica pretul in cadrul L.E, la stabilirea clasam.final va fi luata in considerare of.depusa anterior desfasurarii L.E siintrodusa in SEAP de A.C . -Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta vasolicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce vor contine preturinoi -Inf. ref.la echip. electr. folosit , conditiile th. si modalitatile concrete de realizare a conexiunii sunt disponibile pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediulSEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatori economici de documente ce vor contine preturi noi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea ? compartiment juridic
Adresa postala: str. 1848, nr.32, ,Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820195, Romania, Tel. +40 0240532350, Email: [email protected], Fax: +40 0240532274, Adresa internet (URL): www.spitaltulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer