Licitatie Publica - Acord Cadru furnizare hemostatice
Anunt de participare numarul 123035/09.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Adresa postala: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021.316.30.49, In atentia: Ec. dragos Dinca, Email: [email protected];[email protected];[email protected], Fax: 021.316.49.01, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru furnizare hemostatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic CF2 Bucuresti- Magazia Centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 823, 620RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pulbere hemostatica cu aplicator, dispozitiv hemostaza si securizare linie de sutura - conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141127-6 - Hemostatice absorbabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 823, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului, in suma de 8.236 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa Asigurarilor de Sanatate a Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia FinanciaraCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Prezentate in original , copie legalizata sau copii certificate si semnate conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrareAviz de functionare eliberat de M.S.F.Pentru persoanele fizice romane: -AutorizatieCertificat de inregistrare si codul unic, emis de O. R. C. conform prevederilor O.U.G. nr. 44 / 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale;Certificate de atestare fiscala pentru persoane fizice .Prezentate in original , copie legalizata sau copii certificate si semnate conform cu originalul.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezidentPrezentate in original , copie legalizata sau copii certificate si semnate conform cu originalul, insotite de traducere in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente .?Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani- Documente care sa ateste originea produselor, conform art 188(1) litera d) OUG 34/2006.
Certificate de calitate, declaratii de conformitate, in concordanta cu standardele legale in vigoare sau echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz.- OBLIGATORIU MOSTRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 1 runde. durata rundei de licitatie electronica va fi de 1 (unu) zi lucratoare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 10:00
Locul: Spital Clinic CF 2 Bucuresti- Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic CF 2 Bucuresti- Compartimentul Juridic
Adresa postala: B-dul Marasti nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042005, Romania, Tel. 021-316.49.01, Email: [email protected], Fax: 021-316.49.01
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 15:55