Licitatie Publica - Acord cadru furnizare diverse medicamente
Anunt de participare numarul 145147/25.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE POIANA MARE
Adresa postala: STR. GARII, NR. 40, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Punct(e) de contact: ILIE PURCARIN, Tel. +40 51235310, Email: [email protected], Fax: +40 51235063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare diverse medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de PsihiatriePoiana Mare , str.garii, nr.40
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 368, 002 si 852, 521RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea contractelor subsecvente se va face trimestrial numai in functie de necesitati si fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare diverse medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
216 loturi -conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 368, 002 si 852, 521RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum total de 11457 lei din valoarea estimata a loturilor ofertate(valoarea garantiei de participare a fiecarui lot este specificat in anexa B). Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere ofertelor(contul este: RO67TREZ2935005XXX000039 deschis la Trezoreria Mun.Calafat, judetul Dolj ) Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa poata fi confirmata de banca ca fiind depusa. Perioada de valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie in masura in carerenuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta fiecarui lot contestat.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Garantia de buna executie este in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent care urmeaza a fi incheiat. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contul autoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii de la CAS Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Completarea formularului nr.1;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2;
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarecompletareformular nr.4;Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt: chim.pr.Dianu Virginia-MANAGER, Dr.Sarbu Mihaela Lavinia-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Radulescu Traian-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL ;Netoiu Polina director ingrijiri medicale ;Consiliul de Administratie: Jr.Balan Felicia, Ec.Marcu Nicolae, Ing.Draghici Radu, Dr.Ciobanu-Curcan Albertina, As.med.Vasile Stefan Mihaita, Zamfir Alexandru -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele- original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul valabil (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului(2010, 2011, 2012)-completare formular nr.5;
2.Bilantul contabil pentru an incheiat-2012, vizat si inregistrat la organelecompetente sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale-Bilantul contab.sau-documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? completare Formular nr.6
Certificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO
9001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimi 3 aniSa prezinte documente in conformitate cu originalul din care sa rezulte ca este certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de reofertare a pretului, prin intermediul facilitatilor SEAP, in conditii ce vor fi comunicate in timp util.Cu privire la durata acordului cadru mentionam ca aceasta este de maxim 12 luni, insa in functie de dispozitiile forului tutelar-Ministerul Sanatatii acordul cadru se poate finaliza si la 01.10.2013, sau la alta data(in interiorul celor 12 luni mentionate initial).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de psihiatrie Poiana Mare-oficiul juridic
Adresa postala: str.Garii , nr.40, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Tel. +40 51235310, Email: [email protected], Fax: +40 5123063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 09:43