Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare echipament special pentru personalul aeronautic


Anunt de intentie numarul 17598/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01835
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10.5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Martin, Cristian Marius Patrascu, Tel.+4-021.318.54.67, In atentia: Sectiei Achizitiii, Email: [email protected], Fax: +4-021.318.54.52, Adresa internet (URL): www.roaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare echipament special pentru personalul aeronautic
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : U.M. 01924 "D: Ploiesti
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 997, 500 si 3, 661, 000RON
Echipament de lucru si special pentru personalul aeronautic: combinezon de zbor pentru piloti, costum de protectie pentru personalul tehnic, geaca piele pentru piloti, scurta imblanita pentru personalul tehnic, ghete de zbor, pantofi si ghete personal tehnic, manusi de zbor, etc.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
18130000-9 - Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
18424000-7-Manusi (Rev.2)
18832000-0-Incaltaminte speciala (Rev.2)
33734000-4-Ochelari (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.04.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Produsele se vor achizitiona pe loturi, prin licitatie cu etapa suplimentara de licitatie electronica si se vor incheia acorduri cadru cu mai multi operatori economici, cu reluarea competitiei pentru fiecare lot. Acordurile cadru se vor incheia pentru perioada 2010-2013 si se vor atribui contracte subsecvente anuale.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro, www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer