Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 140353/09.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CODLEA
Adresa postala: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Localitatea: Codlea, Cod postal: 505100, Romania, Punct(e) de contact: Ghinea Ionut, Tel. +40 0268251936, Email: [email protected], Fax: +40 0268251753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL CODLEA, CODLEA, STRADA GARII NR.12, JUDET BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 luni
Valoarea estimata fara TVA: 31, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LUNAR IN FUNCTIE DE CREDITELE BIGETARE ALOCATE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- SE VA INCHEIA ACORD-CADRU PE O PERIOADA DE 2 LNI DE LA ATRIBUIRE
- CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LUNAR IN FUNCTIE DE CREDITELE BUGETARE ALOCATE
- PROCEDURA RELUATA - AU FOST REZILIATE ACORDURILE CADRU ( CRESTEREA PRETURILOR)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA :31800LEIValoare estimata fara TVA in EURO: 6964.82 EUROFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile minime si maximecontractate prin incheirea acordurilor-cadru:
Lot .1 ? Amelioratori ? cantitate minima 400 kg; cantitate maxima ? 500 kg
Lot.2 ? Ceapa ? cantitate minima 1500 kg; cantitate maxima ? 2000 kg
Lot. 3 ? Fasole boabe ? cantitate minima 3000 kg; cantitate maxima ? 4000 kgLot. 4 ? Orez ? cantitate minima 1000 kg; cantitate maxima ? 2000 kgCantitatile minime si maxima contractate prin incheierea unui contract subsecvent.1. Lot 1 ? Amelioratori ? cantitate minima 200 kg; cantitate maxima ? 250 kg
2. Lot.2 ? Ceapa ? cantitate minima ? 750 kg; cantitate maxima- 1000 kg
3. Lot.3 ? Fasole boabe ? cantitate minima 1500 kg; cantitate maxima ? 2000 kg
4. Lot 4 ? Orez ? cantitate minima 500 kg; cantitate maxima ? 1000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 31, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata pe fiecare lot in parte( CONFORM ANEXA B PRIVIND LOTURILE): Lot 1- 14 leiLot 2 ? 26 leiLot 3 ?220 leiLot 4- 58 leiTOTAL ? 318 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare : - in numerar la caiseria unitatii ; prin virament bancar - RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea ? orice instrument bancar de garantie emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM pot beneficia de reducerea de 50%din cuantumul garantiei de participare cf LG 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM( anexele ½ din OUG 27/2006 completate) urmand a fi anexate dovezii garantiei de partiicpare. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant conform modului prevazut in anexele 1 si 2 din OUG 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza dovezii garantieide participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. - 5%din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract.(2) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractelor subsecvente. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.3) In numerar la casieria unitatii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de spervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art 69 lit a ( persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unui dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(1.Director ? Florin Cristian Chis, Ofiter achizitii -Mihalache Simona/Ghinea Ionut, ; Sef Serviciu Logistica ? Darius Durna, Director economico-administrativ ? Marian Dumitrache; Contabi Sef ?Coman Daniel; Persoana responsabila cu intocmirea angajamentelor bugetare ? Chis Ana Maria; Viza C.F.P.P ? Sava Valentina/ Fiko Liviu, membrii comsiei de evaluare - Ghinea Monica, Ardeleanu Florin, Stiopan Valentin), este exclus din procedura de atribuire. - declaratie privind eligibilitatea
- decalaratie privind neincadrarea in prev art 181
- Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale( in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
- Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat(in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Informatii generale, conform forumular B2
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art. 69/1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
- Operatorii economici care sunt producatori vor prezenta certificat de producator.
- Autorizatia sanitar-veterinara de functionare ? prevazuta de Ordinul ANSVSA nr.16/16.03.2010- pentru persoane fiizice/juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Durata rundei este de 1 zi.Elementele care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare : pretul unitar exprimat in lei/kg fara TVA. Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Limitele valorilor pana la care pretul unitare poate fi imbunatatit : nelimitat.Pasul de licitare :2 %.Avand in vedere obiectul procedurii, oferta financiara va fi reprezentata de Pretul Unitar, exclusiv T.V.A.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
k 42570/15.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 10:30
Locul: Penitenciarul Codlea, str.Garii, nr. 12, Codlea, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
? ! In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PENITENCIARUL CODLEA, COMPARTIMENT ACHIZITII
Adresa postala: STRADA GARII NR.12, JUDET BRASOV, Localitatea: CODLEA, Cod postal: 505100, Romania, Tel. +40 0268251936, Email: [email protected], Fax: +40 0268251753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer