Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE FIRE DE SUTURA
Anunt de participare numarul 109375/11.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: TEODOROVICI MIHAELA, Tel. 021.2271000/1200, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE FIRE DE SUTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC »PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREAN »SosFundeni nr.252, sector 2, Bucuresti-magazia centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 749 si 419, 788RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE FIRE DE SUTURA NECESARE IN CHIRURGIE , CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141120-7 - Cleme, suturi, ligaturi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE FIRE DE SUTURA NECESARE IN CHIRURGIE , CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 749 si 419, 788RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de participare IN SUMA FIXA 2% CALCULATA LA VAL.MAX.FARA TVA, GARANTIE DEPARTICIPARE 5% LA VALOAREA CONTR.SUBS.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE IN BAZA CONTRACTULUI INCHEIAT CU CASMB , PLATA CU OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea unui document (imputernicire) care certifica persoana cu drept de semnatura pentru oferta (care dovedeste ca este reprezentantul legal), daca este cazul; Declaratie de independenta si impartialitate, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit, daca este cazul, Certificat de inregistrare ONRC , Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004, pentru persoane fizice/juridice straine=Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezide
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor din documentatia de atribuire: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, Experienta similara, Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii, daca este cazul.Prezentarea documentelor : aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul? - unde este cazul;cel putin 1 recomandare sau document constatator, Autorizare de livrare din partea producatorului (in cazul operatorilor economici care nu sunt producatori, se va prezenta o copie legalizata sau original), sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001, Produsele sa poarte marcajul european de conformitate CE care se face pe baza declaratiei de conformitate a producatorului, Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii Publice, Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de Ministerul Sanatatii Publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11146/08.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*)ALIN1 punct b.) DIN OUG 34/2006ACTUALIZAT IN 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. 0213183563, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2010 19:25