Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare dispozitive medicale pentru dotarea Compartimentului de transplant celule stem hematopoietice de la Institutul Regional de Oncologie Iasi


Anunt de participare numarul 145371/01.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Adresa postala: IASI-V.CONTA 2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN EC.KOLL, Tel. +40 0232210906, Email: [email protected], Fax: +40 0232241963, Adresa internet (URL): 4981352, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare dispozitive medicale pentru dotarea Compartimentului de transplant celule stem hematopoietice de la Institutul Regional de Oncologie Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Regional de Oncologie Iasi, strada General Berthlot nr.2-4, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 238, 677 si 5, 250, 902RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cant min si maxime ale acordului cadru si contractelor subsecvente sunt specificate in anexa B, frecventa contractelor subsecvente este anuala, Val min cel mai mare contract subsecvent 2238677 lei, val max estimata cel mai mare contract subsecvent 5250904 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente medicale pentru dotarea Compartimentului de transplant celule stem hematopoietice si instalarea lor la sediul beneficiarului final Institutul Regional de Oncologie Iasi
Descrierea echipamentelor este facuta in cadrul caietului de sarcini cat si instruirea personalului tehnic si medical ce il deserveste
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini si specificatiilor din anexa B privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 238, 677 si 5, 250, 902RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Se va constitui - prin virament bancar in contul de garantii al Directiei de Sanatate Publica a Judetului Iasi, respectiv RO98TREZ4065005XXX000429 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Data de referinta pentru echivalenta leu/valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valoarea garantiilor de participare: L1-18000 lei, L2-1200 lei, L3-16000 lei, L4-25000 lei, L5-22000 lei, L6-800 lei, L7-6000 lei, L8-11000 lei, L9-1400 lei, L10-700 lei, L11-200 lei Suma retinuta conform art. 278^1 din OUG 34/2006 - L1-4688, 75 lei, L2-612, 94 lei, L3-4601, 69 lei, L4-5068, 06 lei, L5-4881, 24 lei, L6-446, 38 lei, L7-3054, 93 lei, L8-4378, 9 lei, L9-719, 54 lei, L10-373, 09 lei, L11-115, 48 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Se constituie de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.G.34/2006 - prezentarea Formularului F.3 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director Executiv- Conf. Dr. Lucian L. Indrei, Director Executiv Adjunct Economic Ec. Ana Pintilie, Compartiment Achizitii Publice -Ing. Gojgaru Mihaela, Serviciul Administrativ Mentenanta Tehnic-Ec Florin Kall, Comp.Inspectie Sanitara-Dr. Trifan Elena Manuela 4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta- prezentarea Formularului F.45. Certificate constatatoare prezentate in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau in copie conform cu originalul si trebuie sa reflecte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului, prezentat in original sau in copie legalizatasau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri;
- asociatii societatii.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
Se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic. electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( UNA ) runda a 24 h - Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total ( criteriu de atribuire pretul cel mai scazut ) - In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv-pretul total fara TVA/buc, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie Licitatia se va desfasura pentru fiecare lot in parte
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2013 12:00
Locul: Directia de Sanatate Publica Iasi, strada Vasile Conta nr.2-4, Compartiment Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Florin Kall, Mihaela Gojgaru, Trifan Elena Manuela
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc dupa faza finala de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis operatorilor economici clasati pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Directia de Sanatate Publica Iasi, strada Vasile Conta nr.2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania, Tel. +40 232271687, Fax: +40 232241693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer