Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU furnizare incaltaminte pentru politisti de: ceremonie, uniforma reprezentare si serviciu.


Anunt de participare numarul 134633/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: IGPR-DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel. +40 212082525 / 26193 / 26171, In atentia: dlui RADU VALERIU, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU furnizare incaltaminte pentru politisti de: ceremonie, uniforma reprezentare si serviciu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 101, 060 si 3, 566, 393RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de aplicare a procedurii : martie ? iunie 2012. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : iunie- septembrie 2012, in functie de necesita?ile autorita?ii contractante ?i de frecventa de alocare a fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de incaltaminte confec?ionate conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei B si a caietului de sarcini.
Estimari ale cant. min. ?i max. care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadrulot.nr.1: pantofi pentru barbati, uniforma de ceremonie - min. 10 per.- max. 86per.;lot.nr.2: pantofi iarna, barbati -uniforma de reprezentare si serviciu - min. 100 per. - max.6434per.;lot.nr.3: pantofi pentru iarna, femei ? uniforma de serviciu - min. 50 per.- max. 657 per.;lot.nr.4: ghete cu siret pentru iarna, barbati ? uniforma de serviciu - min.100 per.- max.3925 per.;lot.nr.5: ghete scurte cu siret, barbati ? uniforma de reprezentare - min. 10 per.- max. 1600per.;lot.nr.6: pantofi vara, barbati-uniforma de reprezentare si serviciu - min. 100 per.- max. 4750per.;lot.nr.7: pantofi vara, femei-uniforma de reprezentare - min. 50 per. - max. 550per.;lot.nr.8: ghete cu siret pentru vara, barbati-uniforma de serviciu - min. 100 per.- max. 1600per.;lot.nr.9: ghete cu siret pentru vara, femei-uniforma de serviciu = - min. 50 per- max. 600 per;Estimari ale cant. min. ?i max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: lot.nr.1: pantofi pentru barbati, uniforma de ceremonie - min. 2 per.- max. 43per.;lot.nr.2: pantofi iarna, barbati -uniforma de reprezentare si serviciu - min. 20 per. - max.3217per.;lot.nr.3: pantofi pentru iarna, femei ? uniforma de serviciu - min. 10 per.- max. 328 per.;lot.nr.4: ghete cu siret pentru iarna, barbati ? uniforma de serviciu - min.20 per.- max.1962 per.;lot.nr.5: ghete scurte cu siret, barbati ? uniforma de reprezentare - min. 2 per.- max. 800per.;lot.nr.6: pantofi vara, barbati-uniforma de reprezentare si serviciu - min. 20 per.- max. 2375per.;lot.nr.7: pantofi vara, femei-uniforma de reprezentare - min. 10 per. - max. 275per.;lot.nr.8: ghete cu siret pentru vara, barbati-uniforma de serviciu - min. 20 per.- max. 800per.;lot.nr.9: ghete cu siret pentru vara, femei-uniforma de serviciu = - min. 10 per- max. 300 per;Se vor oferta cantitatile maxime prevazute pentru fiecare dintre produsele ce compun lotul ofertat.
Valoarea estimata fara TVA: intre 101, 060 si 3, 566, 393RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuntumul garantiei de participare: pentru lotul 1 :310lei, pentru lotul 2 :18.646 lei, pentru lotul 3 :1.679 lei, pentru lotul 4 :14.625 lei, pentru lotul 5 :6.077 lei, pentru lotul 6 :13.509lei, pentru lotul 7 :1.337 lei, pentru lotul 8 :5.702 lei, pentru lotul 9 :2.311lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B.Cod fiscal :4453144.Cuntumul garantiei ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006: pentru lotul 1:172, 00lei, pentru lotul 2:4.815, 87 lei, pentru lotul 3:932, 94 lei, pentru lotul 4:4.592, 47lei, pentru lotul 5 :3.376, 00 lei, pentru lotul 6 :4.530, 50 lei, pentru lotul 7 :742, 50lei.pentru lotul 8 :3.168, 00 lei, pentru lotul 9 :1.284, 00 lei. Cuntumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al fiecarui contract subsecvent atribuit. Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : inspector general al Politiei Romane chestor de politie dr. POPA LIVIU, director logistica comisar sef de politie ing. VATUIU MIHAITA, sef serviciu achizitii subcomisar de politie DRAGNEA MARIUS, responsabil procedura comisar sef de politie RADU VALERIU.Obs. : Neincadrarea in prev. art.69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i, asociati, subcontractan?i si ter? sustinatorCerinta 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Obs. : Neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 constituie obligatie ?i pentru tert sustinator.Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.Obs. :1. Neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i ?i asociati.2. Neincadrarea in prev. lit. a), c) ind 1 si d)aleart.181 din OUG 34/2006 constituie obligatie ?i pentru tert sustinator.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind utilajele si masinile completata doar daca ofertantul este producator si care trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele utilaje si masini:
- masina de stantat piele;
- masina de stampilat;
- masina de egalizat;
- masina de aplicat panza;
- masina de subtiat margini piele;
- masina aplicat bombeu;
- masina de cusut coloana cu 1 ac;
- masina de cusut coloana cu 2 ace;
- masina de cusut plana cu 1 ac;
- masina de cusut zig-zag;
- masina de curatat surplus margini;
- masina de preformat bombeu;
- umidificator staif;
- masina de intins staif;
- masina de tras varf;
- masina de tras la spate;
- masina de tras in parti;
- reactivator;
- cuptor termic cu termostabilizator;
- cuptor cu stabilizare la rece;
- masina de glazuit;
- deprafator;
- masina de batut capse;
- presa pneumatica pentru lipit talpa;
- masina de frezat talpa;
- masina de cusut prin talpa;
- suflanta cu abur;
- masina de fixat tocuri;
- banda rulanta cu carucioare.
Informatii privind subcontractantii (dupa caz).
Odata cu depunerea ofertei, operatorii economici vor depune in mod obligatoriu, cate o mostra (care nu se va restitui) a produsului ce face obiectul lotului ofertat, realizata pe dimensiunile urmatoare: - pantofi pentru barbati, uniforma de ceremonie = 1 per., marimea 43;
- pantofi iarna, barbati - uniforma de reprezentare si serviciu = 1 per., marimea 43;
- pantofi pentru iarna, femei ? uniforma de serviciu = 1 per., marimea 38;
- ghete cu siret pentru iarna, barbati ? uniforma de serviciu = 1 per., marimea 43;
- ghete scurte cu siret, barbati ? uniforma de reprezentare = 1 per., marimea 43.- pantofi vara, barbati-uniforma de reprezentare si serviciu = 1 per., marimea 43;
- pantofi vara, femei-uniforma de reprezentare =1 per., marimea 38;
- ghete cu siret pentru vara, barbati-uniforma de serviciu =1 per., marimea 43;
- ghete cu siret pentru vara, femei-uniforma de serviciu = 1 per., marimea 38.
Pentru ofertantii producatori de incaltaminte-Prentarea odata cu mostrele din fiecare tip de incaltaminte a esantioanelor din materialele care vor servi la confectionare precum si a buletinelor de analiza aferente acestor materiale (buletine emise de laboratoare specializate si acreditate/recunoscute in statele membre UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul ofertei care face obiectul procesului de reofertare: pretul, lei fara TVA-limite : NU exista limite.-sistemul da informatii despre: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, nr. de participanti, clasament.-Autoritatea va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Inlicitatia electronica ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele depuse anterior.* in cazul in care operatorul declarat admis, nu modifica in licitatia electronice elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.Nr. de runde: una, Durata : o zi .Pentru participarea la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistratisi sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2943211
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 11:00
Locul: IGPR-DIRECTIA DE LOGISTICA str. Mihai Voda nr. 6, sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante-Formularul de oferta si anexa la acesta, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.-In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform 256 indice 2 din O.U.G 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R.- DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525 / 26171/193, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer