Licitatie Publica - Acord cadru furnizare IDURSULFASE 2 MG/ML, IMUNOGLOBULINE PT.ADMINISTRARE I.V. 2,5 G
Anunt de participare numarul 134570/05.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: MAAR GABRIELA, Tel. +40 262205100-2369, Email: [email protected], Fax: +40 262276358, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare IDURSULFASE 2 MG/ML, IMUNOGLOBULINE PT.ADMINISTRARE I.V. 2, 5 G
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul farmaciei Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare- str. G. COSBUC31, cod 430031, BAIAMARE-ROMANIA
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 628, 725.26 si 3, 773, 322RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - pana la30.06.2012 ? contract de furnizare initial, - de la 01.07.2012 ? contract subsecvent, Valoare estimata maxima1880261.0 RON, - 01.01.2013 ? 30.04.2013 ? contract de furnizare subsecvent
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 IDURSULFASE 2 mg/ml, Concentrat pentru solutie injectabila x 3 ml, Cant. minima 49 FL., Cant. maxima 300 FL., Cant. celui mai mare contract subsecvent 150 FL.
LOT 2 Imunoglobuline pt.administrare i.v. 2, 5 g, Flacon cu Imunoglobuline pt.administrare i.v. 2, 5 g, 50 ml, Cant. minima 39 FL., Cant. maxima 120 FL., Cant. celui mai mare contract subsecvent 50 FL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24965000-6 - Enzime (Rev.2)
33651520-9-Imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 IDURSULFASE 2 mg/ml, Cant. minima 49 FL., Cant. maxima 300 FL., Cant. celui mai mare contract subsecvent 150 FL.
LOT 2 Imunoglobuline pt.administrare i.v. 2, 5 g, Cant. minima 39 FL., Cant. maxima 120 FL., Cant. celui mai mare contract subsecvent 50 FL.
Valoarea estimata fara TVA: intre 628, 725.26 si 3, 773, 322RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
.- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantieipentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3).In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestuidocument in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURASpitalului Judetean de Urgenta??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?licitatie deschisa med. PN BOLI RARE?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DEprecizata in anuntul de participare.Se solicita garantie de participare in valoare totala de37800 RON-garantiile de participare defalcate pe loturi sunt urmatoarele: Nr. lot Denumire produs Valoarea garantiilor de participare / RON1 IDURSULFASE 2 mg/ml 370002 Imunoglobuline pt.administrare i.v. 2, 5 g 800Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea celui mai mare contract subsecvent, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Fondului National Unic de Asigurari de Sanatate -PROGRAM NATIONAL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PENTRU BOLI RARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006
* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
Dr. Pop Calin ? Manager
Farm. pr. Cicioc Maria ? Farmacist sef
Farm.Marian Mariana ? Farmacist
As. Pr. Tepey Tudor ? As farmacie
Jr. Horgos Alize ? Sef birou Juridic
.Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinuluinr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz umanModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Fiind vorba de o licitatie deschisadesfasurata integralon line ? Documentele de calificare se depun in SEAPCerinta nr. 2.Certificatulconstatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Fiind vorba de o LICITATIE DESCHISA desfasurata integralon line ? Documentele de calificare se depun in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detineAutorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate-conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a medicamentului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, avem doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online ( in SEAP).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- termenele de exercitare a caii de atac sunt cele mentionate la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "DR CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. G. COSBUC, NR. 31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 262205100-2352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 07:51