Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare inclusiv montaj aparate de fitness


Anunt de participare numarul 134778/19.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. +4 0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0212527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare inclusiv montaj aparate de fitness
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sector 2, pe amplasamentele indicate de achizitor.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 990, 824.64 si 1, 705, 361.64RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de: 1.705.361, 64 lei fara TVA, echivalent a 391.120, 04 euro fara TVA, la cursul BNR valabil pentru data de 22.02.2012 (1 EURO = 4.3602 RON).Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 752.645, 64 lei fara TVA. (se estimeaza a se incheia 20 de contracte; 5 contracte/an)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare inclusiv montaj aparate de fitness (Conform specificatiilor din caietul de sarcini).
Tipurile de aparate de fitness care vor fi achizitionate sunt:
Aparatfitness pentru rotatii (bazin, spate si picioare, din pozitii stand si asezat)- dimensiuni: 1370 x 1200 x 1340 mmAparatfitness tipbicicleta si stepper (dezvoltarea musculaturii picioarelor)- dimensiuni: 1550 x 720 x 1515 mmAparat fitness multifunctional- dimensiuni: 2000 x 1710 x 1720 mmAparat fitness pentru exersarea bazinului- dimensiuni: 2220 x 610 x 1730 mm
Aparatfitnessdezvoltarea bratelor si trenului superior prin rotiri- dimensiuni: 1480 x 490 x 1330mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37440000-4 - Echipament de fitness (Rev.2)
51121000-6-Servicii de instalare a echipamentului de fitness (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Anul ICantitatea(buc) previzionata min. 108; Cantitatea(buc) previzionata max. 158
Anul IICantitatea(buc) previzionata min. 50; Cantitatea(buc) previzionata max. 100
Anul III Cantitatea(buc) previzionata min. 25; Cantitatea(buc) previzionata max. 50
Anul IVCantitatea(buc) previzionata min. 25; Cantitatea(buc) previzionata max. 50
Total acord ? cadru Cantitatea(buc) previzionata min. 208; Cantitatea(buc) previzionata max. 358
Valoarea estimata fara TVA: intre 990, 824.64 si 1, 705, 361.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15.000 lei, valabilitatea garantiei de participare 90 de zile, contul in care se depune Trezoreria Sector 2, nr. RO53TREZ7025006XXX000200.In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplicaprevederile art. 278^1 alin. (1) dinO.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si va retine contestatorului suma de 4.532, 64 lei. 5% din valoarea fara TVA a contractuluiprin scrisoare de garantie bancarapentru perioada derularii contractului, si oricum, inainte de inceperea executarii contractului.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie a contractuluiin termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1Nota: 1. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG nr. 34/2006).-Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana.-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).Nota :1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, , in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane si valabile la data deschiderii ofertelorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 2.Nota: 1. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile mentionate la art. 181 din OUG nr. 34/2006.2. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: -Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat consolidat eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului financiar de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale.In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).Se pot prezenta in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr. 3 - Declaratie de propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.- Formular nr. 3.aDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul nr. 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante membrii ai comisiei de evaluare sunt:
Buturca Mihai;
Cioaba Alexandru;
Negru Daniela;
Francu Mircea;
Guse Lucia;
Supleanti;Lica Raducanu Elena;
Paraschiv Paraschiva;
Ion Mirela;
Prepelita Daniela. Se va atasa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte datele cele mai importante, dupa cum urmeaza:
- denumirea operatorului economic si datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele persoanelor imputernicite sa reprezinteoperatorul economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri a ofertantului pe anii 2011, 2010 si 2009 trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.500.000 lei. Se vor prezenta inf.pt. ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). b) In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)max 3 contracte de furnizare produse care insumate sa ajunga la valoarea minima de 750.000 lei fara TVA,
prezentarea a cel mult 3 contracte, 3 procese-verbale de receptie care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim 750.000 lei fara TVA, 3 recomandari .
- Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Sustinere tehnica Subcontractanti ? daca este cazul
Informatii privind subcontractantii
Asociati ? daca este cazul
Informatii privind asociatii
Informatii privind capacitatea profesionalaa ofertantului pentru indeplinirea acordului cadru
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art.190 alin.1, 2 si 3 din OUG nr.34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Standarde privind asigurarea calitatii Certificat - ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1) Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile;2) Se reoferteaza numai pretul total ;3) Nr.de runde ale licitatiei electronice1;4) Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de l.e. oferta, ramane valabila oferta depusa initial;5) Licitatia electronica va incepe la cel putin doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;6) Durata unei runde: 1 (una) zi; 7) In termen de 48 de ore de la finalizarea l.e., se va depune formularul de oferta aferent noii valori, insotit de o scrisoare de inaintare;8) In cazul in care vor fi doua de oferte egale, clasate pe primul loc , se va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2012 10:00
Locul: ADP Sector2, Sos.Electronicii , nr.44, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector2
Adresa postala: Sos.Electronicii , nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer