Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU furnizare incaltaminte pentru politisti de: ceremonie, uniforma reprezentare si serviciu.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
3.529.136 RON

Castigatorul Licitatiei: MEDIMPACT S.A.
Anunt de atribuire numarul 134633/21.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126798
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: IGPR-DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel. +40 212082525 / 26193 / 26171, In atentia: IGPR-DIRECTIA DE LOGISTICA, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU furnizare incaltaminte pentru politisti de: ceremonie, uniforma reprezentare si serviciu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de incaltaminte confec?ionate conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 529, 136RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2943211
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S70-116366din11.04.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 2.949.625 Denumirea: Acord cadru furnizare articole de incaltaminte
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MEDIMPACT S.A.
Adresa postala: I.C.BRATIANU 20-26, Localitatea: Medias, Cod postal: 551003, Romania, Tel. 0269842182, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269845045, Adresa internet (URL): www.medimpact.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3566393.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2281706.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 4, 8, 9
Contract nr: 2.949.623 Denumirea: Acord cadru furnizare articole de incaltaminte
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LENOX PROD S.R.L.
Adresa postala: sos. Pantelimon, nr. 243, bl.52, sc. B, ap.80, et.10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 0729148459, Email: [email protected], Fax: +40 0213308226
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3566393.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1247430.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3, 5, 6, 7
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
-Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante-Formularul de oferta si anexa la acesta, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.-In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Municipiului Bucuresti - Sectia VII - Comerciala
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +40 213132178, Email: [email protected], Fax: +40 213132802, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R.- DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525 / 26171/193, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer